TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

משרד התמ"ת יוצא במבצע לגביית החזרי מענקים של מרכז ההשקעות


פואד
שר התמ"ת בנימין בן אליעזר ומנכ"ל משרדו הנחו את מרכז ההשקעות וחשב המשרד לגבש מתווה למבצע חד-פעמי לגביית חובות עבר. במסגרת המבצע ייגבו חובות שלא הוחזרו למשרד במשך השנים כמתחייב על פי חוק
שר התמ"ת בנימין בן אליעזר ומנכ"ל משרדו הנחו את מרכז ההשקעות וחשב המשרד לגבש מתווה למבצע חד-פעמי לגביית חובות עבר. במסגרת המבצע ייגבו חובות שלא הוחזרו למשרד במשך השנים כמתחייב על פי חוק.

המבצע ייערך במשך 120 יום, ויחל בגביית החזר מענקים של מרכז ההשקעות מול 80 חברות פעילות, בעלות חוב כולל של כ- 550 מיליון שקל, כולל ריבית, נכון להיום.

במסגרת המבצע תינתן הנחה של 15% על החוב העדכני המחושב לפי תנאי המבצע ב-69 הימים הראשונים למבצע או 10% ב-60 ימים שלאחר מכן. נגד חברות שלא יסדירו את חובן במהלך 120 יום של המבצע ינקטו אמצעי אכיפה על פי פקודת המסים (גבייה) לרבות משלוח צווי עיקול לבנקים ב-60 ימים הראשונים למבצע ,משלוח צווי עיקולים רוחביים בכל משרדי הממשלה, עיקולי תשלומים מספקים ולקוחות, מינוי כונסי נכסים למימוש מקרקעין וציוד ותביעות משפטיות כנגד חייבים.

.

מנכ"ל משרד התמ"ת שרון קדמי מציין כי המשרד סיכם יחד עם אגף החשב הכללי באוצר על הסדר גביה אשר לפיו :

 הריבית על הקרן אשר תחושב לשם קביעת החוב תהיה על פי חוק פסיקת ריבית והצמדה או על פי ריבית איחורים בגין העברות בנקאיות לפי הנמוך מבניהם.
 המבצע יארך 120 יום, כאשר ב-60 הימים הראשונים למבצע תינתן הנחה של 15% על החוב העדכני המחושב לפי תנאי המבצע , ו-10% הנחה ב-60 ימים שלאחר מכן.
 תינתן הנחה נוספת של 5% בשתי התקופות, במידה והתשלום הינו במזומן.
 כל זאת בכפוף לכך שלא תגרע קרן החוב הצמודה למדד.

יצוין עוד כי כנגד חברות אשר לא יסדירו את חובן במהלך 120 יום של המבצע ינקטו אמצעי אכיפה על פי פקודת המסים (גבייה) על כל המשתמע מכך (משלוח צווי עיקול לבנקים; משלוח צווי עיקולים רוחביים בכל משרדי הממשלה; עיקולי תשלומים מספקים ולקוחות; מינוי כונסי נכסים למימוש מקרקעין וציוד; תביעות משפטיות כנגד חייבים).

המבצע לגביית חובות למרכז ההשקעות הינו המבצע השני מסוגו שהמשרד יזם, זאת לאחר שהמבצע הקודם בקרן קידום השיווק לחו"ל הצליח והניב תקציבים נוספים לפעילות המשרד.

במקביל יקיים משרד התמ"ת אכיפה מוגברת לגביית חובות לכלל האגפים השונים, בין השאר סיוע באמצעות מענקי מו"פ, קרן קידום השיווק לחו"ל ואגרות פיקוח על מידות ומשקולות בסך כולל של כ-215 מיליון שקל.

במסגרת המבצע המיוחד והאכיפה בכוונת המשרד להיעזר בספקי גבייה מהמאגר שהקים החשב הכללי באוצר.

יצוין עוד כי לאחרונה קיים משרד התמ"ת, לראשונה במסגרת האכיפה המוגברת, פעילות בה מונה כונס נכסים מטעם משרד התמ"ת לצורך מימוש נכס מקרקעין בגין כיסוי החוב למשרד בסך של כ-6 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il