TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

וואלה! מוכרת את יד2 לאקסל שפרינגר תמורת 806 מיליון שקל


אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! ויו"ר יד2, "העסקה והשווי אליו הגיעה יד2 מהווה הבעת אמון בשוק האינטרנט הישראלי בכלל ובהישגי יד2 בפרט. יד2 היא דוגמה מצוינת לחברת אינטרנט מקומית שהצליחה להשביח עם השנים, ולייצר ערך של ממש למקימיה, בעליה, עובדיה ולמשק הישראלי"
עוד מסר ישועה, "לצד שיקולי המחיר היה חשוב לנו מאד לבחור קונה שיוכל להבטיח את המשך ההתפתחות וההצלחה של יד2. אני משוכנע שכניסתה של אקסל שפרינגר, הידועה באהדתה ומחויבותה לישראל, לשוק המקומי, תהווה רק צעד ראשון בעקבותיו יבואו עוד השקעות ושיתופי פעולה עם חברות ישראליות לטובת המשק ותעשיית האינטרנט המקומית. אין לי ספק שהחברה ועובדיה עוברים לידיים טובות"

וואלה!, חברת בת בבעלות מלאה של בזק, מודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת 100% מהון המניות של קורל תל, מפעילת יד2,אתר הלוחות המוביל בישראל, ל- Axel Springer Digital Classifieds (ASDC), מיזם משותף של אקסל שפרינגר, תאגיד המדיה המוביל באירופה, וקרן ההשקעות של ג'נרל אטלנטיק. סכום העסקה עומד על 787.5 מיליון שקל במזומן, כשלאחר התאמות המחיר צפוי המחיר לעמוד על 806.3 מיליון שקל. השלמת העסקה כפופה לקבלת אישורים רגולטוריים ולתנאים אחרים הנכללים בהסכם המכר.
יד2 נוסד ב-2005 ע"י שון תל והפך במהרה לאתר הלוחות המוביל בישראל. לפני כ-4 שנים ביולי 2010, רכשה וואלה! 75% מיד2 תמורת 117 מיליון שקל, לפי שווי 156 מיליון שקל. בנובמבר 2013 מימשה וואלה! אופציה שהיתה בידה, ורכשה את 25% הנותרים מהמייסד תמורת 50 מיליון שקל, לפי שווי של 200 מיליון שקל. ביד2 ישנם כ-100 עובדים. החברה יושבת בבית וואלה! בתל אביב, וכן מחזיקה מרכז פיתוח ומכירות בחיפה.
יד2 הוא אתר הלוחות המוביל בישראל ואחד ממותגי האינטרנט החזקים בארץ, עם מודעות למותג של כ-100%. עם 3.8 מיליון מבקרים (Unique Users) בחודש, 16 מיליון ביקורים בחודש (Visits) , 300 מיליון דפים נצפים (Page Views). למעלה מ-50% מהתנועה באתר הוא באמצעות מכשירים ניידים (Mobile). מידי יום מועלות לאתר למעלה מ-10,000 מודעות בתחומי הנדל"ן, הרכב ומוצרי יד2.
תחום הלוחות בעולם מאופיין בצמיחה מהירה ובהתאם במכפילים גבוהים. יד2 מציגה ביצועים מצוינים בכל הפרמטרים העיקריים בהשוואה לחברות דומות בעולם, והיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר. מאז הרכישה האתר הכפיל את הכנסותיו וכמעט שילש את הרווח התפעולי, במקביל שיעור הרווח התפעולי עלה מ-36% למעל 50%.
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! ויו"ר יד2, "אין ספק ששון תל המייסד בחזונו ויכולותיו המיוחדות אחראי להקמתו של אחד מנכסי האינטרנט הגדולים והמשמעותיים ביותר בשוק הישראלי מאז ומתמיד. זו הזדמנות להודות גם לעובדים והנהלת יד2 בהנהגתו של יבין גיל-מור מנכ"ל החברה ב-4 השנים האחרונות ומי שחתום על הצמיחה המרשימה של החברה והצלחתה הנמשכת. המכירה מעמידה לרשותנו משאבים פיננסיים משמעותיים ותאפשר לנו להתמקד בחיזוק המובילות של וואלה! ובשימור מעמדה כאתר התוכן מספר 1 בישראל.
העיסקה והשווי אליו הגיעה יד2 מהווה הבעת אמון בשוק האינטרנט הישראלי בכלל ובהישגי יד2 בפרט. יד2 היא דוגמה מצוינת לחברת אינטרנט מקומית שהצליחה להשביח עם השנים, ולייצר ערך של ממש למקימיה, בעליה, עובדיה ולמשק הישראלי. אני מבקש להודות בהזדמנות זו גם לחברת הייעוץ NOAH Advisors , בראשותו של מרקו רודזינק (Marco Rodzynek), שליוותה את המכירה מטעם וואלה ועשתה עבודה מצוינת באיתור הקונים הפוטנציאליים וליווי המכירה בכל שלביה".
עוד מסר ישועה, "לצד שיקולי המחיר היה חשוב לנו מאד לבחור קונה שיוכל להבטיח את המשך ההתפתחות וההצלחה של יד2. אקסל שפרינגר היא קונה אסטרטגי המחזיק במספר ניכר של אתרי לוחות בעולם. עובדה זו לצד המשאבים הפיננסיים של החברה והפעילות המאסיבית שלה בתחום הדיגיטל הופכים אותה לקונה אידיאלי. אני משוכנע שכניסתה של אקסל שפרינגר, הידועה באהדתה ומחויבותה לישראל לשוק המקומי, תהווה רק צעד ראשון בעקבותיו יבואו עוד השקעות ושיתופי פעולה עם חברות ישראליות לטובת המשק ותעשיית האינטרנט המקומית. אין לי ספק שהחברה ועובדיה עוברים לידיים טובות."
ד"ר אנדריאס וילה (Dr. Andreas Wiele), חבר בכיר בהנהלת אקסל שפרינגר ונשיא לשיווק ודיגיטל, "יד2 היא מובילת שוק באופן ברור, רווחית מאוד וצומחת במהירות ולכן היא מתאימה באופן מושלם לחטיבת הבינלאומית של אתרי לוחות בהם אנו מחזיקים".

וואלה! - המוכרת
וואלה! היא חברת בת בבעלות מלאה של בזק. וואלה! היא אתר האינטרנט מספר 1 בישראל זה למעלה מעשור, עם כ-9 מיליון גולשים ייחודיים בחודש ולמעלה מ-600 מיליון דפים נצפים וכן כחצי מיליון צפיות ווידאו ליום. לוואלה! מערכת מובילה של תוכן עיתונאי בתחומי חדשות, ספורט, תרבות ועוד. אולפן החדשות של וואלה! הוא הגדול והמשוכלל מסוגו באינטרנט. בנוסף, וואלה! מפעילה את אתר ה-VOD האינטרנטי הגדול בישראל. לוואלה! מספר חברות בת: וואלה! שופס- אתר הסחר המוביל בישראל, וואלה! טורס- אתר התיירות המוביל בישראל. ועוד. לאחר מכירת יד2 נותרו בקבוצת וואלה! כ-450 עובדים.
Axel Springer Digital Classifieds (ASDC) – הקונה (http://www.generalatlantic.com/portfolio/axel-springer/)
הגוף הרוכש הוא מיזם משותף של אקסל שפרינגר (70%) וקרן ההשקעות של ג'נרל אטלנטיק (30%), אשר הוקם לפני מספר שנים ומטרתו להפוך את אקסל שפרינגר לאחד המו"לים הדיגיטליים המובילים בעולם ע"י אסטרטגיית צמיחה המשלבת גידול אורגני ורכישות. המיזם מחזיק פורטפוליו מרשים של לוחות מקוונים באירופה..
אחזקות עיקריות:
• SeLnger - לוח הנדל"ן המוביל בצרפת
• StepStone - לוח חיפוש עבודה מהמובילים באירופה
• Totaljobs – אתר חיפושי העבודה המוביל בבריטניה
• Immonet - לוח נדל"ן מוביל בגרמניה
• Immoweb – לוח נדל"ן מוביל בבלגיה
Axel springer (https://www.axelspringer.de/en/index.html )
• תאגיד המדיה המוביל באירופה (HQ בגרמניה, הוקם בשנת 1946), פעיל בכ- 40 מדינות
• מחזיק בין היתר בגופי המדיה המובילים - BILD, WELT, FAKT
• תוצאות כספיות 2013: הכנסות כ- 2.8 מיליארד אירו; EBITDA 454 מיליון אירו (כ- 50% מההכנסות ו- 60% מהרווח מקורם בדיגיטל)
General Atlantic (http://www.generalatlantic.com/)
קרן השקעות פרטית הוקמה ב- 1980, בעלת היקף נכסים מנוהלים של כ- 17 מיליארד דולר (הקרן דורגה בשנת 2012 במקום ה- 12 בעולם בגודלה). למעלה מ- 50% מההשקעות הנן מחוץ לארה"ב.
NOAH Advisors - חברת הייעוץ שליוותה המכירה מטעם וואלה
http://www.noah-advisors.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il