TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סייברביט נבחרה על ידי דלק פי גלילות להגן על תשתיות קריטיות כנגד מתקפות סייבר


סייברביט
חברת האנרגיה המובילה תתקין את מערכת SCADAShield של סייברביט שמיועדת לאבטחת מערכות בקרה תעשייתיות.

סייברביט, החברה הבת של אלביט מערכות, המתמחה במערכות סייבר לרשתותIT ולתשתיות קריטיות, הודיעה שחברת דלק פי גלילות (שותפות מוגבלת), בחרה במוצר SCADAShield של סייברביט על מנת להגן על תשתיות לאומיות קריטיות כנגד מתקפות סייבר. החברות תרחבנה את שיתוף הפעולה לכלל פורטפוליו מוצרי האבטחה של סייברביט, על מנת לתת מענה לאסטרטגית אבטחת המידע של דלק בטווח הארוך.
תשתיות קריטיות מהוות כיום מטרה למתקפות סייבר. הן נשלטות על ידי רשתות בקרה תעשייתיות המכילות מכשור ייחודי ומשתמשות בפרוטוקולים לא סטנדרטיים, ועל כן מחייבות שימוש במערכות אבטחת סייבר ייעודיות.



כיום, רוב פתרונות הסייבר למערכות תשתית מתמקדים בהגנה על הרשת התפעולית (OT) אשר שולטת במכשור התעשייתי, אולם, הרשת התפעולית מתחברת לרשת הIT הרגילה. התוקפים מנצלים חולשה זו על מנת לחדור לרשת הIT הנגישה יותר, וממנה לנוע לעבר הרשת התפעולית ולגרום לנזק פיזי. מוצר SCADAShield של סייברביט הוא היחיד שמספק פתרון רב-שכבתי אינטגרטיבי, שמכסה הן את רשת הIT והן את הרשת התפעולית ובכך מאפשר זיהוי אמין ומהיר יותר של מתקפות.
"תשתיות הופכות כיום לחכמות יותר ומחוברות לאינטרנט. על כן אנחנו חייבים להעלות את נושא אבטחת הסייבר לראש סדר העדיפויות", אמר משה קראדי, מנכ"ל דלק פי גלילות (שותפות מוגבלת), "קיימות מספר חברות בארץ שמתמחות בנושא. אנחנו בחרנו בסייברביט כשותף המתאים ביותר עקב יכולתה לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים מבית, לרשתות IT ו- OT , וכן סל מוצרים עשיר שנותן מענה גם לאסטרטגית הסייבר שלנו בהמשך."



יהודה בכר, סמנכ"ל מכירות דלקים וחוץ תחנה בדלק, הוסיף: "כגוף מוביל בתעשייה, דלק חייבת להישאר בחזית הטכנולוגיה והחדשנות ולעבוד עם החברות המובילות בשוק. סייברביט מביאה איתה שנים רבות של ניסיון מחברת האם אלביט,מה שמבטיח לנו קשר ואמינות לאורך זמן."
"חברות תשתית מבינות כיום שהגנת סייבר על רשתות SCADA היא רק חלק מהפתרון" אמר עדי דר, מנכ"ל סייברביט. "ההתקפות כיום הינן רב מימדיות ומצריכות פתרון כולל, רב-שכבתי אינטגרטיבי. אני שמח לשתף פעולה עם דלק על מנת לעזור ולקדם אסטרטגית סייבר חדשנית זו בארגון."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il