TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי לירידות שערים; עונת הדו"חות מסתיימת היום


אילוסטרציה - גרף יורד
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בירידות שערים בעקבות הסגירה השלילית אמש בבורסות ארה"ב והירידות הבוקר בבורסות אסיה. פער הארביטראז' המשוקלל טרם פתיחת המסחר הוא שלילי בשיעור של 0.05%. החוזים העתידיים נסחרים ביציבות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בירידות שערים בעקבות הסגירה השלילית אמש בבורסות ארה"ב והירידות הבוקר בבורסות אסיה. פער הארביטראז' המשוקלל טרם פתיחת המסחר הוא שלילי בשיעור של 0.05%. החוזים העתידיים נסחרים ביציבות.

אמש חתמו המדדים בארצות הברית את יום המסחר בירידות שערים חדות. מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-1.4%, מדד ה-S&P 500 איבד 1.5% ומדד הנאסד"ק השיל 1.6% מערכו. ירידות השערים, באו ברקע לנתוני מאקרו שפורסמו בתחום הצריכה הפרטית לחודש יולי.

עונת הדוחות הכספיים תגיע היום לסיומה לאחר שכל החברות הציבוריות שטרם פרסמו את תוצאותיהן הכספיות יבצעו זאת עד לסיום היום. בין הדוחות המעניינים שיפורסמו היום נציין את קבוצת דלק, בנק לאומי, בנק דיסקונט הבנק הבינלאומי ואסם.

פערי ארביטראז' שליליים ישנם במניות הבאות: סאפיינס (7%-), אורכית (3.9%-) טאואר (2.1%-) ופריגו (0.6%-). מנגד, פערים חיוביים ישנם במניות הבאות: סרגון (10%+), גילת (2.1%+).


שותפות גבעות פרסמה אתמול את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני. גבעות דיווחה על הכנסות ראשונות של 408 אלף שקל ממכירת נפט לבזן. עם זאת, הוצאות גבוהות על מבחני ההפקה הובילו את השותפות להפסד רבעוני של 19.7 מיליון שקל.

המסחר במניית סרגון יתחדש הבוקר לאחר שאתמול הופסק לקראת שעה 15:00. יצרנית ציוד התקשורת דיווחה על הזמנות בשוק ההודי בהיקף המוערך במיליוני דולרים.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול במגמה מעורבת. ת"א 25 ירד ב-0.32% ל-1,143 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.35% ל- 784 נקודות, מדד הנדל"ן ירד ב-0.21%, והמחזור הסתכם בכ-1.05 מיליארד שקל.

כלכלני לאומי צופים ירידות נוספות בשוקי העולם בטווח הקרוב. "סביר להניח כי בכדי לשכנע את ציבור הבוחרים כי דרושה התערבות ממשלתית נוספת יהיה צריך המצב להמשיך ולהידרדר", הם כותבים בסקירתם. "לכן, מכיוון שלפי שעה נראה כי הפוטנציאל להתערבות נוספת בטווח הקצר בכלכלה אינו גבוה, נראה גם כי הסנטימנט בשווקים ילך ויורע לפני שישתפר.

טבע ירדה ב-0.21%. הראל פיננסים כותבים בסקירתם כי חברת סנופי-אוונטיס הודיעה על תוצאות חיוביות בתרופה האוראלית Teriflunomide לטיפול בטרשת נפוצה. "להערכתנו מתוך סבך האיומים העתידיים על הקופקסון, לא מדובר בידיעה משמעותית", הם סבורים.

"בשלב זה לא ברור מה עוצמת היעילות של התרופה. בניסוי קליני שלב 2 היעילות הייתה בסביבות 30% הורדה במספר ההתקפים השנתי. לשם השוואה, התרופה האוראלית המובילה Gilenia, שקיבלה חוות דעת של הוועדה המייעצת ל-FDA, הציגה יעילות של מעל 50% הורדה במספר ההתקפים השנתי".

פרטנר עלתה ב-2.78%. החברה רשמה עליה של 1.7% ברווח הנקי ברבעון השני. הסתכם בכ-293 מיליון שקל לעומת 288 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה עליה של 10.7% בהכנסות.

דסק"ש ירדה ב-1.94%. הרווח הנקי עלה ל-כ-1,604 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2010, לעומת רווח נקי של כ-1,228 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ- 56 מיליון שקל; דסק"ש הכריזה על חלוקת דיבידנד של 300 מיליון שקל.

סולבר עלתה ב-0.02%. החברה הכפילה את הרווח הנקי לכ-3 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. החברה רשמה רווח נקי של 1.4 מיליון דולר – גידול של 260% בהשוואה לרווח נקי של כ-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל; מרחיבה משמעותית את הפעילות בארה"ב באמצעות רכישת מפעל ייצור שעשוי לאפשר הגדלת המכירות בעשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות.

אנלייט אנרגיה מתחדשת ירדה ב-0.87%. החברה רשמה זינוק בהכנסות ליותר מ-17 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2010. לעומת פחות ממיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; החברה רשמה במחצית הפסד כולל בסך 1.33 מיליון שקל, בעיקר כתוצאה מהשקעות בפרויקטים בבעלות חלקית או מלאה של החברה, אשר אמורים להניב הכנסה לאורך זמן, כתוצאה ממכירת חשמל לחברת החשמל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il