TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אפריקה ישראל השקעות מסכמת את הרבעון השלישי לשנת 2012


בנייני אפריקה ישראל
עם יתרות מזומנים גבוהות והתמקדות בפעילות היזמית והשבחת נכסיה בכל תחומי פעילותה: ההפסד המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ברבעון בכ- 181 מיליון ₪
ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה שמר על יציבות והסתכם בכ- 4.1 מיליארד ₪

♣ התוצאות ברבעון השלישי נובעות בעיקרן מהפסד של כ- 140 מיליון ₪ עליו דיווחה אפי פיתוח בדוחותיה אשר נובע מהתחזקות שער הרובל מול הדולר בשיעור של 5.8%. התחזקות שער הרובל גררה רישום של הפסדי שערוך אך מנגד נרשמו הכנסות מהפרשי שער שנזקפו ישירות להון ולכן לא חל כל שינוי בהון המיוחס לבעלים של אפי פיתוח. בנוסף, מהוצאות המימון, נטו, בסולו של אפריקה ישראל אשר, הסתכמו בכ- 78 מיליון ₪.

♣ יתרות הנזילות של החברה (סולו מורחב) הסתכמו ביום 30.9.2012 בכ- 881 מיליון ₪. סה"כ החוב פארי, ליום 30.9.2012 עמד על כ- 4.2 מיליארד ₪.

♣ ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה ליום 30.9.2012 שמר על יציבות והסתכם לכ- 4.1 מיליארד ₪ (27.8 ₪ למניה) לעומת כ- 4.5 מיליארד ₪ ליום 31.12.11.

♣ אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל: "תוצאות הרבעון הושפעו במידה רבה מההפסד אותו רשמה חברת הבת אפי פיתוח, שנבע רובו מרישום חשבונאי בלבד בעקבות התחזקות שער הרובל מול הדולר. במהלך הרבעון דיווחו מרבית חברות הבת של הקבוצה על תוצאות טובות וחיוביות המעידות על המשך התנופה החיובית בפעילותן העסקית והנהלות כל החברות ממשיכות לפעול ללא הרף לשמירה על מגמה חיובית זו תוך, מימוש הזדמנויות עסקיות חדשות בתחומי פעילותן. אפריקה ישראל ממשיכה לפעול ליישום האסטרטגיה העסקית של הקבוצה המתמקדת ביזמות, פיתוח עסקי וחידוש החזרה המואצת בעיקר בבניית נכסים מניבים, על מלאי קיים של קרקעות איכותיות העומד לרשותה בארץ, ברוסיה ובמזרח אירופה, אשר יהוו בסיס איתן להגדלת תזרים המזומנים העתידי של החברה. וזאת, לצד מימוש של נכסים במחירים ראויים לטובת כל בעלי המניות והחוב של החברה".

קבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (יום חמישי 29 בנובמבר 2012) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2012.

ההפסד המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ברבעון בכ- 181 מיליון ₪ בהשוואה לרווח של כ- 148 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. התוצאות ברבעון השלישי נובעות בעיקרן מהפסד של כ- 140 מיליון ₪ עליו דיווחה אפי פיתוח בדוחותיה אשר נובע מהתחזקות שער הרובל מול הדולר בשיעור של 5.8%. התחזקות שער הרובל גררה רישום של הפסדי שערוך אך מנגד נרשמו הכנסות מהפרשי שער שנזקפו ישירות להון ולכן לא חל כל שינוי בהון המיוחס לבעלים של אפי פיתוח. בנוסף, מהוצאות המימון, נטו, בסולו של אפריקה ישראל אשר הסתכמו בכ- 78 מיליון ₪.

הרווח מהשכרה והפעלת נכסים הסתכם ברבעון בכ- 140 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 113 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. עיקרו של הגידול ברווחיות נובע מהתרומה החיובית של קניון "אפי מול סיטי".

הרווח מפעילות התעשייה הסתכם ברבעון בכ- 21 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 59 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווחיות נובע בעיקר מתחום הפלדה על רקע ירידות מחירי הפלדה ברוסיה ובישראל אשר שחקו את הרווח הגולמי של אפריקה תעשיות בתחום הפעילות וכן מירידה במכירות תחום הפלדה ברוסיה.

ההפסד מחברות כלולות הסתכם ברבעון בכ- 64 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 21 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

ההון המיוחס לבעלים של החברה ליום 30.9.2012 הסתכם בכ- 4,079 מיליון ₪ לעומת כ- 4,506 מיליון ₪ ליום 31.12.11. הירידה בהון נובעת בעיקר מהפחתות לשווי הוגן אשר נרשמו במהלך הרבעון הקודם יחד עם ההפסד המדווח ברבעון הנוכחי.

אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל אמר כי, תוצאות הרבעון הושפעו במידה רבה מההפסד אותו רשמה חברת הבת אפי פיתוח, שנבע רובו מרישום חשבונאי בלבד בעקבות התחזקות שער הרובל מול הדולר.

נובוגרוצקי (נובו) הוסיף עוד כי, במהלך הרבעון דיווחו מרבית חברות הבת של הקבוצה על תוצאות טובות וחיוביות המעידות על המשך התנופה החיובית בפעילותן העסקית והנהלות כל החברות ממשיכות לפעול ללא הרף לשמירה על מגמה חיובית זו תוך, מימוש הזדמנויות עסקיות חדשות בתחומי פעילותן.

"אפריקה ישראל ממשיכה לפעול ליישום האסטרטגיה העסקית של הקבוצה המתמקדת ביזמות, פיתוח עסקי וחידוש החזרה המואצת בעיקר בבניית נכסים מניבים, על מלאי קיים של קרקעות איכותיות העומד לרשותה בארץ, ברוסיה ובמזרח אירופה, אשר יהוו בסיס איתן להגדלת תזרים המזומנים העתידי של החברה. וזאת, לצד מימוש של נכסים במחירים ראויים לטובת כל בעלי המניות והחוב של החברה", הדגיש וסיים נובוגרוצקי (נובו).

אירועים והתפתחויות עיקריות שהתרחשו במהלך תקופת הדוח:

- לאחר תאריך המאזן דיווחה אפי פיתוח על מכירת חנויות בחניון אפי מול בתמורה לכ-220 מיליון ₪ לבנק VTB.

- חברת דניה סיבוס המשיכה לפעול להגדלת היקף צבר ההזמנות שברשותה העומד כיום על כ- 3.4 מיליארד ₪ תוך, שהיא שמה דגש מיוחד על הגדלת הרווחיות בפרויקטים החדשים שהצטרפו לצבר זה ביניהם: הקמת בית חולים אסותא באשדוד בהיקף של כ- 500 מיליון ₪, פרויקט מנהרות גילון בהיקף של כ-303 מ' ₪ (חלקה של דניה סיבוס), פרויקט גשר מוצא - כביש 1 בהיקף של כ- 172 מיליון ₪ והקמת קטע 2 של מסילת עכו-כרמיאל בהיקף של כ- 138 מיליון ₪.

- באפריקה נכסים נמשך השיפור בביצועיו של קניון אפי פאלאס קוטרוצ'ן שמיצב את עצמו כקניון המוביל בבוקרשט, החברה השלימה לאחרונה את הקמתו של בנין המשרדים "אפי פארק 1" שצמוד לקניון אפי פאלאס קוטרוצ'ן והחלה בהקמתו של בניין המשרדים השני (מבין 5 המתוכננים במתחם) -"אפי פארק 2". כמו כן, השלימה החברה את הקמתו של השלב השני בפארק המשרדים "קלאסיק 7" בפראג. עבודות ההקמה של קניון אפי פלוישט (בעיר פלוישט המצויה במרחק של כ- 55 ק"מ מבוקרשט) נמשכות ופתיחתו לציבור צפויה במחצית השנייה של שנת 2013. כמו כן, החלה החברה בהקמתו של קניון נוסף בבוקרשט- "אפי בי נוי".

- אפריקה ישראל מגורים השלימה רבעון מצוין במהלכו נרשם קצב מכירות גבוה ויציב, שהחל בעיקר במהלך חודשי הקיץ השנה. היקף פרויקטים של החברה עמד על כ- 1,492 יחידות דיור בביצוע ובשיווק טרם ביצוע, מתוכן נמכרו 870 יח"ד כאשר השווי החוזי של המכירות הינו כ- 875 מיליון ₪ (חלק החברה).

- קבוצת נגב המשיכה להציג גם בתשעת החודשים הראשונים של 2012 צמיחה אשר באה לידי ביטוי בגידול של כ- 13% במחזור ההכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה הושגה בין היתר, הודות ליישום התכנית האסטרטגית שבבסיסה הרחבת הפעילות השיווקית והקמעונאית הקיימת וכניסה לתחומי פעילות וקווי מוצרים חדשים.

יתרת הנדל"ן להשקעה הסתכמה ליום ה- 30.9.2012 בכ- 9.7 מיליארד ₪, יתרת נדל"ן להשקעה בהקמה הסתכמה בסך של כ- 3.2 מיליארד ₪, יתרת מלאי הבניינים למכירה (פרויקטים למגורים) הסתכמה בכ- 1.7 מיליארד ₪ ויתרת מלאי הקרקעות של החברה הסתכמה בסך של כ- 1.8 מיליארד ₪.

יתרות הנזילות של החברה (סולו מורחב) הסתכמו בכ- 881 מיליון ₪ נכון ליום 30.9.12.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il