TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גם הפולנים ייהנו מסטארט-אפים ישראלים


משרד הכלכלה והתעשיה
הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה והתעשייה בפולין ומכון הייצוא מייצרים הזדמנות עסקית לחברות טכנולוגיות ולסטארטאפים בתחום הסייבר והפינטק

מנתוני יחידת הסייבר במכון הייצוא עולה כי ב- 2017 נרשם גידול של כ- 14% באקזיטים של חברות סייבר בהשוואה לכל שנת 2016


הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה והתעשייה הישראלי בפולין בשיתוף מכון הייצוא תקיים ב- 11-14 לספטמבר Roadshow סייבר ופינטק בוורשה, פולין במטרה ליצור הזדמנויות עסקיות לחברות טכנולוגיות ולסטארט-אפים מישראל עם מוסדות פיננסים בפולין.


במסגרת הביקור נבחרו כ-13 חברות ישראליות ביניהן Commugen, Kaymera, Glassbox, Loom Systems, MER Group, Minerva, Thetaray, Votiro, Configo ו-Sky Box אשר יבקרו במוסדות הפיננסים הגדולים ביותר בפולין ביניהם BGŻ BNP PARIBAS אשר הינו אחד הבנקים המובילים ומנפיק כרטיסי האשראי הגדול במדינה, KIR, המספקת שירותי סליקה מורכבים ונמצאת בבעלות 16 בנקים פולניים, mBANK, הבנק הדיגיטלי הראשון והמתקדם ביותר בהיבט זה בפולין, ומי שקובע את הכיוון של פיתוח בנקאות ניידת באינטרנט במדינה.


בנוסף, במסגרת המשלחת יבקרו החברות ב- THE HEART, מיזם אותו מובילות החברות D-RAFT, מאסטרקארד ו-Ghelamco, ומטרתו לחבר בין התאגידים המובילים בפולין (מקומיים ובינ"ל) לחברות סטארט-אפ ב-late stage המוכנות לפעילות בשווקים בינ"ל במגוון תוכניות נושאיות מגוונות כגון- Omnichannel, FinTech, Health Tech ו-Real Tech.


המתחם מהווה נקודת מפגש בין חברות סטארט אפ, תאגידים ומשקיעים. מחלקות החדשנות בתאגידים השותפים למיזם – ביניהם מאסטרקארד, PZU (המבטח הגדול בפולין- בבעלות ממשלתית), מייקרוסופט, HP, ORBIS, EY, הבנקים ING ו- BNP PARIBAS ועוד פועלים במתחם THE HEART ומחפשים אחר פתרונות חדשניים, בשיתוף פעולה עם חברות הסטארט-אפ במתחם. באותו מתחם פועלים גם נציגי קרנות הון סיכון ומשקיעים.


חברות הסטארט-אפ יפגשו במהלך הביקור את מנהלי החדשנות, פיתוח ה- IT, האבטחה וטרנספורמציה דיגיטלית של הגופים השונים.
מנתוני יחידת הסייבר במכון הייצוא, עולה כי ב- 2017 הושקעו עד היום בחברות סייבר ישראליות כ- 435 מיליון דולר והיקף האקזיטים עומד על כ- 685 מיליון דולר. בהשוואה ל – 2016 מדובר על גידול באקזיטים של כ- 14% עוד בטרם הסתיימה השנה. עוד עולה כי ב-2016 ההשקעות בתחום הפינטק היוו כ-10% מסך ההשקעות בהיי-טק הישראלי, מגמה שאף צפויה לגדול ב-2017.


עוז עזריה מנהל פיתוח עסקי במאסטרקארד מציין כי "מאסטרקארד משקיעה רבות בשיתוף הפעולה עם THE HEART ומאמינה בחיבור בין היזמות הישראלית לגורמי מפתח בארגונים פיננסים בפולין. למשלחת זו נבחרו חברות טכנולוגיות בתחום הפינטק והסייבר היכולות לתרום רבות למוסדות הפיננסים בפולין בפרט ובאירופה בכלל. אזורים אלו הפכו ליעד מעניין עבור חברות הסייבר והפינטק הישראליות, זאת בשל ההתעניינות הגוברת של משקיעים וארגונים מזרח אירופאיים המאפשרים לחברות ישראליות לפרוץ את גבולות השוק המקומי."


שיר סלוצקי, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה והתעשייה בוורשה מציינת כי "בפולין הולך ומתפתח שוק הפינטק הגדול ביותר מבין מדינות מרכז ומזרח אירופה. למרות אתגרי הכניסה לשוק, לחברות ישראליות בתחום יש סיכויי הצלחה לא מבוטלים והדרישה לטכנולוגיות הישראליות גבוהה. בפולין 38 בנקים מסחריים ו- 565 בנקים קואופרטיבים והיקף שוק הפינטק בפולין מוערך ב- 860 מיליון דולר. הנספחות המסחרית, המובילה את הפעילות ומתאמת פגישות עסקיות עבור משלחת החברות, יצרה שיתופי פעולה עם מספר מכובד של בנקים ומבטחים ליצירת שיתופי פעולה עם חברות ישראליות. המשלחת הנוכחית תהיה ממוקדת בהגנת סייבר בשל העניין הרב העולה כעת מצד המוסדות הפיננסים בנושא זה, אך יש עוד מגוון רחב של קטגוריות בהן יש צורך ודרישה מצד שוק הפיננסים הפולני לטכנולוגיות והנספחות תקיים אירועים נוספים בסקטור הפיננסי גם בעתיד".


אחיעד אלתר, מנהל ענף סייבר, מכון היצוא מסר: "התעשייה הישראלית היא מהמובילות בעולם בתחום הסייבר, עם טכנולוגיות פורצות דרך בהגנה נגד איומים ברשת. הממשק לעולם הפיננסים הוא טבעי ומתבקש, ושני אלה יוצרים סימביוזה היודעת לתת מענה רחב למתקפות רבות הגורמות נזקים גדולים , לרבות גניבת מידע, פגיעה במוניטין של החברה ועוד. השוק הפולני הוא אחד מהיעדים המרכזיים של תעשיית הסייבר הישראלית במרכז ובמזרח אירופה בגלל המודעות הגדולה והנכונות לאמץ טכנולוגיות חדשניות. אנו צופים כי השוק המזרח אירופאי יהווה מטרה עבור תעשיית הפינטק הישראלית גם ב- 2018 .החברות הישראליות שנוסעות נבחרו בקפידה לפי צרכי הלקוחות הפולנים ואנו צופים כי בדומה לשנים קודמות, גם השנה נקיים פעילות מוצלחת עבור תעשיית הסייבר והפינטק הישראלית."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il