TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כיל חונכת באמסטרדם מטה חדש ומרכז שירות שירכז את הפעילות באירופה.


ראש ממשלת הולנד, מר מארק רוטה (Mark Rutte), בירך בטקס פתיחה חגיגי את כיל על הקמת מטה הפעילות ומרכז השירות של אירופה שימוקם באמסטרדם.
מרכז השירות האירופאי ומרכז הרכש העולמי שיפעל גם כן ממטה הפעילות החדש, מוקמים בהתאם לאסטרטגיית "הצעד הבא קדימה": מיישמים את עיקרון One ICL, מסייעים לפעילות גלובלית ומגבירים יעילות וחיסכון.
כיל תעסיק עד ל- 300 אנשים במטה האירופי ובמרכז השירות החדש.

כיל, חברה המספקת את צרכיה החיוניים של האנושות בעיקר בשוקי המזון, החקלאות, והחומרים המורכבים הודיע על חנוכת מטה פעילות ומרכז שירות אירופאי באמסטרדם. המטה החדש ששטחו הוא כ- 5,500 מ"ר בבניין Prinsenhof הסמוך לכיכר ‘Koningin Wilhelminaplein’, ישמש גם כמרכז הרכש העולמי של החברה. במשרדים יועסקו כ- 300 עובדים, כולל העסקת 250 עובדים חדשים.

ראש ממשלת הולנד, מר מארק רוטה, הצטרף למנכ"ל כיל, סטפן בורגס, ולעידן עופר נציג בעלי המניות (החברה לישראל), לחנוכת המטה האזורי החדש. אליהם הצטרפו בכירים נוספים ובהם שגריר ישראל בהולנד, השגריר חיים דיבון, סגן ראש העיר וחבר המועצה לענייני כלכלה של אמסטרדם, קאג'סה אולונגרן, ונציגים בכירים ממשרד הכלכלה ההולנדי. באירוע נכחו גם מנהלים בכיל ומשלחת של עובדי כיל מאירופה.

מנכ"ל כיל סטפן בורגס מסר באירוע: "אנו שמחים על הקמתו של מטה הפעילות, מרכז השירות האירופאי ומרכז הרכש העולמי באמסטרדם, עיר המציעה סביבה עסקית תומכת ומעודדת, ותרבות עסקית שמתאימה לזו של כיל. אנו אסירי תודה לרה"מ רוטה וממשלתו על קבלת הפנים החמה. אנו נרגשים להפוך לחלק פעיל בקהילה העסקית של אמסטרדם ולהרחיב את הפעילות האירופית שלנו מהמטה האזורי החדש. אנחנו מאמינים כי מיקום המשרדים הללו באמסטרדם יקדם את המטרה האסטרטגית שלנו ליצירת "One ICL"- חברה אחת גלובלית, מאוחדת, יעילה ותחרותית, ויאפשרו לנו לפעול בצורה טובה ויעילה יותר בשווקים הגלובאליים בהם אנו פעילים. מרכז השירות באמסטרדם יצטרף למרכז השירות שכבר קיים ופעיל באמריקה, ולמרכזי השירות המתוכננים בישראל ובדרום מזרח אסיה.

בורגס הוסיף כי "למרות שכיל שומרת על נוכחות חזקה באירופה כבר למעלה מחמישים שנה, אנו מאמינים כי מיסוד מטה החברה האירופאי באמסטרדם, יחזק את פעילותנו העסקית כמו גם את יחסינו ארוכי השנים עם לקוחותינו באירופה, עם ספקים ובעלי עניין נוספים. מיסוד המטה מקדם אותנו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה לאספקת צרכיה החיוניים של האנושות בתחומי המזון, החקלאות, והחומרים המורכבים באמצעות יצירת מצוינות תפעולית ויצירת סביבת עבודה מעצימה לעובדינו".

כחלק מהרמה הגבוהה של האחריות התאגידית בכיל, כיל מדגישה את החשיבות של רווחת עובדיה ומציבה בעדיפות גבוהה את נושא הקיימות לטווח ארוך ואת המודעות הסביבתית. המטה החדש באמסטרדם תוכנן כדי לעמוד בסטנדרטים הסביבתיים המחמירים של כיל. למשרדים יהיה תפקיד חשוב בחיבור בין העובדים ובהגברת יעילותם ושביעות רצונם. השיפוץ של בניין Prinsenhof יושלם במהלך החודשים הקרובים ואכלוסו צפוי באמצע שנת 2015.

בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל כיל סטפן בורגס וראש ממשלת הולנד מר מארק רוטה.
צילום: Roy Borghouts


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il