TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נסווקס השלימה את פיתוח נוגדן ה-Anti-CD3 ההומאני וחתמה על הסכם ייצור עם חברה בינלאומית מובילה


נסווקס, העוסקת בפיתוח טיפולים חדשניים בתחום האימונותרפיה, מודיעה היום כי השלימה פיתוח של נוגדן מונוקלונאלי Anti-CD3 הומאני, אשר עבורו הגישה החברה בקשת פטנט.
בהמשך להשלמת פיתוח הנוגדן ההומאני, מודיעה החברה כי התקשרה בהסכם עם חברה מקבוצת DSM Pharmaceutical Products, ספקית גלובלית מובילה של חומרים ביולוגים לתעשייה הביו-פרמצבטית.
על-פי ההסכם, DSM תייצר עבור נסווקס את הנוגדן שישמש את החברה בניסוייה הקליניים. תהליך הייצור מבוסס על ידע של DSM, אולם כל הזכויות על הנוגדנים שייוצרו מכח ההסכם יהיו של החברה.
מוצר הדגל של החברה הוא נוגדן ל- CD3 הניתן דרך הפה לטיפול במחלות דלקתיות ואוטואימוניות. לחברה פטנטים בארה"ב ל-8 סוגי מחלות דלקתיות ואוטואימוניות שפוטנציאל השוק הכולל שלהן הוא עשרות מיליארדי דולרים.
הפיתוח של החברה מציע גישה חדשה ופוטנציאל לטיפול במחלות אוטואימוניות ודלקתיות המבוסס על העיקרון שבמערכת העיכול קיימת סבילות לחלבונים הנצרכים דרך האוכל, הסבילות נוצרת בין השאר ע"י "תאים מווסתים" הנמצאים במערכת העיכול.
עד כה, השלימה החברה בהצלחה ניסוי שלב 2a במחלת הכבד השומני. ניסוי שלב 2a נוסף מתבצע בימים אלו על ידי חוקרים בפולין ובאוסטריה בחולים עם דלקת כבד נגיפית כרונית מסוג C וניסוי נוסף מתבצע בבוסטון בחולי דלקת מעי (UC).
אודות DSM Pharmaceutical Products
DSM הינה ספקית מובילה של חומרים ביולוגים בייצור מותאם אישי ובאיכות גבוהה, המיועדים לתעשיית התרופות וחומרים כימיים. לחברה חמישה אתרי ייצור הממוקמים בארה"ב ובאירופה. בין לקוחות החברה נמצאות 9 מתוך 10 חברות הפארמה המובילות בעולם, שלוש החברות המובילות בתחום החומרים הכימיים וכן מספר גדול של חברות ביוטק ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il