TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אטיוניטי מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2014


סך ההכנסות non-GAAP צמחו ב- 37% לשיא של 8.4 מיליון דולר
ההכנסות מרשיונות צמחו ב- 34% והסתכמו ב- 4.4 מיליון דולר

ברלינגטון, מסצ'וסטס, 2אטיוניטי בע"מ ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לזמינות מידע, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2014.

ארועים תפעוליים אחרונים:
• מוצרי ה- Big Data של אטיוניטי מהווים מנוע ההכנסות הגדול ביותר של החברה, כ- 58% מסך ההכנסות מרשיונות
• גידול במספר ובהיקף העסקאות של Attunity Replicate, הכוללות:
o עסקה בהיקף 0.7 מיליון דולר עם אחת מחברות הביטוח הגדולות באירופה
o עסקה בהיקף של 0.6 מיליון דולר עם חברת תקשורת אמריקאית
• עסקה ראשונה ל- Attunity Maestro, פלטפורמת ניהול Big Data חדשה אשר הושקה בתחילת הרבעון השני של 2014, לניהול וניטור זרימת מידע בארגונים גלובליים
• השקת הפתרון החדש של Attunity GoldClient עבור SAP להאצת הטמעת פלטפורמת SAP HANA
• גידול בפעילות הענן, עם הפיכת פתרון Attunity Cloudbeam לזמין לסביבת AWS, המאפשר לבסיס לקוחות רחב יותר גישה קלה להטמעה מאובטחת של טעינה ושכפול נתוני Big Data בסביבת הענן של AWS

נקודות עיקריות לרבעון השני לשנת 2014 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד:
• גידול של 37% בסך ההכנסות הכוללnon-GAAP , שיא הכנסות רבעוני בסך 8.4 מיליון דולר
• גידול של 36% בסך ההכנסות הכוללGAAP , שהסתכמו ב- 8.3 מיליון דולר
• גידול של 34% בהכנסות מרשיונות שהסתכמו ב- 4.4 מיליון דולר
• גידול של 41% בהכנסות מתחזוקה ושירותיםnon-GAAP שהסתכמו ב- 3.9 מיליון דולר
• סך המזומנים ושווי מזומנים נכון ל- 30 ביוני 2014 הסתכם ב- 18.1 מיליון דולר, לעומת 16.5 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2013

שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, מסר: "הצמיחה המואצת בהכנסותנו ברבעון השני משקפת את היישום היעיל של האסטרטגיה שלנו. פתרון Attunity Replicate ממשיך להיות מנוע ההכנסות העיקרי שלנו, עם גידול של 66% בהכנסות מרשיונות ברבעון, המהווה 58% מסך ההכנסות הכולל מרישיונות. בין ההישגים המשמעותיים הנוספים שלנו נכללת גם סגירת עסקה ראשונה ל- Attunity Maestro, שהושק רק לאחרונה, בתחילת הרבעון השני של 2014. בהתחשב בהתקדמות המהירה של מוצר זה, אנו מצפים כי מכירות Attunity Maestro יגדלו במחצית השנייה של 2014."

"אנו רואים את פירות קליטתם המהירה של אנשי המכירות שהצטרפו אלינו לאחרונה, אשר כבר תורמים לצמיחתנו. בנוסף, גייסנו אנשי מפתח באיזורים גיאוגרפיים מסויימים, אשר ממוקדים בהמשך חיזוק השותפויות שלנו עם Teradata, Microsoft, HP Vertica ו- Pivotal. צוותי מכירות מורחבים אלו תרמו לזרם גורם של פניות אפקטיביות מהשותפים האסטרטגיים שלנו במהלך הרבעון. אנו ממשיכים לחזק את הקשר שלנו עם Amazon, כעת כש- Attunity CloudBeam מוצע דרך AWS, ומספק שילוב נתונים קל, מהיר ומאובטח ופתרונות שכפול בתוך הענן", הוסיף מר אלון.

מכירות
אטיוניטי ממשיכה לפתח את כוח המכירות שלה על מנת לנצל את הביקוש העולמי הגובר, ורשמה שיא רבעוני במכירות באזורי EMEA ו- APAC. רוב אנשי המכירות החדשים שגוייסו מתחילת 2014 כבר תרמו להכנסות החברה. כמו כן, החברה חיזקה את צוות התמיכה במכירות, המאפשר לחברה להפוך את הלידים הנכנסים לעסקאות סגורות באופן יעיל יותר.

שיווק
עם הגידול במודעות השוק לפתרונות של אטיוניטי, חלה עלייה משמעותית בלידים מלקוחות. פעילות השיווק התרחבה משמעותית מתחילת שנת 2014, עם השתתפות החברה בלמעלה מ- 12 כנסים, תערוכות ואירועי לקוחות. הצוות הגדיל גם את היקף התכנים הרלוונטיים במטרה להנחות את הלקוחות, כגון סקירות טכניות, וובינרים, וספרים אלקטרוניים על מנת לסייע ללמד את השוק לגבי הטכנולוגיה של אטיוניטי והמגמות החשובות בתעשייה.

מוצרים
החברה חווה עניין משמעותי בפתרון ניהול והפצת הנתונים החדש שלה, Attunity Maestro. ההשקה עוררה עניין מיידי, כולל הדגמות והוכחות היתכנות, כאשר אחת מהן כבר הביאה לסגירת עסקה במהלך הרבעון.

במהלך הרבעון, Attunity Gold Client השיקה תמיכה בפלטפורמת SAP HANA, המאפשרת למשתמשי SAP להאיץ את זרימת הנתונים ב- SAP HANA וכן הטמעה מהירה של יישומי SAP במרכז הנתונים או בענן. לאחרונה, חברת כלמוביל, מפיצה בינלאומית גדולה של כלי רכב מסחריים, בחרה ב- Gold Client על מנת לאפשר ביצוע פעולות קריטיות לארגון בסביבת ה- SAP שלה.

במהלך הרבעון, הפכה הגרסא החדשה של CloudBeam לזמינה בסביבת AWS. Attunity CloudBeam מאפשר כעת לבסיס לקוחות רחב יותר גישה קלה יותר להטמעה מאובטחת ופשוטה של טעינה ושכפול Big Data בסביבת הענן של AWS.

שותפויות אסטרטגיות
המיקוד וההשקעות המתמשכות בפעילות השותפויות, בשילוב הרחבת פעילות המכירות הבינלאומית באיזורי מפתח, הביא לגידול בהפניות לקוחות מצד השותפים העסקיים, ולעסקאות גדולות יותר. הדבר בא לידי ביטוי בהתקדמות שיתופי הפעולה עם שותפים כגון Microsoft ו- Teradata, אשר יחד הניבו כמות משמעותית של הזדמנויות חדשות מלקוחות במהלך הרבעון.

כמו כן, מערכת היחסים עם Amazon Web Services התהדקה כאשר לאחרונה הודענו על תקופת 30 ימי ניסיון ללא תשלום של Attunity CloudBeam ל- Amazon Redshift בסביבת AWS. גרסת ניסיון זו צפויה להאיץ את אימוץ CloudBeam, פתרון המעניק חווית טעינה ושכפול נתונים קלה עבור משתמשי Redshift.

"אנו מחויבים להשקעה באסטרטגיית הצמיחה שלנו, עם גיוסם של אנשי מכירות נוספים במטרה לשרת את אזורי הביקוש הגבוה, כדוגמת איזור EMEA, תוך המשך הרחבת מאמצי השיווק, חיזוק ערוצי השותפויות שלנו ושיפור סל המוצרים שלנו", סיכם מר אלון.

תוצאות הרבעון השני לשנת 2014:

הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2014 צמחו ב-36% והסתכמו ב- 8.3 מיליון דולר, בהשוואה ל- 6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה (non-GAAP) ברבעון השני לשנת 2014 צמחו ב- 37% והסתכמו ב- 8.4 מיליון דולר, בהשוואה ל- 6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות כוללות הכנסות מרשיונות שצמחו ב- 34% והסתכמו בסך של 4.4 מיליון דולר, בהשוואה ל- 3.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד והכנסות מתחזוקה ושירותים (non-GAAP) אשר צמחו ב- 41% והסתכמו בסך של 3.9 מיליון דולר, בהשוואה ל- 2.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות מתחזוקה ושירותים non-GAAP כוללים 0.1 מיליון דולר בגין הכנסות תחזוקה שנרכשו מ-Hayes ושלא הוכרו בגלל חשבונאות רכישה.

ההפסד התפעולי ברבעון השני לשנת 2014 הסתכם ב- 1.0 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי בסך 0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקרו מגידול בפעילות השיווק והמכירות, בפעילות המחקר והפיתוח, מהוצאות הפחתה המיוחסות לרכישת Hayes ובהוצאות הנהלה וכלליות המיוחסות לאסטרטגיית הצמיחה של החברה.

ההפסד התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השני לשנת 2014 הסתכם ב- 0.2 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי (Non-GAAP) בסך 0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השני של 2014 הינו בנטרול הפחתות והוצאות המיוחסות לרכישות והוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים בסך כולל של 0.8 מיליון דולר. ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו הוצאות אלה בסך כולל של כ- 0.3 מיליון דולר.

ההפסד הנקי ברבעון השני לשנת 2014 הסתכם ב- 1.2 מיליון דולר, או (0.08) דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי בסך 0.2 מיליון דולר, או 0.02 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד הנקי (Non-GAAP) ברבעון השני לשנת 2014 הסתכם ב- 0.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי (Non-GAAP) בסך 0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי (Non-GAAP) ברבעון השני של 2014 הינו בנטרול הוצאות בסך כולל של כ- 0.7 מיליון דולר, המיוחסות בעיקרן להוצאות המיוחסות לרכישות ולהוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים. ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו הוצאות אלה בסך כולל של כ- 0.2 מיליון דולר.

סך המזומנים ושווי מזומנים נכון ל- 30 ביוני 2014 הסתכם ב- 18.1 מיליון דולר, בהשוואה ל- 16.5 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2013.

ההון העצמי נכון ל- 30 ביוני 2014 הסתכם ב- 29.5 מיליון דולר בהשוואה ל- 30.1 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2013.

שיחת ועידה
הנהלת החברה תקיים היום, 24 ביולי 2014, בשעה 17:00 שעון ישראל, שיחת ועידה לסקירת התוצאות בהשתתפות שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל החברה, ודרור הראל-אלקיים, סמנכ"ל הכספים.
המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון ישראלי:
180-925-8243 (חינם) ולציין את קוד הכניסה 6003397 בפני מארח השיחה. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר בעמוד קשרי המשקיעים של החברה: http://www.attunity.com/events. מומלץ להירשם באתר מספר דקות לפני תחילת שיחת הועידה, על מנת להוריד את תוכנת השמע הנחוצה.
השמעה חוזרת של שיחת הועידה תהיה זמינה עד יום חמישי, ה- 7 באוגוסט 2014. להאזנה להקלטה יש לחייג לטלפון: 1-858-384-5517 (בינ"ל) ולציין את קוד הכניסה: 6003397. השמעה חוזרת של השיחה באינטרנט תהיה זמינה למשך 30 יום לאחר השיחה בכתובת: http://www.attunity.com/events.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il