TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הערכת ביצועי עובדים היא חלק הכרחי מהערכת ביצועי הארגון


אחת הסוגיות שמטרידות כיום ארגונים רבים המתכננים לבצע הערכה של ביצועי הארגון, היא עד כמה יש חשיבות להערכה האינדיבידואלית של ביצועי כל עובד ועובד.
סקר שבוצע על ידי HCM - Human Capital Media Advisory Group, מגלה ש-63% ממנהלי ה-HR מסכימים כי תהליך הערכת ביצועי העובדים חייב לקבל קדימות עליונה כחלק מרכזי בניהול הביצועים של הארגון. על פי הסקר, הצורך לוודא שהשקעה בהון האנושי אכן מביאה ערך לארגון, נמצא בשורה אחת עם הניהול האסטרטגי שלו. אלו שני הנושאים הנמצאים בקדימות ובחשיבות עליונה בתהליך ניהול הביצועים של הארגון.

45% מהחברות שענו לסקר דרגו את הניהול הפיננסי במקום השלישי ברמת התיעדוף, ואילו התחומים שקיבלו את המקומות הבאים בחשיבותם במדידת ביצועי הארגון, היו חדשנות (11%), ניהול השירות (9%) ורכש (7%).

הסקר מעלה כי חברות ממשיכות להשקיע בתוכניות ניהול ביצועים, כש-60% מהמשיבים אמרו שיש להם מערכת הערכת ביצועי עובדים מזה למעלה משנה.
15% ממנהלי משאבי האנוש אמרו שהחברות שלהם החלו להשקיע בנושא בשנה החולפת, בעוד ש-12% אמרו שהם מתכננים להטמיע תוכניות מסוג זה בשנה הקרובה.

על פי הסקר, במרבית הארגונים מתבצעת הערכה ביצועים רבעונית, וכרבע מהנשאלים דיווחו כי בודקים ביצועים מדי חודש.
81% ממבצעי ההערכות הארגוניות עושים שימוש בכלי דיווח סטנדרטיים, 59% אף משתמשים בכלים ייעודיים דוגמת Dashboards, ואילו 41% אף מוסיפים תרשימי זרימה ובכלים שיתופיים. 21% משתמשים בכלים מעולם מחסון ועוד.
בכל מקרה, דיווחו מנהלי ה- HR כי יש כוונה להגדיל את השימוש בכלי הערכת ביצועי עובדים בשנתיים הקרובות.

"כיום כבר אין ספק שהמשאב האנושי הוא הנכס החשוב ביותר בארגון. הוא זה שמביא את הערך המוסף והיתרון התחרותי, ומכאן החשיבות של ניהול ומדידת ביצועי העובדים כחלק מרכזי ביותר ממדידת ביצועי הארגון.", אומר אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. "מנהלי משאבי האנוש הנדרשים כיום לקחת חלק מרכזי באסטרטגיה הארגונית, חייבים להיעזר בכלים הטכנולוגיים שיאפשרו את ביצוע התהליך. יתרה מזאת, חשוב שמערכות אלו יכללו יכולות ניתוח נתונים ודיווח (HR Analytics) מתקדמות, שיתנו להם ולהנהלת הארגון תמונה מקיפה ועדכנית אודות ההון האנושי שלהם ויסייעו להם בקבלת החלטות מושכלות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il