TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אנלייט משקיעה 14 מיליון יורו במערכות סולאריות באיטליה


אנלייט
היקף ההכנסות ברוטו הצפוי משלושת המתקנים שתרכוש החברה מוערך בכ-40 מיליון יורו, בממוצע שני מיליון יורו לשנה למשך 20 שנים
אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום הודיעה הבוקר (א') על ניהול מו"מ יחד עם קבוצת אקונרג'י (Econergy) הפועלת בתחום הסולארי באיטליה, לרכישה במשותף של זכויות במיזם הכולל 3 מתקנים פוטו-וולטאיים המחוברים לרשת החשמל, בהיקף כולל של כ-3 מגה-וואט. היקף ההכנסות ברוטו הצפוי משלושת המתקנים מוערך על ידי החברה בכ-40 מיליון יורו, בממוצע שני מיליון יורו לשנה למשך 20 שנים.

סכום העסקה הכולל נאמד בכ-14 מיליון יורו, כאשר ההון העצמי הכולל הנדרש הינו כ-3 מיליון אירו. התמורה תשולם על פי שלבים ואבני דרך אשר ייקבעו במסגרת השלמת תהליכי העסקה. על פי מתווה המו"מ יתרת המימון תבוצע על בסיס הלוואה בנקאית Non-Recourse, אשר תנאיה טרם סוכמו.

על פי מתווה המשא ומתן, העסקה תבוצע באמצעות תאגיד ייעודי בשליטת החברה. החברה תשקיע 75% מההון העצמי הנדרש, כאשר אחזקות החברה (בשרשור) בפרויקט תהיינה כ-75% (על פי מתווה העסקה המתגבש אקונרג'י תהא זכאית להקצאת מניות בשיעור של עד כ- 20% בתאגיד הייעודי שיחזיק בחברת הפרויקט, בכפוף להשגת יעדים שייקבעו).

בשלב זה, 2 מתוך שלושת המתקנים כבר קיבלו את כל האישורים הנדרשים לצורך פעילותם ומתקן שלישי מצוי בהמתנה לקבלת אישור הרשות לשירותי אנרגיה באיטליה (ה-"GSE") שצפוי להתקבל בחודשים הקרובים. משמעות הסטאטוס המתקדם של המיזם היא כי אם וכאשר תושלם העסקה תוכל אנלייט לרשום הכנסות בגין הפרויקט בתוך פרק זמן קצר.

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט אנרגיה מתחדשת, מסר כי "במקביל להרחבת עסקיה של אנלייט בישראל, בין אם בכניסה לתחום המתקנים הגדולים ובין אם בפיתוח מיזמי אנרגיית רוח, אנו מפתחים הזדמנויות גם בשוק הבינלאומי כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו. הסטאטוס המתקדם של המיזם, שכבר קיבל ברובו את כל האישורים הנדרשים, מאפשר לנו ליהנות מהכנסות גבוהות בטווח הקצר לצד פיזור סיכונים הנובע מפעילות בשוק ברמת בשלות גבוהה כאיטליה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il