TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

NTT - חברת הטלקום הגדולה בעולם נכנסת לפעילות בישראל


תקים יחד עםMed-1 הישראלית את פלטפורמת מחשוב הענן המתקדמת ביותר בעולם לארגוני אנטרפרייז
חברתMed-1 , המובילה הישראלית בתחום ה - Data Center, תספק, לראשונה בעולם, שירותי מחשוב ענן ברמת שירות (SLA) של "חמש תשיעיות", שיבטיחו את רמת האמינות והשרידות הגבוהים בעולם. MedOneCloud - הענן של חברת Med-1, יפעל לפי התקנים והרגולציות המקומיות והבינלאומיות המחמירים ביותר ובדגש על נושא אבטחת המידע

ישראל נכנסת לעידן חדש בתחום מחשוב הענן לארגוני אנטרפרייז

אתמול (ד', 4.3.15) נחתם הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה עסקי בין חברת Dimension Data הבינלאומית (חברת בת של NTT – חברת הטלקום הגדולה בעולם) לבין חברתMed-1 , המובילה הישראלית בתחום ה-Data Center. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר ל-Med-1 הישראלית לספק בארץ שירותי מחשוב ענן פרטי, ציבורי והיברידי לחברות אנטרפרייז, באיכות וברמת אבטחה המתקדמים ביותר, וכן גישה לאתרים בכל העולם. ההשקעה של החברות בפלטפורמה המשותפת מוערכת בלמעלה מ-40 מיליון דולר.

MedOneCloud, הענן שלMed-1 , יספק רמת שירותSLA ((Service Level Agreement בסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי, שלא נראה כמותו בעולם. במסגרת הסכם השירות, תתחייב Med-1 ל-SLA של "חמש תשיעיות", המבטא זמינות וקישוריות של 99.999% מהזמן בשנה.

פלטפורמת הענן שלMed-1 הוקמה לאחר בחינה מקיפה שערכו מומחי החברה בקרב עשרות ארגוני אנטרפרייז בארץ. לאחר שגיבשו את כל צרכי הארגונים בתחום השירות, הטכנולוגיה, המתקנים והאבטחה, אפיינה החברה את פלטפורמת הענן האופטימלית. מגוון פתרונות ה - IT שיאפשר הענן של חברתMed-1 נועד להשלים את כל הפערים הטכנולוגיים הקיימים כיום בתחום מחשוב הענן עבור חברות וארגוני אנטרפרייז.

על מנת להתמודד בצורה האיכותית ביותר עם איומי הסייבר הרבים גם בפלטפורמת הענן, נטלה על עצמה חברתMed-1 תקינה מחמירה ביותר. למעשה, Med-1 פועלת בהתאם למדיניות אבטחת המידע והסטנדרטים הגבוהים שהיא מיישמת כבר היום – סטנדרטים שהיא מאמינה שיאומצו בעתיד הקרוב על ידי מרבית ארגוני האנטרפרייז בארץ.

שרתי הענן של Med-1 יוקמו בשני מתקני Data center נפרדים בישראל, שיגבו אחד את השני באופן מלא. כל מתקן יכלול את כל הטכנולוגיות, החומרה והתוכנה הנדרשים מהספקים המובילים בעולם. השימוש בשני מתקנים נפרדים יאפשר לחברה לספק רמת שרידות גבוהה ביותר, תכנית אופטימלית להמשכיות עסקית (BCP) ומגוון פתרונות ותכניות להתאוששות מאסון (DRP).

במסגרת שירותי הענן של Med-1, תקים החברה מוקד שירות מקצועי, שיספק פתרונות ותמיכה לתכנון, הקמה, תחזוקה ושירות, בשגרה ובחירום. המוקד יפעל 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה, בעברית ובאנגלית.

Dimension Data
חברת Dimension Data הגלובלית, המוערכת בכ-6.7 מיליארד דולר, הינה חברת בת של NTT - חברת הטלקום הגדולה בעולם. החברה מספקת שירותים ופתרונות בתחום ה-IT והטלקום בכ – 60 מדינות. החברה מעסיקה מעל 23,000 עובדים ומעניקה שירות ליותר מ – 6,000 לקוחות ברחבי העולם. Dimension Data הינה שותפה אסטרטגית גלובאלית של חברות התוכנה והחומרה המובילות בעולם, בינהן: סיסקו, SAP,EMC ורבות אחרות, וככזו תאפשר ל- Med-1 להציע פתרונות מקיפים ללקוחות האנטרפרייז בארץ, בכל תחומי ה-IT.

Med-1
חברתMed-1 נחשבת כיום לחברה הוותיקה והמובילה בישראל כבר 16 שנה, בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז. לחברה שלושה מתקני Data Center תת קרקעיים ענקיים, בהם מתארחים ומאוחסנים תשתיות המחשוב של מרבית ארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל. עם לקוחות החברה נמנים מרבית הבנקים הגדולים בישראל, מרבית חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים ומשרדי ממשלה, חברות היי-טק ותעשייה ועוד רבים אחרים.

רוני שדה, מנכ"ל Med-1, אמר ש"הוקדשו מאמצים רבים בארץ ובעולם באיתור ובמציאת הטכנולוגיות הטובות ביותר הקיימות כיום בתחום הענן. למעשה, במהלך השנתיים האחרונות, נציגי Med-1 ראיינו עשרות מלקוחותיהם באשר לצרכים שלהם בתחום הענן, לרבות צרכיהם בתחום אבטחת המידע ויחד עם הלקוחות, אופיין פתרון איכותי יוצא דופן. אנו שמחים ומתרגשים עם חתימת הסכם שיתוף הפעולה יחד עם חברת Dimension Data ומרוצים מאד מהתוצאה".

עוד ציין שדה, שהוא "מאמין שלקוחות האנטרפרייז בארץ יהיו שבעי רצון ממה שנציג להם ויעבירו בהדרגה את פעילות ה-IT שלהם לענן של Med-1. זאת עומדת להיות תקופה מרתקת ומהפכה של ממש בתחום הענן בישראל וזו זכות גדולה להיות חלק ממהפכה זו".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il