TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קנדוק מודיעה כי משלוח מסחרי ראשון של ייבוא קנאביס רפואי נחת לראשונה בישראל


תמונת המטוס עם המשלוח נוחת, אתמול, נתבג. קרדיט תמונה: דרופ פרודוקשיין – ירדן ריימונד ודרור נוי
שוק הקנאביס הרפואי צפוי לעמוד על כ- 100,000 מטופלים עד סוף שנת 2020

אינטרקיור (ת"א: אנקר), מודיעה כי המשלוח הראשון של כ-250 ק"ג של מוצרי קנאביס רפואי בתקן EU-GMP מחברת Tilray נחת בישראל ונקלט בהצלחה במסוף האווירי בנמל תעופה בן גוריון. קנדוק מחזיקה במלוא ההיתרים והרישיונות הנדרשים לשחרור המשלוח. למיטב ידיעת החברה, קנדוק מחזיקה ברישיון הייבןא המסחרי הראשון של קנאביס רפואי לישראל.


הייבוא הוא הצעד הראשון בשיתוף הפעולה האסטרטגי ארוך הטווח בין קנדוק, חלוצה ישראלית מובילה בעלת 12 שנות איכות במחקר, פיתוח וייצור ל-Tilray, מובילה גלובלית בעלת פריסה עולמית הרחבה בעולם.


המשלוח הראשון בהיקף 250 ק"ג תפרחות בתקן EU-GMP (התקן האירופאי המחמיר) הגיע ממפעלה המתקדם של Tilray בפורטוגל, אחד המתקנים המתקדמים והיחידים בעולם העומד בתקינת EU-GMP (Level 2).


על אף האיכות הגבוהה של מוצרי Tilray הנמכרים באירופה במחירים גבוהים יותר, המשלוח המיועד לשיווק בישראל לשיווק ימכרו בישראל במחירי השוק המקומי ובהתאם להנחיות, זאת לרווחת עשרות אלפי המטופלים בישראל.


המשלוח יאפשר לקנדוק ול- Tilray לספק מוצרי קנאביס רפואי (T20/T15) איכותיים שעל פי משרד הבריאות נמצאים כרגע באופן ספציפי במחסור.


בשבוע שעבר דווח כי החברה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי בלעדי עם Tilray (NASDAQ: TLRY), מהחברות המובילות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי. בשוק הישראלי, הסכם הייבוא מאפשר לקנדוק להגדיל את מגוון מוצריה בבתי המרקחת ולהגדיל נתח שוק משמעותי באופן מיידי. הסכם הייצוא ממצב את קנדוק כשחקנית בינלאומית מובילה וזאת באמצעות שיתוף הפעולה עם Tilray בשווקים הבינלאומיים.


משלוח זה הוא חלק מהסכם רכישה של קנדוק שכולל אופציה לרכישת עד 2.5 טון קנאביס רפואי מ- Tilray המיועד להיות משווק בבתי מרקחת בישראל וכולל גם ייצוא של עד 5 טון קנאביס רפואי של קנדוק ל- Tilray שישווקו תחת המותג Tilray בעולם וכן אפשרות לייצור ושיווק מוצרים של קנדוק ל-Tilray בישראל.
קנדוק כבר מייצרת ותמשיך לייצר בישראל מוצרים העומדים בתקינת IMC-GMP בהתאם לאסדרה החדשה הנמכרים כעת בבתי המרקחת.


לקנדוק תוכנית מחקרים קליניים מתקדמים מהם 9 מחקרים קליניים מתקדמים שאושרו ע"י היק"ר ומשרד הבריאות, ביניהם מחקר קליני שלב 3 (Phase 3) לטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי.


ע"פ פרסומי משרד הבריאות בתקשורת, שוק הקנאביס הרפואי צפוי לעמוד על כ- 100,000 מטופלים עד סוף שנת 2020. בכוחו של הסכם זה להגדיל משמעותית את האספקה והמענה לצרכי המטופלים.

אודות קנדוק:
קנדוק הינה מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם ועוסקת במשך למעלה מ-12 שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה ופעילות בארץ ובחו"ל.


לקנדוק מוצרים העומדים בתקינת IMC-GMP בהתאם לאסדרה החדשה והם פותחו על בסיס הידע הנצבר לאורך השנים. קנדוק פועלת לבסס את מעמדה כשחקן מוביל ומשמעותי בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם ומקדמת פעילות עסקית מובילה במדינות בעלות רגולציה המאפשרת פעילות של קנאביס לשימוש רפואי.


קנדוק מגדילה באופן ניכר את הנוכחות הגלובלית בארצות האיחוד האירופי ובקנדה והשקיעה בהגדלת כושר הייצור בארץ ובעולם והשבחת מתקניה לעמידה בתקנים הגבוהים ביותר בהתאם לנדרש בשווקי היעד.
לקנדוק תוכנית מחקרים קליניים מתקדמים מהם 9 מחקרים קליניים מתקדמים שאושרו ע"י היק"ר ומשרד הבריאות, ביניהם מחקר קליני שלב 3 (Phase 3) לטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי.


בין מנהליה של קנדוק ויועציה ניתן למצוא מנהלים בעלי ניסיון בהקמה וניהול חברות בינלאומיות מובילות בתחומי הפארמה, האגרוטק וכן אנשי אקדמיה ואגרונומים, בעלי ידע תיאורטי ומעשי נרחב בשיטות גידול וטיפול רפואי.

אודות Tilray:
Tilray הינה מובילה גלובלית במחקר, גידול, ייצור והפצת קנאביס רפואי וקנבינואידים. החברה מספקת מוצרים לעשרות אלפי מטופלים וצרכנים ב- 15 מדינות בחמש יבשות ונסחרת בנאסד"ק ובבורסה בטורונטו בשווי כ- 1.7 מילארד דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il