TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרפקטו מובייל סגרה את הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה


בזכות ביקוש גובר לפתרונות איכות למובייל (Continuos Quality)

בשלושת החודשים האחרונים החברה המובילה בתחום של בדיקת אפליקציות מובייל גייסה יותר מ-100 לקוחות בינלאומיים והגדילה את הכנסותיה ואת מספר השותפים והעובדים שלה
פרפקטו מובייל, המובילה העולמית בפתרונות איכות לאפליקציות מובייל, דיווחה היום על הרבעון הטוב ביותר מאז הקמתה לפני שמונה שנים – עם גיוס של יותר מ-110 לקוחות בינלאומיים חדשים, היקף מכירות חסר תקדים ועלייה דרמטית במספר העובדים.
רק בשלושת החודשים האחרונים פרפקטו מובייל צירפה יותר מ-110 לקוחות חדשים, וכעת מאגר לקוחות החברה מכיל מעל 1,500 חברות בינלאומיות מתחומי הבנקאות, הביטוח, המסחר, התיירות, התקשורת והמדיה, רבות מתוכן חברות Fortune500. בין לקוחות החברה ששולטת כיום בשוק ניתן למצוא את 4 הבנקים הגדולים ביותר בארה"ב, 7 חברות התעופה המובילות בצפון אמריקה, 4 המפעילים הסלולרים הגדולים ביותר בארה"ב ו- 8 מתוך 10 חברות הביטוח הגדולות בארה"ב.
פרפקטו מובייל אף מדווחת על צמיחה שנתית של 100% בהכנסותיה שלוש שנים ברציפות.
"ארגונים חייבים לקצר את מחזור חיי פיתוח האפליקציות שלהם בלי להתפשר על איכות השירות," אמר ערן יניב, מנכ"ל פרפקטו מובייל. "פרפקטו מובייל היא המובילה המוכחת בשוק האיכות לאפליקציות מובייל, כי אנחנו מאפשרים לצוותי מפתחים ובודקים לעבוד במהירות ולהתמודד עם השינוי הזה בשוק. היעד שלנו מאז ומתמיד הוא לספק ללקוחותינו את הטכנולוגיה הטובה ביותר לאספקת אפליקציות איכותיות שיעלו על הציפיות של משתמשי הקצה. צמיחתנו המתמשכת משקפת את העובדה שאנו עומדים ביעד שלנו להגיע לרמת נאמנות גבוהה של משתמשי קצה ולספק פתרון העונה לדרישות השוק."
רק בשנה האחרונה החברה הכפילה את מספר עובדיה שעומד כיום על 200 ופתחה משרד חמישי, בגרמניה. החברה מינתה סמנכ"ל חדש למחקר ופיתוח, בועז חמו, שיפעל בחודשים הקרובים להגדלת צוות המחקר והפיתוח.
פרפקטו מובייל גם יצרה תנופה משמעותית בערוץ השותפים שלה. כעת יש לחברה 75 שותפים, בהם חברות טכנולוגיה מובילות כגון מיקרוסופט וCA וכן חברות תוכנה ומערכות מידע בעשרות מדינות. בין השותפים שצורפו באחרונה חברות כמו CloudBees, Neotys, Automation Consultants ו-FDS Networks.
"אנו שמחים להיות שותפים של פרפקטו מובייל, חלוצת ומובילת שוק האיכות לאפליקציות מובייל." אמרה רינה שאינסקי, שותפה בכרמל ונצ'רס שמשקיעה בחברה משלב ה SEED. "מראשית דרכה החברה האמינה ששוק התוכנה למובייל יהיה ענק וידרוש כלים לפיתוח ואבטחת איכות האפליקציות למובייל. החזון הזה מתממש - ארגונים גדולים מאמצים את הפתרונות של פרפקטו מובייל ומרחיבים את הטמעתם והצורך גדל משנה לשנה ולראייה, רק בשנה האחרונה ביצעה החברה 4 מיליון בדיקות".
מנהלי פרפקטו מובייל מייחסים את הצמיחה המתמשכת של החברה לחשיבות העולה של שילוב מוקדם יותר של בדיקות תוכנה אינטגרטיביות ורציפות בסביבות פיתוח מודרניות (Agile), במיוחד כאשר מתרכזים בפיתוח של אפליקציות ואתרי מובייל שאמורים לעבוד ללא דופי על מאות סוגי מכשירים, גדלי מסך ומערכות הפעלה, ברשתות שונות ובתנאי רשת דינמיים. פרפקטו מובייל מספקת מעבדת איכות רציפה (CONTINUOUS QUALITY LAB ), מבוססת ענן, המאפשרת בדיקות אוטומטיות על מכשירים אמתיים ברחבי העולם ובכך מבטיחה את איכות האפליקציות על פני המכשירים השונים ומקצרת את זמן ההגעה לשוק.
עד כה זו שנה מצוינת עבור החברה. ב-2014 פרפקטו מובייל קיבלה 10 פרסים, בהם רשימת SD Times 100 לשנת 2014, רשימת Red Herring Top 100 בצפון אמריקה, תואר מוצר השנה של Mobility Tech Zone, רשימת החברות החמות של Network Products Guide לשנת 2014 ורשימת 100 "החברות אחריהן כדאי לעקוב" של OnDemand. כמוכן, הCTO ויזם החברה יורם מזרחי הגיע לגמר בתחרות לפרס יזם השנה של ארנסט אנד יאנג.
למידע נוסף על משרות פתוחות בפרפקטו מובייל, היכנסו לאתר:
http://www.perfectomobile.com/Company/Careers.

אודות פרפקטו מובייל
פרפקטו מובייל משנה מן הקצה את אופן הפעילות של ארגונים בתחום המובייל, ומאפשרת להם לפתח, לבדוק ולנטר את האפליקציות ושירותי המובייל שלהם באופן רציף. החברה מציעה "מעבדת איכות רציפה" מבוססת ענן (The MobileCloud™) וחבילת שירותי תוכנה (SaaS) המאפשרות למשתמשים גישה מרחוק למגוון רחב של מכשירי מובייל פעילים המחוברים לרשתות סלולר מקומיות ברחבי העולם, ומינוף שלהם לכל אורך מחזור החיים של האפליקציה – מפיתוח דרך בדיקות תפקוד וביצועים ועד לניטור ותמיכה. ה - MobileCloud™ Continuous Quality Lab זמינה בסביבת ענן פרטי ארגוני (Enterprise Prívate Cloud) או ענן שיתופי למפתחים (Public Cloud).

יותר מ-1,500 לקוחות בינלאומיים, בהם חברות Fortune500 רבות מתחומי הבנקאות, הביטוח, המסחר הקמעונאי, התקשורת והמדיה מסתמכים על פרפקטו מובייל על מנת לייעל את זמן ההגעה לשוק, לשפר את האינטראקציה עם משתמשי הקצה, ולצמצם סיכונים ועלויות.

לפרטים נוספים על איך פרפקטו מובייל יכולה לעזור לכם לבדוק, לפרוס ולנטר את אפליקציות המובייל שלכם בביטחון, בקרו באתר www.perfectomobile.com ועקבו אחרינו בטוויטר: @PerfectoMobile.


כרמל ונצ'רס מקבוצת ויולה:
כרמל ונצ'רס, מקבוצת ויולה, הוקמה בשנת 2000 ע"י צוות יזמים ומנהלים מבכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית והינה מבין הקרנות המובילות בישראל. השקעותיה של כרמל ממוקדות בתחומי התוכנה, התקשורת, אינטרנט, מובייל, מדיה דיגיטלית וסמיקונדקטורס, ותחת ניהולה כ- 800 מיליון דולר. כרמל מתאפיינת בליווי פעיל של חברות הפורטפוליו, ורוב השקעותיה הן בשלבים מוקדמים. כרמל השכילה לבנות תיק השקעות מבטיח של חברות שחלקן הפכו מובילות בינלאומיות בתחומן ושנהנות מתנופת הכנסות מרשימה. בין האקזיטים של כרמל ניתן למנות את פולואפ, ECI, אקטימייז, קופרגייט, וואנובה וסנפטו. כרמל ונצ'רס משתייכת לקבוצת ויולה – הקבוצה המובילה בישראל בתחום ההשקעות הפרטיות מוטות הטכנולוגיה, המנהלת כ-2 מיליארד דולר.
אתר הקרן: www.carmelventures.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il