TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עם הכניסה לשלבים מתקדמים של הניסויים הקליניים


פלוריסטם
מפעל התאים של פלוריסטם קיבל אישור GMP ממשרד הבריאות הישראלי לייצור תרופות תאיות לניסויים מתקדמים בארץ ובעולם

האישור עומד גם בסטנדרטים האירופאיים שנקבעו במסגרת הסכם שנחתם בין מדינת ישראל לבין האיחוד האירופי לאישור מוצרי תעשייה (CAA)


פלוריסטם הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי המופקים מתאי שלייה, מודיעה היום (ג') על קבלת תעודת תנאי ייצור נאותים (GMP) ואישור יצרן ויבואן מטעם משרד הבריאות הישראלי. האישורים הוענקו לאחר ביקורת מוצלחת שנערכה במתקני החברה.


אישורים חיוניים אלו דרושים על מנת שפלוריסטם תוכל להמשיך לייצר את מוצריה לשימוש במסגרת ניסויים שלב III (פיבוטאליים), ובעתיד גם לשיווק.
האישור עומד בדרישות ארגון הבריאות העולמי (WHO), ועומד גם בסטנדרטים האירופאיים שנקבעו במסגרת הסכם שנחתם בין מדינת ישראל לבין האיחוד האירופי לאישור מוצרי תעשייה (CAA), דבר שישמש גם את האיחוד האירופי בבואו לאשר את המפעל לשיווק.


אישור GMP חשוב במיוחד לאור העובדה שהחברה נכנסה לאחרונה לשלבים מתקדמים של ניסויים קליניים, בראשם ניסוי שלב 3 בתאי PLX-PAD לטיפול בטרשת עורקים חמורה (CLI). בנוסף, החברה מצפה להתחיל בקרוב ניסוי שלב 3 באותו מוצר, לטיפול בשיקום שרירים לאחר שבר בירך.


במקביל לקבלת אישור זה, החברה מקיימת קשרים הדוקים עם רגולטורים מרכזיים בעולם, הבוחנים את איכות המוצרים שעתידים להיות מופצים לשיווק, וכבר קיבלה אישורי ייצור שונים ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), ארגון המכשור הרפואי של יפן (PMDA) וסוכנות התרופות האירופית (EMA) לייצור המוצרים במפעל בחיפה.


זמי אברמן, יו"ר פלוריסטם ומנכ"ל משותף, אמר היום: "אנו גאים לקבל את האישורים הללו ממשרד הבריאות. מהלך זה מאשש את יכולתנו לעמוד בדרישות המחמירות הנדרשות מחברות פרמצבטיות מתקדמות, תוך היותנו החברה המתקדמת בעולם לייצור ופיתוח רפואה תאית".

אודות פלוריסטם
פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, שממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il