TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Merck, ארקין החזקות, פונטיפקס, ו-WuXi Apptec ישקיעו 20 מיליון אירו בחברות בשלבי פרה-סיד


merck
לדברי סטפן אושמן, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל Merck, "הרוח המפעילה את חברות ההזנק בישראל היא ייחודית ומעוררת השראה

חברת Merck הודיעה על הקמת מסגרת השקעות פרה-סיד, בשם ExploreBio, המשותפת לארבע קרנות השקעה, שעתידה להתמקד בחברות ישראליות צעירות במיוחד בתחום הביוטכנולוגיה. למטרה זו, חברה זרוע ההשקעות האסטרטגיות של Merck, Merck Ventures, אל ארקין החזקות, פוטנטיפקס ו- WuXi Apptec, שביחד יעמידו מסגרת השקעות של 20 מילון אירו בחמש שנים.


לדברי סטפן אושמן, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל Merck, "הרוח המפעילה את חברות ההזנק בישראל היא ייחודית ומעוררת השראה. אנחנו גאים להיות חלק פעיל בסיפור ההצלחה הגדול הזה. כעת, אנחנו מבצעים שלב חשוב נוסף בהשקעות בישראל מתוך אמונה בפוטנציאל החדשנות של ExploreBio".
ExploreBio הוא מיזם הכולל השקעות פרה-סיד ושירותי ניהול בשלבי הניסוי להוכחת קונספציה בעולם הביוטכנולוגיה. בנוסף, חברות שייכללו במיזם יקבלו הזדמנות לעבוד במתקנים של חממת הביוטכנולוגיה של Merck ביבנה.


היקף ההשקעות לו התחייבו ארבע השותפות במיזם עומד על 20 מיליון אירו בחמש שנים. ExploreBio מתכוונת להשקיע 1-1.5 מיליון אירו בכל חברה, ולגייס עד ארבע חברות חדשות מדי שנה במשך חמש שנים. חברות הנמצאות בשלבים מוקדמים של פעילותן ייהנו מגישה מהירה למימון ראשוני, ומגישה נוחה למימון המשך בהיקף רחב יותר.


ארבעת המשקיעים כבר שיתפו פעולה ביניהם בשורת השקעות בעבר, בחברות דוגמת מטבומד המפתחת טיפולים ממוקדים בסרטן, ו- ARTSaVIT העושה שימוש בתהליכי אפופותיזה לצורך טיפול בסרטן.
מיזם ExploreBio יאפשר ל-Merck ולשלוש השותפות לעמוד בקשר עם חברות הזנק הנמצאות בשלבים מוקדמים מאלה שבהן מתבצעות בדרך כלל השקעות ראשונות. יתרון נוסף מבחינת השותפות, הוא האפשרות למנף את המשאבים הזמינים במסגרת הקונסורציום ואת הקשרים ההדוקים שכבר קיימים ביניהן, על מנת לעמוד בקשר הדוק יותר ואפקטיבי יותר עם הגופים המושקעים.


ExploreBio משלימה מסגרות פעילות אחרות של Merck שכבר מסייעות לחברות ישראליות בשלבי הפעילות הראשונים שלהן. במסגרת פעילות קודמת הקימה Merck אשתקד את חממת PMaTX בתחום האלקטרוניקה, והיא מפעילה את החממה הביוטכנולוגית שלה ביבנה, מאז 2011.
PMaTX עוסקת בטכנולוגיות הדור הבא בעולם האלקטרוניקה, ופועלת כמיזם משותף עם Flex מקליפורניה, ובתמיכת שורת שותפים בתעשייה, בהם HP כמו גם חברת ההשקעות העולמית Battery Ventures. הפעילות נתמכת על ידי תוכנית חממת החדשנות הטכנולוגית של הרשות לחדשנות (לשעבר המדען הראשי). היקף ההשקעה הכולל בתוכנית נאמד ב- 20 מיליון אירו בשלוש שנים.


אתר הפעילות של Merck ביבנה מהווה משכן לחממת הבריאות ומדעי החיים של החברה, BioIncubator. הפעילות בתחום הזה החלה ב- 2011, והיא כוללת כיום מחוייבות להשקעה של 10 מיליון אירו עד 2018 בחברות הזנק ישראליות בתחום הביו-טכנולוגיה.
בנוסף, הודיעה Merck כי הן רשם הפטנטים בישראל ורהן שות הקניין הרוחני של קוריאה, הודיעו על אישור פטנט אותו רשמה החברה, הנוגע לטכנולוגיית CRISPER לשיטות שילוב גנומי של תאים בעלי גרעין (אוקריוטים). שני האישורים החדשים נוספים לאישורים לפטנט הזה שנרשם כבר בסינגפור, אוסטרליה, האיחוד האירופי וקנדה. במקביל, הוגש הפטנט לאישור גם בארה"ב, ברזיל, סין, הודו ויפן.

אודות Merck
Merck היא חברה מובילה מבוססת מדע וטכנולוגיה, הפועלת בתחומי הבריאות, מדעי החיים וחומרי ביצועים. כ- 50,000 עובדים בעולם פועלים על מנת לפתח טכנולוגיות משפרות חיים – החל מתרופות ביולוגיות למחלת הסרטן או לטרשת נפוצה, דרך מערכות מתקדמות למחקר מדעי ולייצור, ועד לגבישים נוזליים לטלפונים חכמים ולמסכי LCD. בשנת 2016 התסכמו מכירות החברה ב- 15 מיליארד דולר, ב- 66 מדינות.


Merck נוסדה ב- 1668 והיא חברת התרופות והכימיקלים הוותיקה בעולם. משפחת המייסדים של החברה ממשיכה להחזיק ברוב הבעלות בקבוצת החברות הרשומות למסחר בבורסה. החברה מחזיקה בזכויות העולמיות לשם Merck ולמותג. יוצאות מהכלל הזה, הן ארה"ב וקנדה, שם פועלת החברה תחת השמות EMD Serono, MilliporeSigma ו-EMD Performance Materials.
Merck מעסיקה יותר מ- 300 עובדים בישראל, באתרי הפעילות שלה ביבנה, הרצליה, רחובות וירושלים. בכל שלושת תחומי העסקים שלה – בריאות, מדעי החיים וחומרי ביצועים – מבצעת Merck מחקר ופיתוח בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il