TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת הבת של ביו לייט זטיק טכנולוגיות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם החברה הסינית Biomics Biotechnologies


ביו לייט
ההסכם הינו לפיתוח ומסחור של ערכה דיאגנוסטית לאבחון תאים סרטניים בצוואר הרחם בטכנולוגיית ה- CellDetect®
חברת ביו לייט הודיעה היום כי חברת הבת, "זטיק טכנולוגיות", הפועלת לפיתוח מוצרים לאבחון מוקדם של סרטן, חתמה על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח ומסחור טכנולוגית ה- CellDetect® לאבחון תאים סרטניים בצוואר הרחם עם חברתBiomics Biotechnologies , חברה סינית העוסקת בפיתוח ומכירת מוצרים בתחום הרפואי והדיאגנוסטי.

לפי ההסכם, יוענקו לחברת Biomics Biotechnologies זכויות בלעדיות להפיץ ולמכור את הטכנולוגיה בשוק הסיני והיא תהיה אחראית על הליכי הרישום והאישור הרגולטוריים של הטכנולוגיה מול הרגולטור הסיני לבחינת מוצרים רפואיים, ה- SFDA. "זטיק טכנולוגיות" תספק את מרכיבי המוצר ותסייע בתהליך הרגולטורי. בנוסף החברות תפעלנה לפיתוח משותף של טכנולוגיית צביעת תאים אשר תוכל לסרוק ולנתח דגימות בהתאמה עם טכנולוגיית ה – CellDetect®.

בהתאם לסיום הליכי הרישוי וקבלת אישור רגלוטורי, תקבל חברת Biomics Biotechnologies זכויות בלעדיות להפצת ומסחור הטכנולוגיה בסין למשך 5 שנים. "זטיק טכנולוגיות" צפויה לקבל סכום של כ- 500,000$ עם תחילת השיווק בסין, ובנוסף החברה הסינית תשלם לה תגמולים בסך 16% בגין מכירות ישירות של הטכנולוגיה או תגמולים בסך 25% מהכנסות Biomics Biotechnologies ממכירות שיבוצעו על ידי מפיץ משנה.

חברת Biomics Biotechnologies הסינית מתמחה בפיתוח תרופות והפצתן ומתמחה בטכנולוגיית ה-RNAi.תן. בנוסף מוכרת מגוון מוצרים בתחום הביולוגיה המולקולארית וכן מוצרים לדיאגנוסטיקה.. החברה מנוהלת על ידי צוות ניהולי ומדעי שרכש את הכשרתו בארה"ב וממומנת על ידי משקיעים אמריקאיים.

"זטיק טכנולוגיות" ו-Biomics Biotechnologies החלו בתהליך מול הקרן הדו לאומית של סין וישראל לקבלת מענק לפיתוח הטכנולוגיה והצדדים מעריכים כי שיתוף הפעולה ביניהן יזכה למימון מהקרן.

ההערכה היא כי השת"פ ביניהן יקדם משמעותית פיתוח מוצרים לאבחון סרטן צוואר הרחם ומוצרים עתידיים נוספים, ויקדם את הפצת הטכנולוגיה ברחבי העולם. העבודה המדעית והניסויים הקליניים שיערכו על ידי ובמימון Biomics Biotechnologies יחסכו ל"זטיק טכנולוגיות" משאבים בשיעור של מיליוני דולרים.

טכנולוגיית ה- CellDetect®, , מאפשרת זיהוי רחב של תאים סרטניים על ידי פרמטרים של צבע ומורפולוגיה של התא. הטכנולוגיה מאפשרת צביעת תאים סרטניים בצבע אדום לעומת תאים רגילים שייצבעו בירוק.

ד"ר עמי איל מנכ"ל ביולייט "חתימה על הסכם שיתוף פעולה זה הינו צעד מהותי עבור חברת הבת ומהווה נדבך נוסף בהוכחת ההיתכנות ומסחור של ה- CellDetect®. Biomics Biotechnologies היא חברה מקצועית עם צוות ויכולות מדעיים וקליניים מתקדמים. אנו סבורים ששיתוף הפעולה יוביל להטמעת הטכנולוגיה בשוק הסיני באופן משמעותי אשר יהווה עבור זטיק קפיצת מדרגה קלינית ומסחרית."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il