TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כן פייט השלימה בהצלחה גיוס בארה"ב במחיר הפתיחה של ה-ADR ב-NYSE


בהיקף של כ-8 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים אמריקאים
הגיוס בוצע במחיר ל-ADR של 4.45 דולר, השווה למחיר הפתיחה של ה-ADR ב-NYSE אתמול
שתי מוסדיים אמריקאים שהשתתפו בהנפקה הפכו לבעלי עניין

המחקר הקליני המתקדם ביותר של כן פייט לטיפול בפסוריאזיס שלב 2/3
מתקיים כמתוכנן ותוצאותיו צפויות להתפרסם כבר ברבעון הראשון של 2015

פתח תקווה, ישראל, 3 בדצמבר, 2014 – כן פייט ביופארמה (ת"א:כנפב NYSE MKT:CANF ), חברה ביו-טכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות וסרטניות, מודיעה היום כי השלימה גיוס בארה"ב באמצעות תשקיף המדף שלה בהיקף של כ-8 מיליון דולר ארה"ב ברוטו ממשקעים מוסדיים אמריקאים במחיר ל-ADR של 4.45 דולר, אשר היה שווה למחיר הפתיחה של ה-ADR של כן פייט ב-NYSE אתמול.

בנוסף, למשקיעים הוקצו אופציות כך שבגין כל שתי ADR שהוקצו למשקיעים, הם קיבלו אופציה אחת לרכישת ADR לתקופה של 5 שנים ובמחיר מימוש של 4.45 דולר לכל ADR.

מבין המשקיעים המוסדיים, שתי קרנות אמריקאיות המתמחות בביוטכנולוגיה: Equitec Specialists LLC. (המנוהלת על-ידי Cranshire Capital Advisors LLC.) ו-Asset Management L.P. Emprey אשר השתתפו בהנפקה, הגיעו להחזקה של כ-8.2% כל אחת מהן מהון המניות המונפק של החברה והפכו לבעלי עניין.

המחקר הקליני המתקדם ביותר של כן פייט לטיפול בפסוריאזיס שלב 2/3 מתקיים כמתוכנן ותוצאותיו צפויות להתפרסם כבר ברבעון הראשון של 2015. שוק תרופות הפסוריאזיס שנאמד בכ-3.6 מיליארד דולר ב-2010 צפוי לגדול לכדי 6.7 מיליארד דולר ב-2018, בהסתמך על תחזית Global Data.

כן פייט דיווחה השבוע כי ממצאים מדעיים חדשים בארה"ב הוכיחו לראשונה כי החומר הפעיל המצוי בתרופות של כן-פייט מונע בצורה משמעותית כאב נוירופתי הנגרם על ידי טיפול בכימותרפיה. כן פייט רואה בממצאי מחקר מדעי זה ביסוס וחיזוק נוסף לרציונאל המדעי ולהבנת מנגנון הפעולה שבבסיס פיתוח התרופות בכן פייט. החברה מתכוונת לפעול כעת להרחבת פעילותה הקלינית גם לתחום הכאב הנוירופתי בחולי סרטן המטופלים בכימותרפיה.

פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית כן פייט: "אנו מרוצים מאוד מהשלמת הגיוס וקבלת האמון בחברה, בטכנולוגיה וביעדים העסקיים של כן פייט מצד שוק ההון האמריקאי. בגיוס זה לקחו חלק קרנות השקעה מובילות המתמחות בתחום הביומד. גיוס זה מאפשר לחברה להמשיך ולהתקדם בכל התוכניות הקליניות המתבצעות ולעמוד ביעדי החברה ל-2015, כפי שנמסרו על ידנו בשבוע שעבר. כבר ברבעון הראשון של 2015 אנו מתעתדים לפרסם את התוצאות הסופיות בניסוי Phase II/III לטיפול בפסוריאזיס, לאחר שלפני כשנה פרסמנו דו"ח ביניים חיובי בניסוי זה".

אודות כן פייט ביופרמה:
כן פייט ביופרמה בע"מ (NYSE MKT: CANF) (TASE: CFBI) היא חברת פיתוח תרופות הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים עם פלטפורמה טכנולוגית המתוכננת לפנות לשווקים במיליארדי דולרים לטיפול במחלות סרטניות ודלקתיות. תרופת ה- CF101 של החברה נמצאת בשלבי מחקר II/III לטיפול בפסוריאזיס והחברה מתכוננת לשלב III במחקר בדלקת מפרקים שגרונית. תרופת CF102 של החברה לטיפול בסרטן הכבד נמצאת בשלב II וקיבלה מעמד של תרופת יתום על ידי ה- FDA. תרופת ה-CF102 הראתה הוכחת היתכנות לטיפול בסוגים אחרים של סרטן דוגמת מעי, פרוסטטה ומלנומה. לתרופות אלו נמצא פרופיל בטיחותי מצוין עם נסיון ביותר מ- 1,200 חולים במחקרים קליניים עד היום. למידע נוסף בקרו באתר: www.canfite.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il