TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סרגון ופוג'יטסו חתמו על שת"פ לאספקת רשתות תמסורת אלחוטית G5 בצפון אמריקה


סרגון
פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 של סרגון תשולב בפתרונות האופטיים והאלחוטיים המקיפים של פוג'יטסו לשדרוג רשתות תקשורת

פוג'יטסו (Fujitsu Network Communications) וסרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעו היום כי חתמו על הסכם הפצה במסגרתו תמכור פוג'יטסו את פתרונות רשתות התמסורת האלחוטית של סרגון.


 ההסכם מרחיב את פורטפוליו הפתרונות המקיפים שמציעה פוג'יטסו לרשתות אלחוטיות, שמעתה יכלול את פתרונות התמסורת האלחוטית FibeAir IP-20 של סרגון. הפלטפורמה של סרגון תרחיב את היצע פתרונות רשתות התמסורת האלחוטית של פוג'יטסו בכך שתאפשר ורסטיליות, ניצול יעיל של ספקטרום התדרים, הרחבת רוחב הפס, צריכת אנרגיה נמוכה ואמינות מוכחת.


פוג'יטסו תשלב את יכולות האינטגרציה שלה לספקיות תקשורת, עם מוצרי התמסורת האלחוטית של סרגון, על מנת להציע פתרונות turnkey מקיפים הכוללים תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה לספקיות שירותי תקשורת בצפון אמריקה. בנוסף, פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 של סרגון תואמת מבחינה אסטרטגית לפתרונות המוצעים לספקיות הרשת במסגרת תוכנית Network Modernization (NetMod) של פוג'יטסו להחלפת ציוד מיושן או ציוד שהשימוש בו הופסק. שירותי ה- NetMod מובילי השוק של פוג'יטסו כוללים מערכות ריבוב ומיתוג, טכנולוגיות SONET, מערכות ניהול רשת (OSS) וחלופה לעורקי תמסורת מיושנים. NetMod משפרת את אמינות הרשת, הקיבולת והביצועים, מצמצמת את העלות הכוללת ומכשירה את הרשת לשירותי הדור הבא.


"באמצעות מינוף היצע השירותים הנרחב של פוג'יטסו ביחד עם פתרונות רשתות התמסורת האלחוטית של סרגון, אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו פתרון מוביל לניצול הספקטרום, שדרוג וקידום הרשתות שלהם", ציין גרג מנגנאלו, סמנכ"ל בכיר ומנהל שירותי רשת ב-Fujitsu Network Communications.


"זהו שיתוף פעולה אסטרטגי לסרגון, אשר מאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את נוכחותנו בצפון אמריקה ולפנות למגוון רחב יותר של לקוחות", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "בשילוב פלטפורמת פתרונות ה-IP-20 שלנו בפורטפוליו הפתרונות שלהם, יכולה כעת פוג'יטסו לספק פתרונות רשת תמסורת אלחוטית כך שיפתרו בצורה הטובה ביותר את האתגרים הייחודיים של ספקיות שירותי התקשורת בצפון אמריקה, וייתנו מענה לאתגרי קיבולת, גישה, זמינות והרכשת אתרי ממסר".

אודות Fujitsu Network Communications:
Fujitsu Network Communications, Inc. הינה שותפה מהימנה למגוון רחב של לקוחות בכל הענפים, המאפשרת להם לממש את הערך המרבי מרשתות התקשורת שלהם. אנו יצרן מוביל של ציוד רשת בארה"ב ובעלי פטנטים מובילים ברשתות אופטיות. הפתרונות שלנו משלבים את הטכנולוגיה הקווית, האלחוטית והתוכנה הטובות ביותר, עם מומחיות נרחבת בתחום השירותים הרב-ערוציים, על מנת לספק פתרונות אינטגרציה ורשת ניהול מותאמים אישית מקצה לקצה. לקבלת מידע נוסף, ראה http://us.fujitsu.com/telecom והתחבר אלינו ב- LinkedIn בכתובת
www.linkedin.com/company/fujitsu-network-communications.

אודות סרגון:
סרגון נטוורקס הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם להגדיל את היעילות התפעולית ולשפר את חוויית המשתמש באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות לתועלת הציבור, העושים שימוש בפתרונות של סרגון לאספקת שירותי תקשורת דור רביעי 4G, שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות. טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור רביעי 4G באמינות וקיבולת גבוהה ותוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים השגת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים יעילות בעבודת הרשת וכלים לאופטימיזציה ולהשגת הערך הגבוה ביותר עבור הלקוחות. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו גם בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il