TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

זינוק בהכנסות קבוצת אמן ב- 2012


הכנסות אמן ב-2012 מזנקות ב-17% לכ-375 מיליון שקלים והרווח הנקי גדל ב-6%
קבוצת אמן פרסמה היום את תוצאותיה העסקיות לשנת הכספים 2012. הכנסותיה של הקבוצה ב-2012 הסתכמו בכ-375 מיליון ש"ח, גידול של 17% אחוזים בהשוואה להכנסות ב-2011. הרווח הנקי של הקבוצה ל-2012 צמח ב-6% בהשוואה לרווח הנקי ב-2011.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר כי הקבוצה ממשיכה במגמת רכישת חברות מתחומים משלימים וארגון-מחדש של פעילותה העסקית בהתאם לשינויים ולצרכים בשוק העולמי והמקומי. בשנה החולפת זכתה החברה במכרזים רחבי היקף במגזרי הממשלה, הפיננסים והביטחון וחתמה על הסכמי המשך לשירותים אצל החברות המובילות.

"אמן ביצעה מספר רכישות משמעותיות בשנת הכספים האחרונה ובמיוחד חשוב לציין את רכישתה של חברתKMS מחברת בלופניקס. זוהי רכישה ראשונה אשר מצרפת לקבוצה חברת מוצר המעסיקה עשרות מומחים ומפתחים במרכזי מחקר ופיתוח בארץ ובחו"ל .לחברה כ 30 לקוחות גדולים מאוד בישראל לקוחות אלו מתרכזים בעיקר כארגוני פיננסים וטלקום אשר רואים בשרות הלקוח וניהולו חלק מרכזי וחשוב מפעילותם".

תוצאותיה השנתיות של אמן מצביעות על גידול ניכר בחטיבת הפיננסים, חטיבת המוצרים ובחטיבת התשתיות והשו"ב. חטיבת המוצרים של אמן המאגדת גם את חברת אינוקום מסיימת את השנה הראשונה המלאה לאחר רכישתה בשלהי 2011. חטיבה זו מצביעה על גידול של 60% בכלל המכירות והרווח הנקי.

מגמות הצמיחה המאפיינות את קבוצת אמן מצביעות על גידול בנתח השוק בתחום ה- IT בישראל.
בהצגת תוצאות החברה בפני הנהלת הקבוצה ציינו באמן אף את הגידול בחברות הבנות ברוסיה ובפולין, אשר מעסיקות כיום כ-100 עובדים, בעיקר בתחום התובנה העסקית BI)), אינטגרציית הנתונים באמצעות פתרונות אינפורמטיקה ובנקאות. גידול זה תרם 7% מכלל הגידול השנתי של הקבוצה.

אודות קבוצת אמן

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).

חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Palo Alto, Good, FireEye ועוד.

החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP, CRM ועוד.
לאתר החברה: www.aman.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il