TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טופ אימאג' זכתה בחוזה לעיבוד מסמכים


טופ אימג
עם חברה איטלקית גדולה למיקור חוץ
עם למעלה מ-400 עובדים, החברה האיטלקית מספקת אנשי אדמיניסטרציה ומומחים לענפי הביטוח והבנקאות כמו גם לחברות וארגונים גדולים. פלטפורמת ה – eFLOW תאפשר לה לשנות לחלוטין את מבנה הפעילות אשר עד כה היה מבוסס נייר. הפלטפורמה תוטמע בחדר דואר דיגיטלי, וכן תעבד חשבוניות וטפסים בהיקף של כ-1 מיליון מסמכים בשנה.

נקודות עיקריות:
· חברת טופ אימאג', ספקית ישראלית של פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים וניתובו למערכות הארגוניות וגורמים רלוונטים לפעולה זכתה בחוזה לעיבוד מסמכים מחברה איטלקית גדולה העוסקת במיקור חוץ של תהליכים עיסקיים (BPO - business process outsourcing), אשר בחרה בפלטפורמת ה – eFLOW לחדר דואר דיגיטלי וכן לעיבוד חשבוניות וטפסים.

· החברה האיטלקית משנה לחלוטין את מבנה הפעילות אשר עד כה היה מבוסס נייר, ומסתמכת על פלטפורמת ה - eFLOW לזיהוי ועיבוד של למעלה מ – 1 מיליון מסמכים בשנה. פרויקט זה יאפשר לה להציב 50 עובדים לתפקידים אחרים בחברה, אשר עד עתה עסקו בפעילות ידנית של עיבוד חשבוניות. על מנת להגדיל את פעילותה, בכוונת החברה האיטלקית להגדיל את השימוש ב – eFLOW לעיבוד של 50-60 מיליון מסמכים בשנה.

· החברה האיטלקית נדרשת למקסם את התיעוד העסקי בחברה תוך בחירה בפלטפורמה טכנולוגית אשר תאיץ את עיבוד המסמכים בחברה. לאחר שנתיים של חיפוש הטכנולוגיה המתאימה בחרה החברה ב - eFLOW. החדשנות הטכנולוגית של הפלטפורמה לזיהוי ושימוש בתהליכי עבודה כמו גם הנוכחות החזקה של טופ אימאג' באיטליה, הם שהובילו לבחירה בטופ אימאג' כטובה ביותר לפרויקט גדול זה.

· "משמעות החוזה עם החברה האיטלקית אינה רק זכיה גדולה לטופ אימאג' אלא שפלטפורמת ה – eFLOW תעבד מסמכים לחברות בכל רחבי איטליה", יוס פרל, מנהל פעילות טופ אימאג' EMEA.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il