TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת בסט תקים את מתחם עזריאלי טאון במקום בניין קופ"ח כללית בתל אביב בהיקף של 250 מיליון שקל


עזריאלי טאון
בסט תחל לבנות את הפרויקט שתוכנן על ידי משה צור אדריכלים אחרי החגים למשך 30 חודשים
קבוצת בסט חתמה על חוזה לבניית מתחם עזריאלי טאון ברחוב מנחם בגין בתל אביב בהיקף של 250 מיליון שקל.

מדובר על הקמת מגדל משרדים בן 39 קומות בשטח של 55 אלף מ"ר כולל קומת מסחר, מגדל משרדים ומגורים בן 17 קומות בשטח של 17 אלף מ"ר ומבנה מסחרי המעוצב בצורת פרמידת זכוכית בשטח של 200 מ"ר. בנוסף, החברה תבנה חמישה מרתפי חנייה בשטח כולל של 57,900 מ"ר.

בסט תחל לבנות את הפרויקט שתוכנן על ידי משה צור אדריכלים אחרי החגים למשך 30 חודשים. לדברי אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט "בשנים האחרונות הוכחנו את היכולת שלנו לבנות מתחמים מורכבים באיכויות גבוהות כדוגמת אצטדיון סמי עופר, מתחם תוצרת הארץ, מתחם אפל, הקניון של גינדי בתל אביב ועוד. החברה דוגלת באסטרטגיה של ביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים לצד פרויקטי מגורים יזמיים ומכרזי מחיר למשתכן".

מתחם עזריאלי טאון היה בעבר מחסן תרופות של שירותי בריאות כללית בפינת הרחובות מנחם בגין ושאול המלך בתל אביב. קבוצת עזריאלי רכשה את הקרקע בשנת 2012 תמורת 240 מיליון שקל. המתחם נמצא במע"ר הצפוני של תל אביב הכולל פרויקטים של מגורים לצד מסחר ותעסוקה.

מדובר בחוזה הרביעי שבסט חתמה ברבעון האחרון. כזכור החברה חתמה על חוזה עם חברת רמי רובינשטיין לבניית 2 מגדלי משרדים בני 33 קומות ברחוב יצחק שדה בתל אביב בהיקף של 200 מיליון שקל. בנוסף, החברה זכתה במכרז לבניית מגדל משרדים בפתח תקווה בהיקף של 380 מיליון שקל ובניית עיריית לוד.

מוקדם יותר השנה החברה החלה לבנות את בניין עיריית קריית אתא בהיקף כולל של 74 מיליון שקל. בניין עיריית קריית אתא כולל 7 קומות משרדים ושלוש קומות של חנייה תת קרקעית. החברה מקימה כיום גם את מתחם TOHA בתוצרת הארץ בתל אביב. מדובר באחד המתחמים הגדולים והמורכבים המוקמים בישראל. המתחם כולל 150 אלף מ"ר בשני מגדלים בני 63 ו-28 קומות ומרתפי חנייה לכ-1,000 כלי רכב.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il