TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

5 טיפים: כך תישארו בטוחים עם מערכת ההפעלה Windows XP


ESET
מאת: גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל
בשמיני לאפריל תפסיק מיקרוסופט את התמיכה במערכת ההפעלה הפופולרית Windows XP. לאלו מכם שעדיין לא שידרגו למערכת הפעלה חדישה יותר – כך תישארו בטוחים עד השדרוג.

ייתכן ששמעתם לאחרונה שבשמיני לאפריל מיקרוסופט תפסיק את התמיכה והעדכונים למערכת ההפעלה הוותיקה שלה Windows XP. אם אתם עדיין משתמשים ב XP, ומסיבה כלשהי לא יכולים לשדרג את מערכת ההפעלה שלכם, יש לנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על הממחשב שלכם בטוח:

1. הדבר הראשון שעליכם לעשות, אם אתם עדיין לא עושים זאת, הוא גיבוי. גיבוי הוא כלי יעיל למדי נגד מגוון של פעולות האקינג או השחתת קבצי מחשב על ידי וירוסים. למרות שמומלץ תמיד לעשות גיבוי תקופתי לקבצים שלכם, ללא קשר למערכת הפעלה בה אתם משתמשים, הרי ששימוש במערכת ההפעלה XP לאחר השמיני באפריל מיד שמה אתכם בסיכון גבוה יותר, וגיבוי הקבצים שלכם עלול להיות קריטי מתמיד.

2. הדבר הבא שעליכם לעשות הוא לוודא שמערכת ההפעלה שלכם מעודכנת. למרות שהחל מהשמיני לאפריל מיקרוסופט תפסיק לייצר עדכונים חדשים ל XP, כל העדכונים הישנים עדיין יהיו זמינים ועליכם להתקין אותם. דבר זה נכון גם למנהל התקנים (מנהל התקנים זו תוכנה שמאפשרת למערכת ההפעלה לתקשר עם סוגים שונים של חומרה). עדכונים למנהל ההתקנים ניתן למצוא באתר של יצרנית המחשב שברשותכם או באתר עדכוני התוכנה של מיקרוסופט.

3. בנוסף לעדכון מערכת ההפעלה ומנהלי ההתקנים, עליכם גם לוודא ששאר התוכנות על המחשב שלכם מעודכנות. פושעי הסייבר מנצלים פרצות באפליקציות כמו Adobe Flash, Adobe Reader וכמובן תוכנת הג'אווה של Oracle לעיתים קרובות כדי להוציא אל הפועל מתקפות סייבר. שמירה על תוכנות מעודכנות היא חשובה בדיוק באותה מידה כמו שמירה על מערכת הפעלה מעודכנת. גם תוכנות אחרות שבהן אתם משתמשים, כמו תוכנות ה Office של מיקרוסופט, דפדפני האינטרנט שלכם וכו' חייבות גם הן להיות מעודכנות לגרסה העדכנית ביותר שזמינה.

4. אם המחשב עליו מותקן ה- XP לא חייב להיות מחובר לאינטרנט, נתקו אותו מהחיבור או נטרלו את הגישה לרשת כך שהוא יהיה מחובר רק לרשת פנימית שאינה מחוברת לאינטרנט. דבר זה יבטיח שאיומים שמקורם באינטרנט לא יוכלו לתקוף את המחשב ויהפוך את זה לקשה לתוקפים פוטנציאלים להוציא ממנו מידע.

5. ודאו שעל המחשב יש תוכנת אבטחה חזקה ומעודכנת. קיימות הרבה תוכנות אבטחה ל XP, ורוב יצרניות תוכנות האבטחה עדיין מחויבות לתמוך בלקוחותיהן, גם אם הם עדיין משתמשים ב- XP, בשנים הקרובות. מומלץ להשתמש בתוכנת אבטחה שמשלבת הגנה על סמך חתימות בנוסף להגנה מבוססת התנהגות של קבצים חשודים (הגנה יוריסטית) שכוללת חומת אש, יחד עם אלמנטים נוספים של הגנה כדי לפצות על המחסור בעדכוני תוכנה של מיקרוסופט.

בעוד הטיפים למעלה יכולים לעזור, המטרה העיקרית שלכם עדיין צריכה להיות שדרוג מערכת ההפעלה שלכם לגרסה חדשה יותר מ Windows XP. עלויות השדרוג של מערכת ההפעלה, או אולי אפילו המחשב כולו, עלולה להיות יקרה, במיוחד אם מדובר בעסק עם רשת מחשבים גדולה. אך אופציה זו היא עדיפה על הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם עקב אבטחה לקויה שנובעת ממערכת הפעלה מיושנת.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il