TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מגדל שוקי הון על שטראוס: תשואת שוק


שטראוס גרופ
ערן יונגר, אנליסט: "ברבעון זה אמנם הפעילה החברה את שני מפעלי סברה במקביל, דבר שהוביל לעלייה בהוצאות התפעוליות, אולם עלייה זו מסתכמת להערכתנו בכ- 3 מיל' ₪ בלבד (חלק החברה)"
בהתאם להערכותינו המוקדמות, תוצאות אלה משקפות את התחרות בישראל ואת המצב הכלכלי הרגיש במדינות מזרח אירופה. העמסת עלויות בתחום ה"אחר" מותירה בעלטה את רווחיות המים וסברה.

בישראל מציגה החברה גידול של כ- 0.9% במכירות תוך שמירה על שיעור הרווחיות התפעולית. אנו מעריכים כי המכירות בישראל מושפעות מהסביבה העסקית המאתגרת ומהתחרות הגואה עם החברות תנובה וטרה.

בתחום הקפה מציגה החברה גידול של כ- 1.1% במכירות בש"ח וגידול של כ- 2.1% במונחי מטבע מקומי. שיעור הרווח הגולמי והתפעולי ירדו לעומת הרבעון המקביל, נתון המשקף לדעתנו את הקושי בהעלאת המחיר לצרכנים במדינות המתפתחות. יש לציין כי מכירות הקפה בברזיל, (בנטרול פעילויות ייצוא וכו') צמחו בכ- 0.8% בלבד ברבעון זה, זאת במונחי מטבע מקומי.

סברה ותחום המים הציגו גידול מרשים במכירות, זאת המשך מגמת הרבעונים הקודמים, יחד עם זאת אנו ממשיכים להדגיש כי איחוד פעילויות אלו בתחום האחר והעמסת עלויות על תחום זה מותירות בעלטה את רווחיות החברות.

ברבעון זה אמנם הפעילה החברה את שני מפעלי סברה במקביל, דבר שהוביל לעלייה בהוצאות התפעוליות, אולם עלייה זו מסתכמת להערכתנו בכ- 3 מיל' ₪ בלבד (חלק החברה).

אנו מסקרים את החברה בהמלצת משקל שוק ובמחיר יעד של 57 ₪. החברה תקיים שיחת וועידה בשעה 14:00 ואנו נעדכנכם לאחריה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il