TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דו"ח סימנטק על מגזר הבנקאות


סימנטק
1400 בנקים ומוסדות פיננסים ב- 88 מדינות הותקפו ב- 2013
לראשונה מטבע ה- Bitcoin מעורר עניין רב בקרב התוקפים בגלל הגנות האבטחה הנמוכות של המשתמשים בו
דו"ח סימנטק על סוסים טרויאנים במגזר הבנקאות מעלה כי 1400 בנקים ומוסדות פיננסיים ב- 88 מדינות הותקפו בשנת 2013. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2013 מספר הסוסים טרויאניים הפיננסיים גדל פי 3 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הדוח של סימנטק מתמקד ב- 8 הסוסים הטרויאניים הפיננסיים הנפוצים והמתוחכמים ביותר כיום. (Mebroot, Gameover, Spyeye, Cridex).
עוד עולה מהדו"ח כי כ- 2.25 מיליון מחשבים נפגעו בהתקפות אלה כשארה"ב מובילה עם למעלה מ- 1 מיליון מחשבים, יפן עם מעט יותר מ – 200 אלף מחשבים, אנגליה עם כ 200 אלף מחשבים, גרמניה עם כ- 150 אלף מחשבים וקנדה עם כ- 150 אלף מחשבים.
סוגי הבנקים המותקפים הנפוצים ביותר הם בנקים למסחר, בנקים פרטיים, מסלקות אוטומטיות, בנקים פרטיים, חברות בניה, בנקים קואופרטיביים, תאגידי אשראי ופלטפורמות בנקאות. כמו כן הותקפו מטרות פיננסיות קשורות כגון מערכות שכר ממוחשבות, סחר במניות, סחורות, ותשלומים אלקטרוניים.
האנליסטים של סימנטק אשר חיברו את הדו"ח מציינים כי למרבה הצער, קצב אימוץ של טכנולוגיות חדשות איטי והתוקפים מנצלים את אמצעי האבטחה החלשים הקיימים. במהלך השנים התחכום של סוסים טרויאניים בשילוב אמצעי אבטחה לא מספיקים גרם לגידול דרמטי וסוסים טרויאניים פיננסיים הפכו לאחד האיומים השכיחים ביותר כיום.
בהתייחס ל- Bitcoin אשר מעורר עניין בעולם ציינו כותבי הדו"ח כי העניין במטבע הדיגיטלי המבוזר גדל באופן משמעותי ב-2013, במיוחד מאז ששער החליפין ל-1Bitcoin עלה ללמעלה מ- 1000 דולרים בנובמבר 2013. אבל כמו בכל שיטה שנקבעה לתשלום, מטבע מוצפן זה הצית גם את האינטרס של הרמאים.
במהלך השנים האחרונות, כותבי תוכנות זדוניות פיתחו סוסים טרויאניים שגונבים מ"ארנקי" Bitcoin. תוקפים רבים התמקדו בגניבת הקבצים המקומיים של הארנק הלא המקוון. מאז לא מעט אנשים משתמשים בארנקים או חשבונות באינטרנט עם סוחרים מקוונים לאחסון Bitcoins, שירותים אלה גם הם הפכו ליעד פריצה. כמה תוקפים החלו להשתמש בסוסים טרויאניים פיננסיים כדי לגנוב סיסמאות גישה לארנקי Bitcoin באינטרנט. ישנם גם דיווחים על התקפות ישירות נגד פלטפורמות מסחר Bitcoin בה התוקפים גנבו בהצלחה Bitcoins ששווה כמה מיליוני דולרים. האנליסטים צופים כי העניין של התוקפים במטבע דיגיטלי זה יגדל עוד יותר, במיוחד כשהערך של ה- Bitcoin עולה כיום ואבטחת הפלטפורמות המקוונות נשארות ברמה נמוכה יותר בהשוואה לבנקאות מקוונת מסורתית.


על סימנטק:
סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת: www.symantec.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il