TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קיסייט הודיעה על מחויבותה לתקן החדש USB4


logo keysight
קיסייט משקיעה במו"פ טכנולוגי על מנת לזרז את אימוץ סטנדרט USB4 ומחויבת לתמוך באימוץ עולמי של תקן USB החדש לחיבוריות דיגיטלית

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) הודיעה על מחויבותה לפעילות מחקר ופיתוח (R&D) המיועדת לתמוך באימוץ של סטנדרט USB4, שפורסם לאחרונה, בתעשייה וארגונים הפעילים בעולמות התקני 5G ו-IoT.


קיסייט מחויבת לפתח פתרונות שיאפשרו דיוק, מהימנות סיגנל גבוהה וביצועים, וכתוצאה של מחויבות זו החברה הייתה פעילה בצורה אקטיבית בפרסום סטנדרט הדור הבא USB4 על ידי ארגון USB Implementers Forum (ר"ת USB-IF).


מגוון רחב של מוצרים – הכולל: מחשבים ניידים ונייחים, התקני אחסון, טאבלטים, טלפונים חכמים, ומצלמות דיגיטליות – יסתמכו על טכנולוגיה זו המבוססת על סטנדרט USB4, המאפשרת ממשק plug and play עבור תקשורת דיגיטלית, ומבוססת על פרוטוקול Thunderbolt, שמספק יתרונות משמעותיים בתחומי רוחב פס, חשמל והעברת מידע.


"ארגון USB-IF מייצר שיתופי פעולה הדוקים בתוך התעשייה באמצעות הארגונים החברים בו, דוגמת קיסייט, שתומכת ביישום של פתרונות USB בעלי ביצועים גבוהים מצד אחד, אך גם אמינים, קלים לשימוש ואיכותיים", אמר ג'ף רוונקרפט, נשיא ו-COO של ארגון USB-IF. "התמיכה של קיסייט תסייע באימוץ של סטנדרט USB4 ותאיץ את ההגעה לשוק של מוצרים שהוסמכו לתקן החדש."


שיתוף פעולה בתוך התעשייה ופיתוח של פתרונות תואמים לפרוטוקול Thunderbolt אפשרו לקיסייט לתמוך באקוסיסטם של חברות המשתמשות במחברים בסטנדרט USB Type-C. האקוסיסטם הזה, הכולל יצרני סיליקון ואינגרטורים של מערכות, ירחיבו את פעילותם כדי לספק שוק גדל של מכשירים דיגיטליים שייהנו מהאימוץ של סטנדרט USB4.


"המחויבות של קיסייט לתמוך באקוסיסטם המבוסס על סטנדרט USB4 - יסייע בעידוד האימוץ של התקן החדש, שהוא גם סטנדרט החיבוריות הדיגיטלית הנפוץ", ציין סקוט בריידן, סגן נשיא בקיסייט טכנולוגיות. "על ידי כך שנציע פתרונות בדיקה ומדידה בעלי עלות-תועלת גבוהה נסייע להאיץ את הפיתוח, יישום ופריסה של מכשירי בעלי תאימות לתקן USB4. קיסייט מחזקת תעשייה צומחת ששמה במרכז את שיפור חוויות המשתמש."


על מנת להאיץ את האימוץ של תקן USB4 קיסייט מציעה פורטפוליו רחב של פתרונות לבדיקות השונות המחויבות על פי התקן, בהם:
– Keysight UXR real-time oscilloscope, פתרון שמציע דיוק בתצוגת הגלים בטווח תדרים רחב לבדיקות משדר ה-4USB;
- Keysight Vector Network Analyzer, פתרון שמאפשר אנליזה של ערוץ ה-4USB;
-Bit Error Ratio Testers מסדרת M800A, פתרון שמאפשר לבדוק את המקלט ה-4USB;
הפתרונות הללו מאפשרים זיהוי של שגיאות, אימות ואפיון השכבה הפיסית ובדיקת תאימות לסטנדרט.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il