TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

לנובו ב-CES 2020 – משיקה שורה ארוכה של ניידי גיימינג מסכים ואביזרים חדשים


לנובו
התשובה לשאלה מי הם 'גיימרים' התפתחה עם השנים, אך הרצון הקולקטיבי שלהם לחוויות משחק מהנות ומקיפות עם מחשבים נותר

לנובו מתמודדת עם האתגר של יצירת מחשבים, מסכי משחק ואביזרים מוכנים לקרב שמציעים איזון בין הקצוות של עבודה ומשחק והיא עושה זאת עם שלל הכרזות חדשות ב-CES.


עם תכנון שיורד לפרטי פרטים ועם התאמה לביצועים של כותרי המשחק המובילים, מוצרי ה-Legion של לנובו נולדו מתוך עשורים של תובנות משתמשים ומקצוענות הנדסית. זהו קו מוצרים של לנובו שמיועד לגיימרים, והוא מגיע עם שירות לקוחות ברמה הגבוה ביותר המבוסס על מומחי משחקים המרכיבים את קבוצת Legion Ultimate Support - והם מעניקים לגיימרים של Legion עצות מיד ראשונה, טיפים בענייני תוכנה וחומרה ועוד, וזאת במטרה לעזור לכל אחד להתמחרות בכל תחום שהוא בוחר, החל במשחקי יריות בגוף ראשון ועד משחקי תפקידים.


בלי להתפשר
עבור מי שרוצים מחשב נייד לצרכים פרודוקטיביים, שגם יהיה מכונה רבת עוצמה מוכנה לקרב כשמגיע הרגע בו רוצים להזרים בשידור חי כותרי eSports חדשים, לנובו מציעה את Legion 740S החדש. שלא כמו ניידי משחקים אחרים שכובד שלדתם לפעמים מכניע אותם, Legion 740S הוא נייד המשחקים מבוסס Windows 10 הדק והקל ביותר שלנו עד היום, והוא מציע עד שמונה שעות עבודה.


עם עד מעבדי Core i9 מהדור העשירי של אינטל במהירות שעולה על 5 גיגה-הרץ, Legion 740S מציע גם את מערכת Q-Control המאפשרת למשתמשים להעביר הילוכים עם לחיצה פשוטה על המקשים Fn+Q. קפצו למצב הביצועים כדי לקבל קצב פריימים גבוה יותר, הורידו הילוך למצב שקט כדי לקבל זמן סוללה משופר בזמן שאתם צופים בסרט או הישארו במצב רגיל לשימושים יום יומיים. ואל תשכחו לכוונן במדויק את חוויות המשחקיות שלכם עם Lenovo Vantage for Gaming.


בואו ליהנות גם מהתחושה שמעניקות מקלדות ה-Legion של לנובו שנבנו מתוך חשיבה על משחקיות בטווח הארוך. הן מציעות זמן תגובה מהיר עם הגנה מלאה נגד לחיצות מוטעות, גודל מקשים משופר וארגונומי יותר, וכן מתגים שמגיבים טוב יותר, במטרה לאפשר משחקיות והקלדה חלקים יותר. ציפוי מיוחד נגד שמנים ומזעור השחיקה משפרים את העמידות של המקלדת בהשוואה לדורות קודמים.


עם אבטחה מוגברת בדמות קורא טביעות אצבע המשולב בכפתור ההפעלה, הגיימרים נמצאים במרחק של נגיעה קלה מקרבות ב-4K עם הגיבורים והרשעים הגדולים ביותר מכל הזמנים. מסך ה-15.6 אינץ' מציע 100% תמיכה במכלול הצבעים sRGB שמבטיח צבעים מדויקים ואמיתיים. עם בהירות של עד 600 ניט, באישור VESA, ועם תמיכה ב-Dolby Vision לשיפור חוויית הצפייה עם בהירות, צבעים, חדות ופרטים מדהימים, Legion 740S של לנובו מציע קצב רענון של 60 הרץ כדי להבטיח שלא תראו יותר תמונות מטושטשות.

Lenovo Legion Y740S
איכות התמונה מתאימה היטב לתצורת הדור הבא שכוללת 32 גיגה-בייט של זיכרון DDR4, נפח אחסון ענק עם SSD של 1 טרה-בייט בחיבור PCIe, ועם עיצוב תרמי שיחד עם מערך חיישנים מציע עד פי ארבע יכולת קירור בזמן שמשחקים בכותרים גרפיים אינטנסיביים. כמו כן תוכלו לשחק בקרבות מרובי משתתפים בזירות משחק מקוונות בזווית הצפייה הטובה ביותר עם הציר החדש והגמיש שמאפשר פתיחה עד 180 מעלות.
Legion Y740S זמין בצבע אפור בגימור מתכתי ועם לוגו ה-Y של Legion מואר במכסה. הוא שוקל 1.9 ק"ג והוא מציע חיבורי מקדימה ומאחור כולל Thunderbolt 3 לחיבור קל עם Legion BoostMaster, אביזר המשמש כ-eGPU חיצוני וראשון מסוגו בלנובו.


הפכו כל מרחב לעמדת קרב עם מקלדת תאורה אחורית, מסגרת צרה במיוחד, ועם מערכת רמקולים היקפיים התומכת Dolby Atmos שמעניקים לגיימר את היתרון התחרותי שהוא זקוק לו. שחקו את הכותרים הלוהטים ביותר בקצב הפריימים הגבוה ביותר בזמן שאתם מחוברים לאביזר eGPU.


ה-eGPU שמשחק יפה עם אחרים
Legion Y740S בעל המראה המלוטש, תומך במשחקיות גבוהה כשמצרפים אליו את ה-Legion BoostStation. בעוד שמשתמשים הנמצאים בדרכים נהנים מיתרונות של מחשב Windows 10 דק וקל, תחנת הביצועים נשארת בבית, מוכנה לפעולה.

Lenovo Legion BoostStation
Legion BoostStation של לנובו תומכת במשחקיות שגורמת ללב לפעום עם GeForce של NVIDIA ו-AMD Radeon. היא בנויה מאלומיניום ומציגה לוח צד שקוף שעוזר גם לקירור. המבנה שלה קומפקטי והיא מתאימה באופן מעשי לכל משטח משחקים עם משקל של כ-9.07 ק"ג. היא לא זקוקה לכלים כדי לטפל בה ומאפשרת טעינה מהירה במיוחד. יכולות מציאות מעורבת, רבודה ומדומה, נתמכות בתצורות מתאימות באמצעות ה-eGPU.


מעבר ל-Legion Y740S עם ה-BootStation, מציעה לנובו גם את Legion Y740 Laptop Studio Edition עם כרטיסי NVIDIA מעודכנים ועם Studio Drivers כעוד אפשרות בחירה לגיימרים נלהבים.


ויזואליזציה שתגרום לכם ללכת לאיבוד בתוך המשחק
התאימו באופן אישי את חוויית המשחק על שולחן העבודה עם אחד המסכים של לנובו ועם פורטפוליו המשחקים ההולך ומתרחב של Legion המציע מגוון גדלים ואיכויות החל ממסכים מקצועיים ומסכים קעורים, ועד למסכים בגודל בינוני עבור שחקני eSports.


כדי להשיג שליטה מוחלטת, מוזמנים המשתמשים לנהל את האפקטים הבסיסיים ואת ההגדרות המתקדמות של מסכי המשחקים בסדרת ה-Legion Y שלהם עם גרסה 2.0 המשודרגת של Lenovo Artery. באמצעות Lenovo Artery המשתמשים יכולים להתאים לצרכיהם את הבהירות, הניגודיות ואת התרחיש בתצוגות מרובות מסכים וכן בהתקני אודיו, וכן לשלוט בהגדרות הצבע ופונקציית האור הכחול הנמוך בכל משחק.


משחקיות חלקה באופן יוצא דופן
שחקני מקצועיים ברמות ב-eSports הגבוהות ביותר מציגים מיומנות ידנית מדהימה, והם יכולים לבצע מאות פעולות בדקת משחק אחת - ורק מסך שנבנה באופן ייעודי יכול לשמור על קצב שכזה.


הישארו ממוקדים במשחק עם Legion Y25-25 Gaming Monitor החדש של לנובו המציע פאנל IPS בגודל 24.5 אינץ' ברזולוציית FHD שמשולב בתוך שלדה מהממת ביופייה המציעה מסגרת כמעט בלתי נראית. הגבירו את קצב הרענון עד 240 הרץ כדי להגיע לקצב פריימים גבוה יותר שפירושו שיותר נתונים עוברים מכרטיס התצוגה למסך כדי לעזור, יחד עם טכנולוגיית Readon FreeSync של AMD, לבטל לחלוטין בעיות תצוגה ברוב המשחקים מרובי המשתתפים.


לא משנה עד כמה מהר הדמות על המסך נעה, אתם פשוט תאמרו "לא" לתופעות כמו דמוית רפאים בעזרת זמן תגובה מהיר במיוחד של אלפית השנייה.


Legion Y25-25 Gaming Monitor של לנובו מגיע עם ציפוי נגד בוהק ובהירות של עד 400 ניט, והוא עומד בתקן TÜV Rheinland Eye Comfort למניעת עייפות עיניים. המעמד הארגונומי שלו מאפשר זוויות משחק שונות עם הרמה, הטיה, סיבוב על הציר וסיבוב אופקי, והוא מצויד במתאם VESA שמאפשר בנוסף גם לתלות אותו על הקיר.
ויזואליזציה קעורה שמתאימה לכל מהלך שלכם

Lenovo G32qc Gaming Monitor

מסכים קעורים מאפשרים חוויית משחק עוטפת ונוחה יותר מכיוון שהם מדמים זווית צפייה טבעיות יותר עבור העיניים, הצוואר והראש - והם מאפשרים לשחקנים לראות את כל הפעילות בבת אחת.


בין אם אתם שחקנים חברתיים שאהבים משחקי יריות מרובי משתתפים קבוצתיים ולא אוהבים שום דבר שהוא רציני מדי, ובין אם אתם מתחרים קשוחים, כל סוגי השחקנים ייהנו מכל שנייה של משחק עם G32qc Gaming Monitor החדש של לנובו שמציע פאנל 31.5 אינץ' עם מסגרת שכמעט ואינה מובחנת ועם רזולוציית QHD ותמונה ברורה באיכות עילאית. עם זוויות הראייה הרחבות שמציע המסך הזה, ועם הניגודיות המצוינת, תוכלו לשים לב לכל תנועה של השחקנים.


לחלופין תוכלו לבחור ב-G27c Gaming Monitor העמיד אך הקומפקטי שמציע גודל של 27 אינץ' ברזולוציית FHD - ושני המסכים תומכים בעקומה של 1550R שתגרום לכם לשקוע באמת במשחק.
עם תמיכה ב-Radeon FreeSync של AMD מבטיח G27c Gaming Monitor תמונה נקייה משיבושים עם קצב ריענון שיכול להגיע עד 165 הרץ ולהוציא מהתמונה כל אפשרות להפרעות תצוגה אפשרויות כמו דמויות פגומות, פסים שמופיעים באופן אקראי וכן טשטוש תנועה. G32qc Gaming Monitor מציע לעומת זאת קצב רענון של עד 144 הרץ, ולשניהם זמן תגובה של 4 אלפיות השנייה.


שני המסכים, המוצעים בגוון של שחור, עומדים בתקן TÜV Rheinland Eye Comfort ומונעים ריצוד כדי לעזור לשחקנים לשמור על הראייה שלהם במהלך שעות משחק ארוכות. הם זמינים עם מעמדים ארגונומיים ניתנים להתאמה וכן לוח VESA עבור מי שמעדיף להצמיד את המסך שלו אל הקיר. הם מציגים חיבורי HDMI, DisplayPort וכן אודיו כדי לספק חוויית משחק טובה יותר.
עזרים שמעניקים יתרון חכם

Legion K300 RGB Gaming Keyboard
לוחם אינו יוצא לקרב בלי הציוד המתאים, ולנובו מציעה מגוון של עזרי משחק מובילים שיעזרו לכם לשלוט בשדה הקרב וגם להפגין סגנון כשאתם עושים את זה.


Legion M600 Wireless Gaming Mouse של לנובו מציע חיי סוללה ארוכים במיוחד וקצב תזוזה אנרגטי של 1,000 הרץ כדי להקטין באופן דרמטי את זמן האחזור ולאפשר זמני תגובה מהירים כברק שבדרך כלל מוצאים רק בעכברי משחק המחוברים למחשב באמצעות כבל.


התמקדו בתוצאה ולא במצב הסוללה עם Rapid Charge שבאמצעות חיבור USB Type-C מאפשרים עד 10 שעות משחק בטעינה בת חמש דקות בלבד, ועד 200 שעות משחק בטעינה מלאה. יתרונות משחקיות נוספים של Legion M600 Wireless Gaming Mouse מבית לנובו כוללים חיישן אופטי חכם (PixArt 3335) המאפשר שימוש על פני משטחים שונים ויכול לספק זמני תגובה מהירים של עד 400 אינצ'ים/בשנייה, בלי דילוגים.


עם העכבר הזה תקבלו גם רגישות קיצונית שמגיעה עד ל-16,000DPI, האצה מרבית של 40G, ועיצוב ארגונומי מלא שמציע בנוסף תשעה כפתורים המתחלקים בין ימין ושמאל. הוא גם מדויק במיוחד עם מיקרו מתגים שעמידים בעד 50 מיליון לחיצות, וכולל תאורת LED תואמת RGB בגלגלת ובלוגו אותה ניתן להתאים למשחקים עם עד 16 מיליון צבעים.


עם עיצוב חכם יותר עבור משתמשי יד ימין או שמאל, Legion M300 RGB Gaming Mouse החדש של לנובו מציע ביצועים תחרותיים כשהוא מקל על האחיזה ולא משנה מה הסגנון שאתם מעדיפים - והוא גם לא מעיק על הארנק.


הוא מציע דיוק גבוה ברמה של עד 8,000DPI עם מעקב חיישנים ניתן להתאמה, קצב עבודה יציב של 1,000 הרץ, ומיקרו מתגים שתומכים בעד 10 מיליון לחיצות עבור כל אחד מהכפתורים. הלוגו של Legion מגיע עם תאורת LED בצבעי RGB ניתנים להתאמה אישית, והוא גם מציע אחיזה צידית עם מרקם נוח להחזקה שעוזר ליד להישאר יבשה גם במשחקים ארוכים במיוחד - ואלה הם רק כמה מהסיבות שהעכבר הזה יהיה לאביזר משחקים מועדף.


ואל תשכחו שאתם תוכלו לשחק כמו הטובים ביותר ולשלם פחות עם Legion K300 RGB Gaming Keyboard הקלה שמציעה עיצוב נקי ומינימליסטי, גוף קעור וחמישה אזורי RGB ניתנים להתאמה המאפשרים אפקטים שונים של תאורה שלטו במשחק עם טכנלוגיה למניעת לחיצות מוטעות וכן 24 מקשים ניתנים לתכנות עם ממברנות מתגלגלות שמאפשרים נתינת פקודות סימולטנית.


המקשים מציעים מרחק תנועה נהדר והם עמידים עד 20 מיליון לחיצות, מה שבעצם אומר שהם עמידים לאורך כל חיי השימוש. המקלדת מכילה גם חורים מיוחדים להגנה מפני נוזלים - ובשורה התחתוה זו מקלדת שקטה שמעניקה תחושה נהדרת ואתם לא תוכלו להוריד ממנה את הידיים.


זמינות
Legion Y740S ו- BoostStation eGPUצפויים להיות זמינים בארץ החל ממאי 2020
מסך הגיימינג Legion Y25-25​ יהיה זמין בארץ החל מיוני 2020
מסך הגיימינג Lenovo G32qc יהיה זמין בארץ החל ממרץ 2020
מסך הגיימינג Lenovo G27c יהיה זמין בארץ החל ממרץ 2020
עכבר הגיימינג The Lenovo Legion M600 Wireless יהיה זמין בארץ החל מיוני 2020
עכבר הגיימינג Legion M300 RGB יהיה זמין בארץ החל מיוני 2020
עכבר הגיימינג Legion K300 RGB יהיה זמין בארץ החל מיוני 2020

מחירים יפורסמו בהמשך

תמונות ומפרטים אפשר למצוא ב-CES 2020 press kit



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il