TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קומפיוג'ן מעדכנת אודות הניסוי הקליני שלב 1 של COM701 בכנס של האגודה האמריקנית לחקר הסרטן


קומפיוגן
הערכות קליניות ובדיקות מעבדה באשר לבטיחות והסבילות ממשיכות להתבצע עבור שלב זה כמו גם עבור קבוצות מינון מוקדמות יותר

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום שהניסוי הקליני שלב 1, שנערך כעת לבחינת COM701, נוגדן תרפויטי ראשון מסוגו כנגד PVRIG, הוצג בפוסטר בכנס השנתי של האגודה האמריקנית לחקר הסרטן (AACR), שנערך באטלנטה, ג'ורג'יה.

בפוסטר שכותרתו "ניסוי קליני שלב 1 עבור COM701 (מעכב חדש של חלבון בקרת מערכת החיסון, PVRIG) בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים", החברה דיווחה כי הושלם שלב בדיקת המינונים של COM701 כתרופה יחידה בקבוצת הטיפול החמישית, ללא דיווחים על השפעות רעילות שעשויות להגביל את המינון. הערכות קליניות ובדיקות מעבדה באשר לבטיחות והסבילות ממשיכות להתבצע עבור שלב זה כמו גם עבור קבוצות מינון מוקדמות יותר. הפוסטר שהוצג בכנס זמין באתר האינטרנט של קומפיוג'ן.

גיוס חולים ומרכזים רפואיים לביצוע הניסוי מתקדמים בהתאם לתוכניות החברה.

מידע מעודכן על הניסוי הקליני שלב 1 של COM701 יינתן שוב בפוסטר בכנס השנתי של האגודה האמריקנית לאונקולוגיה קלינית (ASCO) שייערך בתאריכים ה-31 למאי עד ה-4 ביוני, 2019, במרכז מקורמיק בשיקגו, אילינוי.

אודות ניסוי שלב 1 של COM701
הניסוי הקליני שלב 1 מתוכנן להעריך את הבטיחות והסבילות של מינונים עולים של COM701 כמונותרפיה כמו גם כטיפול משולב עם Opdivo של Bristol-Myers Squibb בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. בנוסף, הניסוי יבחן עדויות ראשוניות של פעילות אנטי-סרטנית של COM701 כמונותרפיה כמו גם כטיפול משולב עם Opdivo בחולים עם מספר גידולים, כולל סרטן ראות, שחלות, שד, ורירית הרחם.

הניסוי שלב 1, שצפוי לכלול כ-140 חולים, מגייס כרגע חולים בחמישה מרכזים בארה"ב: מרכז START בסן אנטוניו, טקסס; מרכז ווסט לסרטן באוניברסיטת טנסי בממפיס, טנסי; מכון המחקר ע"ש שרה קנון בנשוויל, טנסי; בית החולים הכללי מסצ'וסטס בבוסטון, מסצ'וסטס; ואוניברסיטת שיקגו בשיקגו, אילינוי.


אודות קומפיוג'ן


קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בפלטפורמות החישוביות שלה, בעלות אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה בעזרת הכלים החישוביים שלה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות אימונו-אונקולוגיות מוקדמות יותר, בעיקר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il