TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דניה סיבוס הטמיעה את מערכת ניהול הגיוס של חילן


פתרון הגיוס מושתת על טכנולוגיה חדשנית

המכילה מנוע חיפוש לומד המסוגל לנתח את קורות החיים ולשלוף בצורה מדוייקת את קורות החיים הרלוונטיים ביותר. המערכת מפחיתה את הנטל על אנשי משאבי אנוש וחוסכת עלויות מול חברות ההשמה
חברת חילן, החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות תוכנה כשירות (SAAS) לניהול הון האנושי, השלימה הטמעת פתרון לניהול תהליכי גיוס בחברת דניה סיבוס. מערכת הגיוס של חילן מכילה מנוע חיפוש חכם המסוגל ללמוד את צרכי משאבי האנוש של הארגון ומאפיינים מפורטים של התפקידים, על מנת לשלוף בצורה המדוייקת ביותר את קורות החיים הרלוונטיים ביותר על פי פרופיל המשרה המבוקש. המערכת מנתחת ללא מגע יד אדם את הכתוב בטפסי קורות החיים השונים, הופכת אותם למאגר מועמדים ללא כפילויות ומדרגת את המועמדים על פי מידת התאמתם לדרישות התפקיד. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

באמצעות אלגוריתם ייחודי של ניתוח שפה טבעית, המערכת סורקת את הטקסטים של קורות החיים והופכת אותם אוטומטית לתיק מועמד דיגיטלי. המערכת מנהלת את כלל תהליכי הגיוס וברגע שעובד נקלט באמצעות המערכת, התיק שלו עובר אל הארגון ומשתלב במערכת השכר. מערכת הגיוס של חילן תסייע לדניה סיבוס בייעול העבודה מול חברות השמה. מאחר שלכל עובד נפתח תיק דיגיטלי היא מתעדת את המקור דרכו הגיעו קורות החיים של המועמד לעבודה – ישירות או דרך חברת ההשמה. בשלב הבא של הפרוייקט תבוזר המערכת לשימוש המנהלים בארגון אשר יתעדו את סיכומי הראיונות במערכת.

דניה סיבוס, חברת בת ציבורית של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ, היא חברת בניה בינלאומית, הגדולה והמובילה בישראל. החברה פעילה בתחומי הבניה והתשתיות. לחברה כ-1100 עובדים הפרוסים ברחבי העולם.

לדברי טל נתנוביץ', מנמ"ר ומנהל בקרה בדניה סיבוס: "המערכת חוסכת זמן יקר של אנשי משאבי אנוש ושל מנהלים וכתוצאה מכך גם מבחינה כספית בהחלט קיבלנו ROI מהיר. כעת הוא משמש אותנו ככלי עבודה בסיסי ונותן לנו את הפתרון הטכנולוגי המתאים בתחום זה. מערכת הגיוס של חילן בהחלט עונה על הדרישות שלנו בכל הקשור לתהליכי הגיוס בחברה."

לדברי דקלה יובל, מנהלת משאבי אנוש בדניה סיבוס: "עד כה, תהליך מיון קורות החיים והתאמת קורות החיים למשרות התנהל בצורה ידנית מרובה בניירות, מיילים ופקסים. באמצעות המערכת, כל קורות החיים שמגיעים אלינו מרוכזים במאגר מועמדים אחד. ההתאמה נעשית בצורה ממוחשבת על בסיס התאמת מאפיינים מדוייקת של המשרה וכך אנו בוחרים את המועמדים האיכותיים ביותר. אנו מגייסים כ- 150 עובדים בשנה בממוצע ולכן חשוב לנו שהמידע יהיה זמין ומהיר. מתוך היכרותי עם חילן, לא היה לי ספק שמערכת הגיוס שלהם תענה על הצרכים העסקיים שלנו ותייעל עבורנו את תהליך הגיוס".

לדברי אסף אלפרט, ראש אגף שיווק ומכירות בחילן: "פתרון הגיוס של חילן מושתת על טכנולוגיה חדשנית, מאפשר חיפוש טקסטואלי חכם ברוח Google וחוסך עבודה ידנית. הטמעת הפתרון בדניה סיבוס תפחית את הנטל על אנשי משאבי האנוש וכן יחסכו עלויות של חברות השמה. כמו כן, האינטרציה של המלאה למערכת השכר מאפשרת סגירות של התהליך וקיצור של הזמן מפתיחת משרה ועד להפיכת המועמד לעובד מן המניין."

אודות חילן: חברת חילן, הינה החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות תוכנה כשירות (SAAS) לניהול ההון האנושי (Software-As-A-Service). חילן מספקת פתרונות אינטגרטיביים לשכר, משאבי אנוש, נוכחות ופנסיה ומנהלת את מחזור החיים של העובד החל מגיוס וכלה בפרישה. חילן מוכוונת ליצירת Value ממשי בתהליכי ניהול ההון האנושי ובהתאמתם ליעדים העסקיים של לקוחותיה. לחילן בסיס לקוחות רחב הכולל מעל 750 חברות וארגונים מובילים ומנהלת במערכותיה למעלה מ-700,000 מועסקים בכלל מגזרי המשק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il