TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פטור ממס לכספים שנחסכו בקופות גמל וקרנות השתלמות


מאיר שטרית
ח"כ שטרית מציע לפטור ממס רווח הון כספים שנחסכו בקופות גמל וקרנות השתלמות; לדבריו, כדאי להתרחק מקופות הגמל
ח"כ שטרית (קדימה) העלה לפני זמן קצר את הצעת חוק פטור ממס רווח הון בקופות גמל וקרנות השתלמות.

ח"כ שטרית מציע לפטור ממיסוי רווחי הון כספים שנחסכו בקופות גמל וקרנות השתלמות. לדבריו:"כספים אלו נחסכו על ידי אדם שעבד כל חייו ושילם בגינם מסים ולכן אין סיבה למסות חסכונות אלה, הממשלה דוחפת את האנשים להמר על כספם בבורסה במקום לחסוך לטווח ביניים, ובכך לאבד את כספם לחלוטין".

בשבוע שעבר העלה ח"כ שטרית הצעה אשר קראה לפטור ממס אדם המעוניין למשוך את כל כספי קופת הגמל שלו במשיכה חד פעמית במקום לקבל אותה בקצבה חודשית, הצעה אשר גם לה הממשלה התנגדה.

לדבריו של שטרית :"קופות הגמל החזיקו מאות מיליוני שקלים והיום לציבור לא כדאי לחסוך באפיק זה".

ח"כ מאיר שטרית פנה לשר האוצר והביע את דעתו על המצב הכלכלי ועל מסקנות ועדת שישינסקי בנושא הגז: "לדעתי מדיניות ההתערבות של הנגיד במטבע חוץ לא נכונה, צריך לתת לשוק להתנהל לבדו, אם רוצים לא לפגוע ביצואנים, אני מציע שהממשלה תעזור ספציפית להם ולא על חשבון כל הציבור. ירידת שער הדולר תאפשר לאזרחים לרכוש שירותים ומוצרים במחיר זול יותר".

עוד הוסיף: "אני מברך את שר האוצר על עמידתו מול כל ההתקפות בעניין הגז ומחזק את ידו. לדעתי צריך להעלות את אחוז המס אפילו יותר, זהו משאב של המדינה וצריכים לעזור לאזרחים". ח"כ שטרית הציע לשר האוצר להחזיר למשקיעים את כל כספם ולמעשה להפוך את המדינה לשולטת היחידה על הקידוחים.

שר האוצר, דר' יובל שטייניץ, התייחס להצעת החוק וטען כי הממשלה מעניקה הטבות בשווי של כ-10 מיליארד ₪ על חסכון בקופות הגמל. לדבריו קופות הגמל נועדו לתקופת הגמלאות. על מנת לא להפיל את ההצעה הציע שר האוצר באישורו של ח"כ שטרית לדחות את ההצבעה בשלושה חודשים על מנת שהממשלה תדון שוב בנושא זה ותגיש מסקנות שלאחריהן תעלה ההצעה להצבעה במליאת הכנסת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il