TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, השלימה לאחרונה שדרוג תשתית דאטה סנטר


בינת
היקף הפרויקט שבוצע בטרמינל 3 הנו כ-4.2 מליון שקלים
 ובניית שכבת מתגי שדרה בנתב"ג. היקף הפרוייקט הינו כ-4.2 מיליון שקלים.
הפרוייקט בוצע בטרמינל 3, וכלל הטמעת פיתרון מלא מבית סיסקו - מתגים ממשפחת Nexus 7000/5500/2200 ומתגי Catalyst 6509E. במהלך הפרוייקט הוחלפה שכבת ליבת הרשת הקיימת, התשתית שודרגה לכדי פוטנציאל תמיכה ב-100 גיגה והוקם דאטה סנטר יעודי המופרד פיזית ממיקום המשתמשים.
טרם הביצוע בפועל ביצעו בינת וסיסקו במשך כשבועיים הליך של POC (Proof of Concept) במעבדת סיסקו, שכלל בחינה של הפתרון הכולל והדמיה של הליך המעבר לתשתית החדשה, כאשר בכל שלב ושלב נבחנו הממצאים והשפעתם על רשת הלקוח. על סמך הממצאים בוצע שדרוג התשתיות.
לאחר סיום הפרוייקט מספקת סביבת הדאטה סנטר יכולת התאוששות ברמת מילישניות בודדות, והשימוש בטכנולוגיית VDC מאפשר חלוקת משאבים דינמית ושימוש יעיל במתגים שהותקנו. הפרדת הדאטה סנטר באופן פיזי ממיקום המשתמשים יצרה שכבת הגנה נוספת, כך שאירוע חריג בסביבת המשתמשים לא יפגע בפעילות הדאטה סנטר.
אלון אלמגור, מנהל מחלקת מערכות תקשורת, רש"ת : "רשת התקשורת בקמפוס נתב"ג משרתת את כלל מערכות המחשוב הרשותיות ומערכות שותפים ברחבי נתב"ג. אגף מידע ומחשוב משדרג את רשת תקשורת המחשבים באופן מתמיד, תוך צמצום ההשפעה על המערכות בנתב"ג ובאופן שתימנע ככל הניתן הפגיעה ברציפות התפעולית של הנמל. הפרויקט תוכנן ובוצע בהצלחה רבה."

סרחיו שמיאל, מנהל תחום מכירות, בינת תקשורת מחשבים: "מכיוון שמדובר באתר רגיש ופעלתני נדרשה מצידנו פעילות מהירה, תוך השבתה מינימלית של המערכת והמשתמשים השונים בה, כדי להימנע מפגיעה בתעבורת הנוסעים במתחם. המפתח להצלחה היה שיתוף הפעולה המלא בין צוותי בינת, סיסקו ורש"ת".

רונן קביאטקובסקי, מנהל מכירות במגזר הציבורי, סיסקו ישראל: "פרויקט מסוג זה מאפשר ללקוח למצות את כל יתרונות הדאטה סנטר של סיסקו. הפתרון שנתפר במיוחד עבור רשות שדות התעופה איפשר להגדיל את רוחב הפס ולשפר את אבטחת המידע, שהיא קריטית בארגון רגיש כל כך, תוך שימור הציוד הקיים. שיתוף הפעולה ההדוק והמוצלח עם בינת ועם רשות שדות התעופה אפשרו לנו לספק את הפתרון הטוב ביותר, תוך זמן קצר יחסית ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח".

אודות בינת תקשורת מחשבים
בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות מקיפים בתחום רשתות התקשורת מחשוב ואבטחת מידע. החברה הוקמה בשנת 1975, ומאז מספקת פתרונות ושירותים עבור מאות ארגונים בכל הגדלים, במגזרי הביטחון, התעשייה, הטלקום, התשתיות, הממשלה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים, האקדמיה ועוד. החברה מתמקדת בתחומי ה- IP, קול, אודיו/ וידאו, אבטחה, יישומים ניידים, טלפוניה ומערכות מחשוב. בינת תקשורת מחשבים מעסיקה מאות עובדים, ומביאה עמה לפרויקטים השונים את ניסיון האינטגרציה של 7 חברות קבוצת בינת ואת יכולות פיתוח הטכנולוגיה של 10 חברות קבוצת RAD. החברה היא שותף מוסמך בדרגות הגבוהות ביותר של ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, בהן:Cisco, Vmware, Polycom ,Checkpoint, Dell, EMC, Microsoft, Juniper, McAfee, ו-RAD Group. www.bynet.co.il
דף הפייסבוק: http://www.facebook.com/bynetcom



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il