TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נחתם הסכם לשיתוף פעולה כלכלי בין ישראל לקזחסטן


שרגא ברוש
ההסכם יבטיח לסקטור העיסקי של ישראל שת"פ מצד הארגונים הכלכליים בקזחסטן באיתור שותפים פוטנציאליים, מידע ובפיתוח שווקים
שודרגו היחסים הכלכליים בין ישראל וקזחסטאן. שרגא ברוש, יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ונשיא התאחדות התעשיינים, העומד בראש המשלחת העסקית המתלווה לביקור הנשיא פרס, חתם היום (1.6) על הסכם לשיתוף פעולה כלכלי עם ראש הארגונים הכלכליים של קזחסטאן, עזאת פריושב (Azat Perushev).

ברוש מציין, כי ההסכם שנחתם, יבטיח לסקטור העסקי בישראל שיתוף פעולה מצד הארגונים הכלכליים של קזחסטאן באיתור שותפים פוטנצייאלים לביצוע מיזמים משותפים, בחילופי אינפורמציה על פרוייקטים ממשלתיים. כן יבטיח שיתוף פעולה בין המגזר העסקי של ישראל לבין זה של קזחסטאן בפיתוח שווקים.

על פי ההסכם, יעביר הארגון הכלכלי של קזחסטאן – "הטאמקן" (Hatameken), תוך 3 חודשים, רשימה של פרוייקטים והתאחדות התעשיינים בישראל תפיצה בין 2,000 חבריה.
התאחדות התעשיינים גם תרכז נושא זה להשתלבות בפרוייקטים בקזחסטאן.

ברוש מציין, כי ההסכם לשת"פ הכלכלי, נחתם עפ"י בקשת יו"ר הארגונים הכלכליים של קזחסטאן, מבלי שהדבר תוכנן מראש.

צעד זה של מר פריושב, אומר ברוש, מביע הערכה רבה שחש הסקטור העסקי בקזחסטאן לתעשייה הישראלית.

ברוש מציין, כי הסכם חשוב זה, נחתם בנוסף לשני הסכמים שהוא חתם אתמול (30.6), האחד – בין מכון היצוא של ישראל לבין הגוף המקביל בקזחסטאן, בו התחייבו שני הגופים לשתף פעולה.
הסכם נוסף שחתם ברוש, הוא על הקמת מועצת עסקים ישראל קזחסטאן.

נשיא התאחדות התעשיינים מוסיף כי בסוף שנה זו, תבקר בישראל משלחת מטעם הארגונים הכלכליים של קזחסטאן. זאת מתוך מטרה לקדם השתתפות של חברות ישראליות בפרויקטים בקזחסטאן וכן לאתר סקטורים נוספים לשיתופי פעולה עסקיים.

ברוש מציין כי עיקר ההתעניינות של הקזחסטאנים היא בטכנולוגיות בתחום החקלאות, בטחון לאומי, מכשור רפואי, מים ואנרגיה.

כמו כן, מציין ברוש, כי בכוונת הארגונים הכלכליים של קזחסטאן, לסייע בפיתוח תעשייה מקומית שתתבסס על אוצרות הטבע הקיימים בקזחסטאן, בשיתוף הידע, הניסיון והטכנולוגיות של התעשיות הישראליות.

אין ספק, טוען ברוש, כי ביקורו של הנשיא פרס באזרביג'אן ובקזחסטאן, תרם תרומה חשובה ופתח דלתות בקרב הגורמים הממשלתיים ובקרב אנשי העסקים המקומיים בשתי המדינות הללו. אנשי העסקים המקומיים, היו קשובים לרוח הגבית שנתנו נשיא אזרביג'אן ונשיא קזחסטאן, נזרבייב, בפגישות ובסמינרים תוך הידוק הקשרים הכלכליים בין המדינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il