TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הפתרון של סאפיינס יקיף כל חשבונות ביטוח המשנה של החברה


הבשלות והגמישות של מוצר סאפיינס היו הגורם המכריע עבור ריברסטון
חברת ריברסטון הבריטית בחרה בפתרון סאפיינס לניהול חשבונות ביטוח משנה

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הודיעה היום כי חברת ריברסטון הבריטית המהווה חלק מ-RiverStone Europe Group, בחרה בפתרון Sapiens Reinsurance, שיחליף את מערכת ניהול החשבונות הקיימת של ריברסטון עבור עסקי ביטוח המשנה.

Sapiens Reinsurance הוא פתרון עסקי וחשבונאי מקיף שנועד לתמוך בכלל מערך החוזים והפעילויות הקשורים לביטוח משנה. זהו מוצר תוכנה חדשני, המאפשר לארגוני ביטוח לטפל בכל פעילויות ביטוח המשנה בפלטפורמה אחת ומקיפה. הפתרון של סאפיינס מספק שליטה מלאה בכל תהליכי ביטוח המשנה, לרבות כל ההיבטים הפיננסיים, וכולל תמיכה בדרישות הבקרה והרגולציה באמצעות פונקציונאליות אוטומטיות לחלוטין, המותאמות להליכים העסקיים של הארגון.

קבוצת RiverStone Europe היא הנציגות האירופית של Riverstone Group, קבוצה מארה"ב הכוללת חברות ביטוח ושירותים המתמחות בניהול תיקי פעילות ביטוח מורכבים run-off ומובילה בתחומי יישוב התביעות, גבייה ממבטחי משנה ויישוב סכסוכים.

הבשלות והגמישות של מוצר סאפיינס היו הגורם המכריע עבור ריברסטון. בחברה אף ציינו כי אחד הגורמים שתרמו לבחירת סאפיינס הוא מערכת היחסים המוצלחת והמתמשכת של החברה עם חברת ריברסטון בארה"ב.

"ההיכרות שלנו עם סאפיינס והיכולות המוכחות שלה סייעו בפישוט תהליך קבלת ההחלטות", ציין אלן דניסון, מנהל תפעול מערכות ופיתוח בריברסטון. "אחת התכונות הבולטות של Sapiens Reinsurance היא היכולת להתאים את המוצר לצרכים העסקיים הספציפיים. אנו מצפים לשיפור ביעילות התפעולית שלנו, שתתבטא בחיסכון משמעותי בעלויות".

"יישום הרכיבים הדרושים לתמיכה בכל הצרכים החשבונאיים של פעילות ביטוח המשנה הנכנס והיוצא מדגישה את האופי המודולרי ואת הארכיטקטורה המתקדמת של Sapiens Reinsurance. גישה זו תאפשר פריסה חלקה של רכיבים פונקציונליים נוספים של ביטוח משנה, בהתאם להתפתחות הצרכים העסקיים של ריברסטון", אמר ראג' גהומן, סמנכ"ל מכירות ותפעול ב-Sapiens Reinsurance. "סאפיינס ממשיכה להרחיב את הנוכחות שלה בבריטניה, אזור בעל חשיבות אסטרטגית לחברה".

אודות The RiverStone Europe Group
קבוצת RiverStone Europe כוללת את RiverStone Holdings Limited ואת חברות הבת שלה, ביניהן RiverStone Management Limited, RiverStone Insurance (UK) Limited, RiverStone Insurance Limited ו-RiverStone Managing Agency Limited. הקבוצה מנהלת התחייבויות ברוטו בשווי כ-1.3 מיליארד דולר באמצעות משרדיה בברייטון, לונדון ודרלינגטון, וברשותה נכסים בשווי 2 מיליארד דולר ועודפים בסך כ-700 מיליון דולר (נכון ליוני 2015).
קבוצת RiverStone Europe מנהלת מגוון תיקים עבור לויד'ס, השוק בלונדון וישויות אירופאיות, ויש לה ניסיון רב בניהול ביטוח משנה וביטוח ישיר, כולל חשיפות בעלות זנב ארוך משמעותיות. למידע נוסף: https://www.rsml.co.uk



תמונה של רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס,
קרדיט צילום: יוסי אלוני


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il