TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת הבנקאות BNP Paribas חתמה על הסכם ליישום הטכנולוגיה של 7twenty הישראלית


יניב כהן
הפרויקט מוערך במאות אלפי אירו
קבוצת הבנקאות BNP פריבה, אחת מקבוצות הבנקאות המובילות באירופה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Cywyc, נציגתה הרשמית בצרפת של 7twenty הישראלית, במסגרתו תטמיע שירות צ'אטבוט היברידי חדש, המשלב אדם ומכונה, ומאפשר קבלת סטטוס חשבון ואישור הלוואות בתוך דקות. המערכת החדשה, שפותחה בידי 7twenty, מאפשרת ל- BNP להציע ללקוחותיה חווית לקוח משופרת ויעילות תפעולית. היקף הטמעת הפרויקט מוערך במאות אלפי אירו.

קבוצת הבנקאות BNP פריבה (באנגלית: .BNP Paribas S.A), הוקמה באמצעות המיזוג של Banque Nationale de Paris ו- Paribas בשנת 2000. באפריל 2009, BNP פריבה רכשה נתח של 75% מבנק פורטיס הבלגי, ובכך הפכה BNP לבנק הגדול ביותר בגוש האירו מבחינת הפקדונות אותם הוא מחזיק.

המערכת החדשה של 7twenty מאפשרת הקלדה בשפה חופשית לקבלת פרטים וביצוע פעולות בתוך דקות ספורות. היתרון המרכזי של המערכת, הוא מעבר נוח בין השירות העצמי, הצ'אטבוט לבין הנציג האנושי, וזאת ללא צורך לחזור על הנתונים או על השאלות. בשלב הראשון ישתמשו במערכת עשרות נציגים במטה החברה בפריז ובסניף הבנק בבולגריה ובהמשך צפוי להשתלב בקרב כלל נציגי החברה.. הפיתרון החדש עונה על צורך ממשי שהגיע מלקוחות החברה, ומוסיף למגוון השירותים שמציעה קבוצת הבנקאות ללקוחותיה. בשלב הראשוני השירות ישולב באתר החברה, באפליקציית הבנק, במסנג'ר וב - Viber ואילו בשלב השני הוא ישולב ב- WhatsApp ויתווספו אליו ממשקים למערכות ארגוניות נוספות.

לדברי יניב כהן, מנכ"ל 7twenty: "עסקים ומוסדות מהמגזר הפרטי, הציבורי והמוסדי מבינים כי עליהם להרחיב את היצע אפיקי התקשורת והשירות שהם מציעים ללקוחותיהם. הטכנולוגיה שפיתחה 7twenty מאפשרת לחברות בכל הגדלים לפנות לקהל רחב יותר ולתת מענה מהיר ושירות וטוב יותר ללקוחותיהם. אנו שמחים על הבחירה של BNP פריבה בפתרון שפיתחנו".

אודות twenty7:
twenty7, פלטפורמה המרכזת את כלל אמצעי התקשורת של ארגון עם לקוחותיו ובכלל זה ערוצי הדיגיטל והטלפוניה, הוקמה ב-2017, פרי מיזוגן של החברות Pamaya ו-Wizsupport, שחקניות ותיקות המפתחות פתרונות הטכנולוגיים למוקדי שירות לקוחות כבר למעלה מעשור. twenty7 מאפשרת לארגונים ליצור חווית לקוח רציפה, ולהעלות את רמת השירות והמכירות בכל הערוצים, לצד התייעלות כספית ותפעולית.

החברה משרתת כיום עשרות לקוחות בארץ ובעולם, ביניהם: בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות המנהלות מוקדי מיקור חוץ ועוד.

משרדי החברה ממוקמים ברעננה, והיא מעסיקה כ-30 עובדים. בראש החברה משמש יניב כהן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il