TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מזור מבססת את מעמדה כמובילה בתחום הרובוטיקה


מזור
בקרב בתי חולים מתמחים בניתוחי עמוד שדרה בארה"ב עם השלמת שתי מכירות נוספות בארה"ב
מזור מבססת את מעמדה כמובילה בתחום הרובוטיקה בקרב בתי חולים מתמחים בניתוחי עמוד שדרה בארה"ב עם השלמת שתי מכירות נוספות בארה"ב:

מכירה לבית החולים לילדים באורלנדו פלורידה השייך לרשת בתי חולים Florida Hospital. זוהי הרכישה השלישית של רשת בתי החולים Florida Hospital מתחילת השנה

מכירה רביעית בטקסס למרכז רפואיSouthwest NeuroSpine - בעיר אל פאסו

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת על שתי מכירות של מערכת ה- Renaissance לשני בתי חולים המתמחים בניתוחי גב ועמוד שדרה, האחד באורלנדו פלורידה והשני ב אל פאסו טקסס.

המכירה לבית חולים לילדים באורלנדו פלורידה, מצטרפת לשתי מכירות קודמות שביצעה מזור בפלורידה מתחילת השנה לרשת בתי החולים Florida Hospitals. האחת נמכרה לבית החולים Celebration Health שבאורלנדו, פלורידה, והשנייה לבית חולים Carrollwood ,שבטמפה, פלורידה, אשר בו פועל מרכז מוביל לניתוחי גב וניתוחי עמוד שידרה מורכבים.

המכירה הנוספת התבצעה למרכז הרפואי Southwest NeuroSpine Institute, באל פאסו טקסס.



מנכ"ל מזור רובוטיקה, אורי הדומי, התייחס היום לשתי המכירות שביצעה החברה ואמר בסיפוק "אנו מאמינים כי האסטרטגיה השיווקית, שאותה אנו נוקטים ממשיכה לצבור תאוצה. אנו מצליחים לבסס את מעמדנו יותר ויותר בקרב בתי חולים נוספים המתמחים בניתוחי עמוד שדרה וגב. מערכת ה- Renaissance שלנו, מעניקה פתרון עם יעילות ובטיחות גבוהים ואני מצפה שנמכור מערכות נוספות לשוק בארה"ב לאורך כל השנה. "

הדומי ציין עוד כי מזור שמחה לשתף פעולה שוב עם רשת בתי החולים Florida Hospitals . אנו רואים ברשת בתי חולים זו שותפה אסטרטגית חשובה להמשך החדירה שלנו לבתי חולים מובילים ומתמחים בארה"ב בתחום ניתוחי עמוד שדרה. אנו שמחים שמערכות ה- Renaissance שלנו עוזרות לבתי החולים ברשת שרכשו מאיתנו מערכות בעבר, לעמוד בציפיות של לקוחותיהם , ולהעניק להם שירותים רפואיים בעלי תוצאות משופרות ".הדומי הוסיף ואמר כי לאור הניסיון המוצלח ושיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם Florida Hospitals, אנו מעוניינים להרחיב את השיווק ופיתוח המודעות ליכולות הגבוהות שמעניקה המערכת הרובוטית שלנו למומחים נוספים בבתי חולים אחרים בארה"ב, הנחשבים למובילים בתחום ניתוח בעמוד השדרה.

אודות בית חולים לילדים באורלנדו פלורידה:

בית החולים לילדים הינו בעל מוניטין רב בתחום רפואת ילדים בפרט ובייחוד כמוביל ומתקדם במדינה, בתחום האורטופדיה. בית החולים ידוע כמאמץ טכנולוגיות חדשניות וטיפולים רפואיים ייחודיים,המעניקים לילדים המטופלים בו קשת טיפולים ופרוצדורות לא פולשניות ככל שניתן במטרה להפחית עד כמה שניתן כאב וסבל.

בית החולים לילדים מעניק למטופלים את כל קשת הניתוחים והפרוצדורות לניתוחי עמוד שדרה. בית החולים מעסיק שלושה סוגי מנתחי עמוד השדרה; נוירוכירורגים, מנתחים אורתופדים ומנתחים אורטופדיים מתמחים בילדים, והוא נחשב כבית חולים מוביל ובעל ניסיון רב בניתוחים בתחום ניוון ועיוות עמוד שדרה.




ד"ר ריימונד וו האורתופד מנתח הילדים המוביל של בית החולים לילדים ציין היום בסיפוק כי הוא "שמח להיות הראשון בפלורידה המבצע ניתוחים מסובכים ומיוחדים לתיקון עקמת בילדים באמצעות מערכת ה- Renaissance של מזור. הטכנולוגיה של ה – Renaissance, מאפשרת לנו לבצע ניתוחים ברמת דיוק גבוהה שלא הייתה קיימת קודם ,ומאפשרת לנו לספק ללקוחותינו את הטיפול הבטוח והטוב ביותר שקיים היום בשוק".

אודות המרכז הרפואי Southwest NeuroSpine Institute:

Southwest NeuroSpine Institute, הינו מכון רפואי מוביל המתמחה בנירו - כירורגיה וניתוחי עמוד שדרה ומעניק שירותים ייחודיים לכל אזור מערב טקסס ודרום ניו מקסיקו.


אמר ד"ר ג'ורג' מרטין נוירו–כירורג ציין היום עם מכירת המערכת לבית החולים Southwest NeuroSpine Institute: " אני מצפה לשלב את מערכתה- Renaissance ההלכה למעשה בניתוחים שלי. ניתוח בעמוד השדרה רובוטי הוא העתיד של ניתוח נוירולוגית יעזור לנו להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור המטופלים שלנו ".


אודות מזור רובוטיקה

מזור נוסדה ב-2001 והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מכשירים רפואיים לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורטופדיה והנוירוכירורגיה. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת ה-Renaissance שהחליפה את מערכת ה-SpineAssist, רובוט המסייע לניתוחי גב, המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il