TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי לעליות קלות בהובלת מניית לייבפרסון


בורסה תא
מניית לייבפרסון אשר ריכזה עניין רב ביום חמישי האחרון עם כניסתה למדד ת"א 100 חוזרת למסחר עם פער שלילי קל. ביום שישי דיווחה החברה כי המנייה תצטרף למדד S&P Small Cap 600, דבר אשר הזניק את המניה בכ-6%
בורסת ת"א צפויה להיפתח היום (א') בעליות שערים קלות במדדים המובילים בהובלת מניית לייברפסון. המסחר בארה"ב שננעל ביום ו' בטריטוריה השלילית והמתיחות הנמשכת בדרום עלולים להעיב.

המדדים המובילים בוול סטריט איבדו גובה בשעתיים האחרונות של המסחר. בין הסיבות לכך היה הקרב על תקציב המדינה האמריקני שבמסגרתו הרפובליקנים והדמוקרטים לא הסכימו על גובה הקיצוץ בתקציב. לאחר סגירת המסחר נפתרה סוגיה זו וסוכם כי תקציב ממשלת ארה"ב יקוצץ ב-38.5 מיליארד דולר.

פרמטר נוסף שהעיב על המסחר הוא עליית מחירי הסחורות בעולם ובראשם מחיר הנפט אשר נסחר מעל רמה של 112 דולר לחבית. בסיום המסחר, מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.2%, מדד ה-S&P 500 ירד ב-0.4% ומדד הנאסד"ק איבד 0.6% מערכו.

טרם פתיחת המסחר בתל אביב פערי ארביטראז' חיוביים ישנם במניות הבאות: אינקרדימייל (12.9%+), נובה (11%+), פרוטליקס (4%+), מלאנוקס (2.7%+), ריגו (1.4%+) ואורכית (1.2%+). פערים שליליים ישנם במניות הבאות: אודיוקודס (4.4%), פרולור (4.2%-) וטבע (1.5%-).

מניית לייבפרסון אשר ריכזה עניין רב ביום חמישי האחרון עם כניסתה למדד ת"א 100 חוזרת למסחר עם פער שלילי קל. ביום שישי דיווחה החברה כי המנייה תצטרף למדד S&P Small Cap 600, דבר אשר הזניק את המניה בכ-6%. עם זאת החולשה שהפגינה מניית החברה ביום חמישי קיזזה את עיקר הזינוק.

שלמה איזנברג, בעל השליטה בישרס מקדם את מהלך המיזוג בין החברה לבין אוסיף השקעות שבבעלות ארקדי גאידמק. הערכות השווי למיזוג בין החברות הצביעו על שווי של 1.3 מיליארד שקל לישרס ושווי של 193 מיליון שקל לאוסיף. במסגרת העסקה מוצע לבעלי המניות של אוסיף לקבל 4.42% ממניותיה של ישרס בתמורה למניות שבידם.

בורסת ת"א צנחה ביום ה' ב-1% עקב אירוע ירי טיל הנ"ט נגד אוטובוס של מועצת שער הנגב בגבול עזה. בסיכום יומי מדד ת"א 25 איבד 1.3% לרמה של 1,317 נקודות. מדד ת"א 100 ירד ב-1.1% למה של 1,202 נקודות. מניות הנדל"ן ירד ב-0.3% ומדד הבנקים צנח ב-1.5. מחזור המסחר הסתכם ב-1.8 מיליארד שקל. בסיכום שבועי, מדד ת"א 25 איבד 0.3%, ומדד ת"א 100 איבד 0.4%. מדד הבנקים ירד ב-1.8%, ומדד הנדל"ן נפל ב-2.2%. מחזור המסחר היומי בבורסה הסתכם ב-1.84 מיליארד שקל.

מניית בנק הפועלים השילה 2.2%. הבנק העלה את תחזית הצמיחה לשנת 2011 ל-4.5%, בדומה לתחזית בנק ישראל. הערכה קודמת עמדה על 3.8%. הבנק מסביר את ההעלאה ב"נתונים כלכליים טובים מאוד בפתיחת השנה ורוח גבית מהכלכלית העולמית. אנו עדיין סבורים כי הצמיחה תאט בהמשך השנה, אך הצמיחה השנתית צפויה להיות כאמור גבוהה".

מניית לאומי ירדה ב-1%. מהסקירה של אגף הכלכלה של הבנק עולה כי הצעדים אשר נקט בנק ישראל בחודש ינואר במטרה להפחית את פעילותם ומשקלם של תושבי חוץ בשוק המק"מ - לא צלחו.

מניית טאואר ירדה ב-1.9%. החברה הודיעה על פתיחת משרד מקומי בשנגחאי, סין ועל מינויו של מנהל חדש במשרד - לי קין.

מניית לייפוייב צנחה ב-18.4%. החברה פירסמה תשקיף מדף לגיוס של 2 מיליון שקל במניות.

מניית רבינטקס עלתה ב-6.4% בעקבות הפרסום שלפיו יצרנית המיגון לג'יפים, פלסן סאסא, מנהלת מגעים מתקדמים לרכישתה. בדומה לפלסן שבשליטת קיבוץ סאסא, עוסקת גם רבינטקס במיגון כלי רכב צבאיים ובזיוודם, מה שיוצר סינרגיה בפעילות שתי החברות.

דלק רכב השילה 1.8%. בית ההשקעות פסגות הוריד את מחיר היעד למניית יבואנית הרכב ל־45.9 אגורות. הסיבה: איבוד נתחי שוק בענף הרכב, כמו גם התחרות ההולכת וגוברת בענף.

חברת אלביט מערכות ירדה ב-1.6%. החברה זכתה בחוזה לאספקת מערכות ארטילריה מתניידות וציוד נלווה באפריקה מתוצרת החברה־הבת שלה סותם מערכות. החוזה שנחתם מסתכם ב־24 מיליון דולר, כאשר העסקה עתידה להתבצע במהלך השנתיים הקרובות.

מניית ישראמקו ירדה ב-2.4% לאחר מינויו של אבי גפן למנכ"ל החברה. גפן, מנכ"ל איזי אנרגיה לשעבר, יחליף בתפקיד את יוסי לוי, שעבר לנהל את חברת שמן קידוחים. רציו ירדה ב-0.7%, דלק אנרגיה עלתה ב-1.2% ואבנר הוסיפה 2.7%.

כיל ירדה ב-3%. החברה עלתה בארבעת ימי המסחר האחרונים ב-7.8% על רקע עליית מחירי הגרעינים בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il