TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המזרח מתכננת קמפיין שיווקי להשקת דגם Evoque של ריינג'רובר


בשלב הראשון, במהלך השבועות הקרובים, תשקיע החברה כמיליון שקל בפעילות באינטרנט ובקידום מכירות ברחבי הארץ
חברת המזרח, יבואנית רכבי לנדרובר וריינג'רובר, מתכננת קמפיין שיווקי להשקת דגם הריינג'רובר Evoque, רכב פנאי עירוני הזוכה להתעניינות רבה בכל רחבי העולם ושצפוי להוות מוקד עניין מרכזי בפעילות לנדרובר העולמית בחודשים הקרובים.

בשלב הראשון, במהלך השבועות הקרובים, תשקיע החברה כמיליון שקל בפעילות באינטרנט ובקידום מכירות ברחבי הארץ. מטרת השלב הראשון של הקמפיין היא מקסום מכירות מוקדמות של הדגם, טרם הגיעו לישראל. עד כה, אף שטרם עלה הקמפיין, מכרה החברה כבר למעלה מ-20 רכבים, כאשר בסה"כ צפויים להגיע לארץ בשלב הראשון 70 רכבים בלבד.

במסגרת פעילות קידום המכירות, הגיע ארצה בהזמנה מיוחדת דגם wireframe של הרכב, בגודל מלא, המורכב מחוטי ברזל היוצרים יחד הדמיה של הרכב. דגם זה יוצב במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ, בין היתר בפסטיבל הג'אז באילת, בקניון רמת אביב ובמרכזי מכירות יוקרתיים נוספים, תוך שימוש בתאורה ייחודית. בנוסף, תצא החברה בקמפיין אינטרנטי דינאמי הכולל הפנייה ל-mini site שנוצר עבור הקמפיין תחת השם "Hello Evoque", סיסמת ההשקה העולמית הרשמית של הדגם.

השלב השני של הקמפיין, שהיקפו מוערך בכ-3 מיליון שקל, ייצא לדרך עם הגיעם של הרכבים לישראל, במהלך חודש ספטמבר, ויתפרש על פני עיתונים, שלטי חוצות ופעילות אינטרנטית.

רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, ציין כי "דגם ה-Evoque מהווה את גולת הכותרת בפעילות החברה השנה, ואנו ממתינים בציפייה להגיעו ארצה. החברה נערכה ביתר שאת לשיווק הדגם, ובדומה לאסטרטגיה השיווקית שננקטה בכל העולם, הדגש הושם על מכירה מוקדמת תוך שימוש באמצעים ויזואליים ייחודיים. מטרתנו היא למכור את רוב מכסת הרכבים שיגיעו לישראל עוד טרם הגיעם ארצה, ובהסתמך על קצב ההזמנות הנוכחי, אני מעריך שעליית הקמפיין תסייע בידנו להגשים מטרה זו. ה-Evoque הינו רכב מהפכני מבחינת לנדרובר שכן, לראשונה, המותג ייחשף לקהלי יעד חדשים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il