TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מיקרומדיק מודיעה על קבלת פטנט בסין לבדיקת סרטן שלפוחית השתן בטכנולוגית ה- CellDetect®


פוטנציאל השוק נאמד בעשרות מיליוני בדיקות בשנה
החברה מייחסת חשיבות לתשתית הפטנטית כאמצעי לקידום חבירה לשותף אסטרטגי בפריסה גלובלית

לחברה הסכמי הפצה ראשונים באירופה למוצר סרטן שלפוחית השתן
והיא מקדמת את המוצר גם בארה"ב לאישור FDA

תל אביב, ישראל, 29 במארס 2016 חברת מיקרומדיק טכנולוגיות בע"מ (ת"א: מקטכ) מודיעה היום כי זטיק טכנולוגיות בע"מ, חברה-בת בבעלות מלאה, קיבלה פטנט בסין לטכנולוגיית ה-CellDetect® במוצר המוביל של החברה לסרטן שלפוחית השתן. מיקרומדיק מעריכה כי פוטנציאל שוק בדיקות האבחון וניטור של סרטן שלפוחית השתן בסין נאמד בעשרות מיליוני בדיקות בשנה.
להערכת החברה, התשתית הפטנטית הינה בעלת חשיבות רבה במסגרת מאמצי החברה לחבור לשותף אסטרטגי בעל פריסה גלובלית ויכולות שיווק מוכחות של מוצרים בתחום פעילות החברה. כמו כן, אישור הפטנט מעצים את הפוטנציאל המסחרי למוצריה של מיקרומדיק ויתרום לקידום מוצרי החברה גם בשווקים חדשים.

הבדיקה של זטיק מיועדת לזיהוי של סרטן שלפוחית השתן על ידי צביעה מבדלת של טכנולוגיית ה-CellDetect®, והפטנט יהיה בתוקף עד 17 בנובמבר 2031. טכנולוגיית ה-CellDetect של מיקרומדיק הינה טכנולוגיה ייחודית לצביעה וזיהוי של תאים סרטניים וטרום סרטניים באמצעות סימונם בצבע ייחודי.

פטנט זה מצטרף לפטנטים שהוענקו לטכנולוגיית הליבה של ה- CellDetect® בטריטוריות מרכזיות בעולם, לרבות ארה"ב, אירופה, יפן, ישראל, קנדה ואוסטרליה, וזאת בנוסף לרישום פטנטים עבור בדיקות לסוגי סרטן ספציפיים שהתקבלו ושנמצאים בתהליך אישור בטריטוריות נוספות בעולם.

מיקרומדיק פועלת לקידום מסחור הבדיקה לסרטן שלפוחית השתן באירופה, לאחר שהתקשרה עם מפיצים ראשונים ביבשת בחודשים האחרונים. במקביל, פועלת מיקרומדיק לקידום אישור FDA לבדיקה בארה"ב וכן בוחנת השקת הבדיקה במתכונת CLIA במעבדות מובילות בארה"ב לצורך הקדמת שיווק המוצר בארה"ב.

אודות מחלת סרטן שלפוחית השתן
סרטן שלפוחית השתן הינו הסרטן הרביעי בשכיחותו בקרב גברים בארה"ב והשביעי בשכיחות בקרב גברים ברחבי העולם. בארה"ב כ – 500,000 חולים בסרטן שלפוחית השתן וכ- 70,000 חולים חדשים מידי שנה. סרטן שלפוחית השתן מתאפיין בשיעור החזרתיות הגבוה ביותר בקרב מחלות הסרטן עד כ- 80% מהחולים. עלות האבחון והטיפול בחולי סרטן שלפוחית השתן הינה מהגבוהות ביותר ביחס לחולים במחלות סרטן אחרות ולכן מצריך מעקב וטיפול מתמשך למשך כל החיים ונחשב לאחד מסוגי הסרטן היקרים ביותר לטיפול. הבדיקות הקיימות כיום בשוק מתחלקות לבדיקות פולשניות הכרוכות בעלות גבוהה ומלוות בחוסר נוחות ובנטייה לסיבוכים, ולבדיקות בלתי פולשניות המאופיינות ברגישות ו/או סגוליות נמוכות ובחלקן אף בעלויות גבוהות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il