TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; העליות באסיה תורמות לסנטימנט חיובי


בורסה תא
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השלישי של השבוע ביציבות שערים על רקע המגמה החיובית שנרשמת בבורסות אסיה. בורסות אירופה ננעלו אתמול בירידות, ובארה"ב יתחדש הערב המסחר בוול סטריט, לאחר סוף שבוע הארוך של חגיגות העצמאות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השלישי של השבוע ביציבות שערים על רקע המגמה החיובית שנרשמת בבורסות אסיה. בורסות אירופה ננעלו אתמול בירידות, ובארה"ב יתחדש הערב המסחר בוול סטריט, לאחר סוף שבוע הארוך של חגיגות העצמאות.

אתמול ניסה נגיד הבנק המרכזי של אירופה, ז'אן קלוד טרישה, להרגיע את החששות מפני מיתון. "אמצעי הצנע של הממשלות וקיצוצי הגירעונות לא יחנקו את הצמיחה, אלא ישיבו את הביטחון", אמר טרישה בכנס כלכלי בצרפת.

גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט, הודיע כי לא יאריך את כהונתו ויסיים את תפקידו בסוף השנה. בישיבת דירקטוריון שהתקיימה אתמול אמר עופר כי החליט לסיים את תפקידו בסוף ינואר 2011 ולא לבקש הארכה נוספת. דירקטוריון הבנק אישר את המלצת היו"ר בכר להקים ועדת איתור בראשותו לאיתור מחליף לעופר.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול בעליות. ת"א 25 עלה ב-0.80% ל-1,074 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 1.28% ל- 762 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-1.59%, והמחזור הסתכם בכ-1.35 מיליארד שקל.

המשקיעים הזרים מימשו בחודש מאי 2010 כ-790 מיליוני דולרים במניות ישראליות הנסחרות בבורסה בת"א בהמשך למימושים נטו של כ-250 מיליוני דולרים בחודש אפריל. מהחטיבה למידע ולסטטיסטיקה בבנק ישראל נמסר כי, עיקר המימושים התרכזו בענף הכימיה ובענף התקשורת ושיקפו, בין היתר, גם התאמות תיקים של המשקיעים לסיווג החדש של ישראל כמדינה מפותחת במדדי ה-MSCI החל מה-26 למאי.

בנק ישראל הודיע כי "יתערב בשלב מוקדם כדי למנוע ירידה ברמת ההון מתחת לרמה הנדרשת". כזכור, שני בנקים - פועלים ודיסקונט - היו בשנתיים האחרונות קרובים לבעיית הלימות הון. רוני חזקיהו, המפקח על הבנקים, דיווח על הצעדים בהם יש לנקוט, ביניהם: הגבלה של חלוקת דיבידנדים בבנק בו מתעוררת הבעיה, דרישה מהבנק לגבש וליישם תוכנית הולמת להשבת הלימות הון, ודרישה מהבנק לגייס הון נוסף.

אלביט מערכות עלתה ב-1.04%. פסגות בית השקעות העניק למניה המלצת תשואת שוק ומחיר 59 דולר למניה. טליה לויברג, ממחלקת מחקר Sell Side בפסגות: "אנו מעריכים כי 2010 תהיה השנה הראשונה בה אלביט תציג ירידה של כ 2% בהכנסותיה (מול הערכה קודמת לצמיחה של כ 1.5%)".

דניה סיבוס עלתה ב-6.24%. החברה, מקבוצת אפריקה ישראל, נבחרה על ידי גינדי החזקות לבנות פרויקט בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. המתחם, שגודלו 40 דונם כולל 523 דירות ב-8 מגדלי מגורים בני 14 ו-24 קומות הבנויים סביב פארק ירוק. עבור ביצוע הפרויקט תקבל חברת דניה סיבוס מגינדי החזקות סכום כולל של כ-314 מיליון שקל.

חברת החשמל הודיעה כי תקטין את רכישת הגז מים תטיס על רקע העיכובים בפרוייקט הקידוח "תמר". בתגובה אבנר ירדה ב-1.18% ודלק קידוחים ירדה ב-0.40%.

טלדור עלתה ב-0.64%. החברה הוסמכה לדרגת שותף עסקי בכיר מטעם Crossbeam, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת מידע.

טבע עלתה ב-0.39%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il