TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

באטמ מדווחת על הסכם מסחרי ראשון למכירת מערכת הדיאגנוסטיקה פורצת הדרך של חברת הבת ADOR


מערכת אדור דיאגנוסטיקה מקבוצת באטמ. קרדיט: באטמ
ההסכם הוא עבור זיהוי מנינגיטיס הגורם לדלקת קרום המוח

באטמ (ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי Ador Diagnostics, חברת הבת, המפתחת ומשווקת פתרונות דיאגנוסטיקה מולקולרית ייחודית, חתמה על הסכם מסחרי ראשון עם חברת ההפצה האיטלקית המובילה לשווק מוצרי דיאגנוסטיקה מולקולריים וגנומיים. במסגרת ההסכם תספק ADOR את מערכת הדיאגנוסטיקה NATlab החדשה ומחסניות לזיהוי מנינגיטיס, במחצית השניה של 2020.


מערכת הדיאגנוסטיקה המולקולרית של ADOR, ה-NATlab, מספקת פתרון דיאגנוסטי Sample-to-answer מהיר לזיהוי דלקות בקטריאלית, ויראלית או פטרייתית, תוך 15-90 דקות, באמצעות דגימת חומר גנטי של הפתוגן הנמצא בדם, שתן, רוק או נוזלי גוף אחרים של המטופל. המערכת הייחודית היא מודולרית, קומפקטית וניידת ותוכננה לשימוש בכל אתר ממשרד הרופא ועד מעבדות בבתי חולים. הקבוצה מאמינה כי NATlab תאפשר לגורמים המטפלים לספק טיפול מהיר ויעיל יותר באופן משמעותי.


ההסכם המסחרי הראשון למערכת החדשה התקבל לאחר תהליך בדיקות קפדני ואישור של למעלה מ-40 פטנטים עולמיים, כולל באירופה וארה"ב וכן פטנטים נוספים הנמצאים בתהליך אישור. הדגמים הראשונים של NATlab יתחילו בניסויים סופיים בבתי חולים מובילים במחצית הראשונה של שנה זו, כשמערכת ראשונה תסופק בחודש זה.


ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "אנו שמחים ש-ADOR חתמה על ההסכם המסחרי הראשון עבור מערכת NATlab, אשר מהווה אבן דרך חשובה עבורנו ועבור עולם הדיאגנוסטיקה שהינו מרכזי בטיפול נכון ומהיר במחלות. מנינגיטיס הוא גורם מרכזי המוביל לדלקת ותמותת ילדים – ולכן מהירות הגילוי והטיפול היא קריטית ועל כן בחרנו לשחרר מוצר זה לראשונה. אנו גאים בכך שהגילוי המהיר בין הבדיקה ומתן התשובה יסייע לגורמים המטפלים לאבחן במהירות וביעילות את הזיהום הספציפי תוך מתן טיפול נדרש מתאים. אנו מאמינים כי NATlab תשנה את שוק דיאגנוסטיקת המחלות הזיהומיות וקיבלנו כבר משוב מאוד חיובי ועניין רב ממוסדות רפואיים ברחבי העולם אשר בודקים את הפתרון.


ADOR פועלת יחד עם מוסדות אקדמיים ומוסדות מחקר בולטים בעולם, לרבות באנגליה, לפיתוח פאנלים לזיהוי מחלות נוספות. אנו מצפים להמשיך ולדווח על התקדמותה של ADOR".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il