TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

AMOI משיקה סמארטפון למבוגרים


"פמילי לינק" חתמה על הסכם בלעדיות בישראל עם חברת BIG2 הצ'כית אשר פיתחה את תוכנת המבוגרים הפופולרית והנמכרת ביותר בעולם - BIG LAUNCHER.
שרון בוקאי, מבעלי חברת "פמילי לינק", המייבאת את המותג AMOI לישראל: "השקת האמוי למבוגרים זו בשורה משמחת לאוכלוסייה של מעל למיליון אנשים בישראל שעד היום לא הסתדרו או חששו להשתמש בטלפון חכם, ועכשיו יוכלו ליהנות בקלות ובפשטות מסמארטפון מתקדם עם מסך גדול, אותיות ומספרים גדולים ונגישות קלה לאפליקציות..."

חברת פמילי לינק בע"מ, היבואנית הרשמית של AMOI בישראל, חתמה על הסכם בלעדיות עם חברת BIG2 הצ'כית אשר פיתחה את LAUNCHER BIG - תוכנת המבוגרים הפופולרית והנמכרת ביותר בעולם למכשירי אנדרואיד. ההסכם מקנה לפמילי לינק את הזכות הבלעדית להטמעת התוכנה הפופולרית בטלפונים שלה בתחומי מדינת ישראל. התוכנה הוטמעה באמוי 828N , הנמכר בסניפי דואר ישראל.

מהנדסי חברת אמוי השקיעו רבות בהטמעת ממשק המשתמש הייחודי במכשיר שבנוסף מגיע עם מגוון אפליקציות ייעודיות לאוכלוסייה הבוגרת כגון: WhatsApp, Moovit, Waze ועוד. שילוב של סמארטפון במחיר של פחות מאלף שקלים ביחד עם תוכנת המבוגרים הפופולרית יוצר מכשיר סלולרי ייחודי שמתאים לצרכיה של האוכלוסייה הבוגרת בישראל.

המכשיר מאפשר:
ü ליהנות משימוש בסמארטפון ללא משקפיים וללא צורך בידע מוקדם
ü ידידותי ופשוט לתפעול
ü מסך גדול וקריא "4.5
ü אותיות ולחצנים גדולים/ענקים - ניתן לבחור את הגודל הרצוי
ü לחצן מצוקה המתקשר ושולח בקשה לעזרה עם המיקום על המפה
מגיע עם אפליקציות ייעודיות לאוכלוסייה הבוגרת
ü מעבד מהיר 4 ליבות
ü מצלמה איכותית 8 מגה פיקסל
ü מערכת הפעלה אנדרואיד 2.2.4
ü זיכרון 1GB + 4GB + כרטיס 8GB במתנה
ü מתאים ללקוחות כל החברות
ü תמיכה מלאה בעברית, רוסית, וערבית (כולל תפריטים)
ü אחריות ותמיכה מלאה של היבואן הרשמי בישראל בפריסה ארצית

"האוכלוסייה הבוגרת כבר לא צריכה לחשוש יותר משימוש במכשירי סמארטפון מסובכים"

שרון בוקאי, מבעלי פמילי לינק היבואנית הרשמית, אמר היום: "ממחקרים שנערכו בעולם בקרב האוכלוסייה הבוגרת ניתן לראות מגמה מעודדת של עליה בשימוש באינטרנט, אך לצד זאת, אחוז גבוה מהמבוגרים העידו כי אינם שולטים בשימוש בסמארטפונים. בדקנו את השוק ומצאנו שאין פתרון אמיתי וטוב לאוכלוסיית המבוגרים בישראל. בחודשים האחרונים עמלנו רבות ויצרנו שילוב של תוכנת המבוגרים הפופלרית בעולם עם הסמארטפון המצליח שלנו. מהיום אוכלוסיית המבוגרים תוכל ליהנות מסמארטפון קל לתפעול עם מסך גדול וקריא, אותיות ומספרים גדולים, לחצן מצוקה SOS ייחודי המתקשר ושולח בקשה לעזרה עם מיקום המשתמש על המפה, ועוד - כל זאת במחיר של 990 ש"ח בלבד".

רותי קלנר עקרון, סמנכ"ל השיווק של דואר ישראל, אמרה כי "ההשקה של האמוי למבוגרים בכ- 130 סניפי דואר ישראל מהווה בשורה של ממש ללקוחות החברה. הסמארטפון החדש של AMOI למבוגרים מאפשר להם להיות מחוברים, להשתמש באפליקציות כמו WhatsApp להשתתף בקבוצה המשפחתית ולהעביר ולקבל תמונות של בני משפחה וחברים, לתכנן מסלול נסיעה בתחבורה הציבורים באמצעות Moovit, לנווט עם Waze, לשחק במשחקים שונים בזמנם הפנוי, ובכך לחוות וליהנות מהיתרונות הרבים של עולם התקשורת העכשווי".

בפמילי לינק מכוונים לבסס את AMOI כשחקן מרכזי בשוק הסלולר הישראלי, עם השקות של דגמים נוספים. ההשקה של הסמארטפון למבוגרים היא צעד נוסף בכיוון זה.

אודות AMOI והיבואן "פמילי לינק":
חברת AMOI הסינית, שהוקמה ב- 1981, נחשבת ליצרנית טלפונים סלולריים מובילה המייצרת מכשירים אמינים ואיכותיים גם עבור חברות הסלולר הגדולות בעולם, ביניהן:AT&T ,China Unicom ,China Mobile ,Orange ,Vodafone .

AMOI פועלת בישראל באמצעות נציגתה הבלעדית, חברת פמילי לינק בע"מ, לבעלי החברה ניסיון רב של מעל לעשר שנים בענף הסלולר כנציגה בעבר של Sanyo Telecom, והיא שותפה לביצוע הגיור וההתאמות המלאות של מכשירי AMOI לצרכי הלקוחות בישראל. החברה מעניקה אחריות יצרן מלאה למשך 12 חודשים ושירות ותמיכה באמצעות 10 תחנות שירות בפריסה ארצית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il