TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מגדל: העליות במנית אבוג'ן עדיין אינן משקפות את מלוא הפוטנציאל הטמון בה


מצביא רענן, מנהל קרנות מנייתיות במגדל, מעריך כי ענקית הדשנים האמריקאית מונסנטו תרכוש מניות אבוג'ן במחיר הגבוה פי 3 ממחיר המניה היום בבוקר
החברה האמריקאית לדשנים הגדולה בעולם, מונסנטו, בעלת שווי של כ-64 מיליארד דולר, תשקיע באבוג'ן הישראלית הנסחרת במדד היתר, כ-18 מיליון דולר תמורת כ 14% מהחברה. עסקה זו משקפת שווי של מעל לפי 3 משווי החברה בתחילת יום המסחר, היום בבוקר.

מניית החברה זינקה במהלך המסחר היום בכ-50% לאחר שעלתה אתמול בכ-10%. להערכתנו, העליות בערכה של מניית החברה עדיין אינן משקפות את מלוא הפוטנציאל הטמון בחברה.

ההסכם בין שתי החברות מאפשר לחברת אבוג'ן למכור מניות נוספות במחיר הגבוה ביותר מפי 4 ממחיר המניה היום בבוקר. חלק נוסף בהסכם קובע כי מונסנטו תשקיע 35 מיליון דולר במחקרים הנערכים על ידי עצמה על מנת להאיץ את המחקר והפיתוח של מוצריה.

חברה אבוג'ן עוסקת בפיתוח של זרעים מהונדסים בניסיון לשפר את התכונות הגנטיות של זרעים. השיפור הגנטי עשוי להביא לשיפור היבול, שיפור בתנאי עמידות בתנאי סביבה קשים ושיפור בקליטת הדשנים על ידי הצמח. החברה עוסקת גם בפיתוחם של צמחים משופרים להפקת דלק ביולוגי.

חשוב לציין, שהעסקה בין שתי החברות היא למעשה תחילתו של שיתוף פעולה אסטרטגי שכן אבוג'ן תהיה זכאית לתמלוגים ממכירות עתידיות של הזרעים המשופרים שיוצרו על ידה. בעינינו זו התפתחות דרמטית ביותר במהלך חייה של החברה.

למעשה ניתן לראות את אבוג'ן כסנונית הראשונה של חברות הביו אשר קיימה ואכן הבטיחה מגל ההנפקות אשר התרחש לפני כשנה וחצי בבורסה כאשר היא מקבלת חותמת איכות מהחברה הגדולה בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il