TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קומפיוג'ן מדווחת על השגת אבן דרך בשיתוף הפעולה עם ענקית התרופות באייר


בתחום האימונותרפיה בסרטן
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג) דיווחה היום על השגת אבן דרך ראשונית בשיתוף הפעולה עם חברת Bayer HealthCare )באייר( בתחום האימונותרפיה בסרטן. שיתוף הפעולה, שהחל בשנה שעברה, כולל פיתוח ומסחור של תרופות המבוססות על נוגדנים תרפויטיים כנגד שני חלבוני בקרה של מערכת החיסון (immune checkpoints) שגילתה קומפיוג'ן. ההודעה היום מתייחסת להשגת אבן הדרך הראשונה בפיתוח הפרה-קליני של אחד משני חלבוני הבקרה של מערכת החיסון, עבורה תקבל קומפיוג'ן תשלום של 1.2 מיליון דולר מתוך סך כולל פוטנציאלי של 30 מיליון דולר עבור המחקר הפרה-קליני המשותף של שתי התוכניות.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "אנו מרוצים מאד מהשגת אבן דרך ראשונית זו עבור אחת משתי התוכניות הנכללות בשיתוף הפעולה עם באייר. לאחר שהשקענו למעלה מעשור במחקר מולטידספלינרי מקיף לצורך בניית תשתיות הגילוי החישוביות שלנו, שלהן יישומים רחבים, בחרנו תחילה למקד את מאמצי הגילוי שלנו בחלבוני בקרה של מערכת החיסון לאימונותרפיה בסרטן. משום כך, אנו חשים סיפוק רב מחיזוק היתרון התחרותי שלנו, הן בהתקדמות התוכניות התרפויטיות באימונואונקולוגיה, והן בהמשך גילויים חדשים בתחום מבטיח זה, המסתמן כפריצת דרך פוטנציאלית משמעותית ביותר בטיפול בסרטן".

אודות שיתוף הפעולה בין חברת Bayer HealthCare )באייר( וקומפיוג'ן
הסכם שיתוף הפעולה והרישוי בין חברת באייר וקומפיוג'ן מספק מסגרת עבור מחקר, פיתוח ומסחור של תרופות לסרטן המבוססות על נוגדנים כנגד שני חלבונים חדשים המווסתים את מערכת החיסון, שהתגלו על ידי קומפיוג'ן. על פי תנאי ההסכם, באייר וקומפיוג'ן מנהלים יחד תוכנית מחקר פרה-קליני עבור כל אחד משני החלבונים. לאחר מכן, לבאייר תהיה שליטה מלאה על המשך הפיתוח וכן זכויות מסחור עולמיות על תרופות פוטנציאליות לטיפול בסרטן.

על פי תנאי ההסכם, קומפיוג'ן קיבלה תשלום ראשוני של 10 מיליון דולר והיא זכאית לקבל למעלה מ - 500 מיליון דולר בתשלומים עבור אבני דרך פוטנציאליות של שתי תכניות הפיתוח, וכן 30 מיליון דולר נוספים עבור אבני דרך הקשורות במחקר פרה-קליני משותף עבור שתי התוכניות. בנוסף, זכאית קומפיוג'ן לתמלוגים על מכירות נטו גלובליות של כל מוצר שיפותח במסגרת שיתוף הפעולה.

אודות אימונותרפיה בסרטן
לטיפולים האימונותרפויטיים העדכניים ביותר כנגד סרטן יש הצלחות קליניות מרשימות, אפילו בקרב חולים סופניים עם גידולים קשים לטיפול כגון מלנומה גרורתית וסרטן ריאות מסוג תאים שאינם קטנים (NSCLC). שלא כמו טיפולים מקובלים בסרטן, הפועלים ישירות על התאים הסרטניים, והגורמים פעמים רבות רק לתגובה קלינית זמנית עד שהתאים הסרטניים מפתחים עמידות, התגובה הקלינית לאימונותרפיה נוטה להימשך זמן רב, ומובילה לעתים לשיפור דרמטי והישרדות ארוכת טווח ללא התפתחות של עמידות וללא חזרה של המחלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il