TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טבע מודיעה על הצגת נתוני מחקרים בתרופת האזילקט (טבליות rasagiline) בכנס הבינלאומי השנתי


לוגו טבע
לפרקינסון והפרעות התנועה 2013
המחקרים תומכים בשימוש הקליני באזילקט בטיפול בחולי פרקינסון

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE: TEVA) הודיעה היום כי נתוני מספר מחקרים יוצגו במהלך הכנס הבינלאומי השנתי ה-17 לפרקינסון והפרעות תנועה אשר יתקיים בסידני, אוסטרליה, בין ה- 16-20 ביוני 2013. נתוני מחקרים אלו מחזקים את המחויבות המתמשכת של טבע למחלת הפרקינסון ומדגישים את הפוטנציאל של אזילקט וחשיבותו בטיפול בפרקינסון.
"נתוני המחקרים של אזילקט אשר יוצגו בכנס מעידים על המאמצים שלנו להמשיך ולחקור את השימוש הקליני ברסג'ילין ((rasagiline בשלבים שונים של המחלה, עבור הרופאים המטפלים וחולי פרקינסון", אמר ד"ר מייקל היידן, נשיא מחקר ופיתוח גלובלי והמדען הראשי של טבע. "אנו מחויבים להוביל התקדמויות במחקר על מנת לענות על הצרכים הטיפוליים של אנשים הסובלים מבעיות נוירולוגיות".
בין נתוני המחקרים שיוצגו:

[283] היעילות והסבילות של רסג'ילין בשימוש קליני יומיומי – מחקר תצפיתי פוסט-שיווקי בקרב חולי פרקינסון המתמקד בתסמינים שאינם מוטוריים ובמדדים של איכות חיים (נושא הדיון: פרקינסון: איכות חיים / הנטל על המטפלים, יום שני, 17 ביוני 2013)
פרופ' היינץ רייכמן, ד"ר ריינר אפפל, ד"ר סברינה שרודר
[389] היעילות של 1 מ"ג ליום רסג'ילין ביום בטיפול בתסמינים המוטוריים העיקריים של חולי פרקינסון בשלבים המוקדמים של המחלה: אנליזה ממוקדת מתוך המחקר הקליני ADAGIO (נושא הדיון: פרקינסון: מחקרים קליניים, יום שלישי, 18 ביוני 2013)
פרופ' אדוארדו טולוסה, בשם החוקרים של ADAGIO (נבחר להשתתפות בסיור מודרך: יום חמישי, 20 ביוני 2013)

[446] מחקר אקראי, כפול-סמיות ומבוקר לבחינת הבטיחות והיתרונות הקליניים של רסג'ילין כתוספת לטיפול יחידני בנוסף לדופמין אגוניסט בחולים בשלבים מוקדמים של פרקינסון: מחקר ANDANTE (נושא הדיון: פרקינסון: מחקרים קליניים, יום שלישי, 18 ביוני 2013)
ד"ר רוברט א. האוזר, ד"ר די סילבר, ד"ר עזר צ'ודרי, ד"ר סטוארט אייזקסון (נבחר להשתתפות בסיור מודרך: יום חמישי, 20 ביוני 2013)

[387] מחקר אקראי, כפול-סמיות ומבוקר לבחינת היעילות של רסג'ילין בהפרעות קוגניטיביות מתונות בקרב חולי פרקינסון: מחקר MODERATO (נושא הדיון: פרקינסון: מחקרים קליניים, יום שלישי, 18 ביוני 2013)
ד"ר דן ויינטראוב, ד"ר רוברט א. האוזר, ד"ר עזר צ'ודרי

אודות AZILECT® (ארצות הברית)
Azilect® (טבליות rasagiline) מותווה לטיפול בסימנים ובתסמינים של מחלת פרקינסון (PD) הן כטיפול ראשוני יחיד והן בשילוב עם levodopa בשלבים מאוחרים של המחלה.
אין לתת לחולים Azilect® במידה והם נוטלים meperidine, tramadol, methadone, propoxyphene, dextromethorphan, היפריקום (St. John’s wort), cyclobenzaprine, או מעכבי מונואמין אוקסידאז אחרים (MAOIs), מכיוון שהיא עלולה לגרום לתגובה חמורה. על המטופלים לדווח לרופא שלהם במידה והם נוטלים, או מתכננים ליטול, תרופות מרשם או תרופות ללא מרשם, ובעיקר תרופות נוגדות דיכאון וציפרופלוקסצין. אנשים הסובלים ממחלת כבד בינונית עד חמורה אינם יכולים להשתמש ב- Azilect®. החולים לא יחרגו ממינון של 1 מ"ג ביום של Azilect® על מנת למנוע עלייה בלחץ הדם שעלולה להיות מסוכנת.
תופעות לוואי שדווחו בטיפול ב- Azilect®בלבד כללו תסמיני שפעת, כאבי פרקים, דיכאון והפרעות בעיכול. כאשר התרופה נלקחת ביחד עם levodopa, תופעות הלוואי כוללות דיסקינזיה (תנועות בלתי נשלטות), פציעות מקריות, ירידה במשקל, תת-לחץ דם אורתוסטטי, הקאות, אנורקסיה, כאבי פרקים, כאבי בטן, בחילה, עצירות, יובש בפה, פריחה, חלומות חריגים ונפילות.
ניתן לקבל מידע חשוב נוסף ב- http://www.azilect.com/Resources/PDFs/PrescribingInformation-pdf.aspx. לקבלת מהדורות מודפסות, עיינו בעלון המידע המלא המצורף לתרופה.
Azilect® זמינה כיום בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, ישראל, מקסיקו, וכל מדינות האיחוד האירופי. לטבע יש הסכם ארוך טווח עם H. Lundbeck A/S לפיתוח משותף ושיווק של Azilect® באירופה ובמספר שווקים נוספים. בצפון אמריקה, משווקת Azilect® על ידי Teva Neuroscience, Inc., חברת-בת בבעלות מלאה של טבע www.tevaneuro.com)).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il