TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סקוט גאת'רי בכנס Microsoft Tech Summit בתל אביב


סקוט גאת'רי
הציג את החידושים בפתרונות הענן המאפשרים למפתחים ומהנדסי IT למנף את הפעילות העסקית בכל ארגון
סקוט גאת'רי, (Scott Guthrie) סגן נשיא בכיר בחברת מיקרוסופט, מנהל תחום הענן והמחשוב הארגוני, פתח בשבוע שעבר, יום ד, בתל אביב את כנס הטכנולוגיה הגדול של החברה Microsoft Tech Summit. הכנס הוא אירוע 'נודד' שהתקיים עד היום ב-5 מדינות ברחבי העולם וצפוי להגיע ל 18 מדינות סה"כ.
סקוט גאת'רי הגיע ארצה בראש משלחת של בכירי החברה שנשאו הרצאות מרכזיות בפני כ-2,000 אנשי IT ומפתחים מכל מגזרי המשק שהגיעו לכנס.
בהרצאת הפתיחה ציין סקוט גאת'רי כי הענן הוא שינוי דורי בעולם המחשוב והוא ישפיע על כל ארגון עסקי, כולל על מיקרוסופט. בשנים הקרובות כל ארגון יצטרך לפתח אסטרטגיה שתאפשר לו לנצל את היכולות החדשות שהענן מציע. כמו כן, ארגונים יחתרו לאמץ פתרונות ענן לשיפור הפרודוקטיביות והתהליכים העסקיים. ארגונים יפתחו אפליקציות חדשות שיאפשרו להם לתקשר בצורה יעילה יותר עם הלקוחות ולייעל את הפעילות העסקית. זאת תוך ניצול טכנולוגיות דאטה חדשות, אינטליגנציה מלאכותית, IoT ועוד. ארגונים ידרשו שהפתרונות יהיו מאובטחים וניתן יהיה לנהלם באופן מרוכז.
לדברי גאת'רי, פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, Azure, מציעה פתרונות למגוון הרחב ביותר של תרחישים עסקיים. היא כוללת כלי פרודוקטיביות למשתמש, אפליקציות עסקיות, סביבות פיתוח, כלי ניתוח דאטה, מערכות אבטחה וניהול ותמיכה בניידות. כל זאת, תוך תמיכה בסביבות מגוונות, לרבות לינוקס. מיקרוסופט היא הספק היחיד שמספק תמיכה היברידית משולבת הן בחוות שרתים מקומיות והן בענן הציבורי. לא מדובר רק בקישוריות ביניהם אלא בתמיכה קונסיסטנטית בכל מערך המידע כולל: כלי פרודוקטיביות ויישומים עסקיים, אימות משתמשים, מערכות ניהול ואבטחה, מסד הנתונים והאפליקציות ותשתיות הליבה.
פלטפורמת Azure פרוסה כיום על פני 38 אזורים ברחבי העולם – יותר מאשר גוגל ו-AWS ביחד ! פריסה זו מאפשרת למפתחים להריץ את האפליקציות בסמיכות גיאוגרפית ללקוחותיהם ולהתחרות בשווקים נוספים. מיקרוסופט ממשיכה לפתוח חוות ענן נוספות ברחבי העולם. לדברי גאת'רי כיום 90% מהחברות הגדולות בעולם הן של לקוחות שירותי הענן של מיקרוסופט לרבות: BMW, סמסונג, רולס רויס, פורד, GE ועוד.
בנוסף, בנאומו הציג את השירותים הקוגניטיביים של Azure המאפשרים לכל מפתח לשלב באפליקציה שלו בקלות יכולות של עיבוד תמונה, ווידיאו ודיבור, תרגום שפה, חיפושים מתקדמים ברשת ועוד. כל זאת ללא צורך במומחיות בתחומי יכולות קוגניטיביות תוך שימוש בממשקי תכנות מוכנים לשימוש בפלטפורמה. שירותים אלה תומכים באוסף של שפות כגון: .Net, Java, Python, NodeJS ועוד ע"י חשיפת REST API.

באירוע התקיימו 72 הרצאות שיחשפו בפני אלפי המקצוענים תמונה פנורמית ומפורטת של עולם הענן של מיקרוסופט כולל: תשתיות IT וענן, פלטפורמת האפליקציות, אבטחה, תקשורת, IoT, ביג דאטה ו-BI, ניהול, רשתות חברתיות לארגונים ושורה ארוכה של נושאים נוספים.
בנוסף להרצאות הוזמנו המשתתפים לקחת חלק בסדנאות מעשיות מותאמות למפתחים ולאנשי IT שאפשרו התנסות בפתרונות החדישים ביותר. כן התאפשר למשתתפים להיפגש ולשוחח עם בכירי החברה בשטח הכנס. בנוסף, התקיימה תערוכת שותפים אשר חשפה בפני המשתתפים אקו-סיסטם מקיף של פתרונות ושירותים המוצעים כיום לכל ארגון ועסק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il