TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

לקוחות נהנים מחסכון שנתי של 25 מיליארד דולר בעלויות עם טכנולוגיות היעילות של NetApp


תודות ל- NetApp חוסכים לקוחות למעלה מחמישה אקסה-בייט של נתונים ומעבירים מיליוני דולרים מתחזוקת מערך האחסון להשקעות בחדשנות עסקית.
ארגונים נמצאים תמיד תחת לחץ לשפר את התוצאות העסקיות ומסתמכים על מערך ה- IT שיסייע להם להפחית את הוצאות התפעול, להאיץ את החדשנות ולהביס את המתחרים. ארגונים אלה ממשיכים לבצע השקעות IT משמעותיות בתפעול היום-יומי ומנועים מהיכולת לשחרר מקורות כספיים להשקעה היישום יוזמות אסטרטגיות לקידום ההצלחה העסקית. על-מנת להתמודד עם אתגרים אלה, פנו ארגונים רבים לטכנולוגיות יעילות האחסון של NetApp על-מנת למקסם את השקעותיהם הקיימות, להפחית עלויות ולשחרר מקורות כספיים להשקעה בפרויקטים שמאיצים את הצמיחה העסקית.

לקוחות NetApp נהנים מחיסכון משולב של למעלה מחמישה אקסה-בייט של נפח אחסון באמצעות ניצול טכנולוגיות היעילות המובילות של NetApp. עם טכנולוגיות אלה, חסכו לקוחות כ- 25 מיליארד דולר בממוצע על עלויות אחסון. על-פי מכון המחקר גרטנר, משקיעים כיום ארגונים 63% מתקציבי ה- IT בפרויקטים תפעוליים, 21% בצמיחה עסקית ו- 16% בלבד בשינוי הפעילות העסקית, לקוחות מסתמכים על טכנולוגיות היעילות המהפכניות של NetApp כדי להתגבר על אתגרי ניהול נפחי הנתונים הגדלים ללא הפסקה וכדי למקסם את ההשקעות במערכי האחסון הקיימים. העוצמה המשולבת של תשע טכנולוגיות היעילות של NetApp מסייעת ללקוחות להפחית עלויות, לעשות יותר בפחות ולשפר את יחס החזר ההשקעה.

הלקוחות הבינלאומיים הבאים ממקסמים את טכנולוגיות יעילות האחסון של NetApp כדי להפנות מקורות להשקעה בחדשנות תוך הטמעת מודלים של מחשוב ענן, שילוב שולחנות עבודה וירטואליים (VDI) ויישום יישומים עסקיים אסטרטגיים לצורך אספקת רמות שירות גבוהות יותר לארגוניהם:

הסוכנות לפיתוח כוח אדם של איווה
הסוכנות לפיתוח כוח אדם של איווה (IWD) הפחיתה עלויות והמשיכה בתמיכתה בקהילות אותן היא משרתת לצורך הפעלת שולחנות עבודה וירטואליים ציבוריים בכל רחבי המדינה מפלטפורמת NetApp מרכזית. גישה חדשנית זו אפשרה לסוכנות לספק שירותים למספר גדול יותר של קהילות למרות שקיצוצים תקציביים אילצו אותה לוותר על חלק גדול משטחי המשרדים שלה.
עם תשתית אחסון NetApp גמישה ויעילה, יכולה כעת הסוכנות לספק יותר שירותים לתושבי מדינת איווה והתוצאה היא גידול חודשי ממוצע של 40% בשירותים שמספקת הסוכנות. טכנולוגיות יעילות האחסון של NetApp כדון ביטול כפילויות והקצאה חכמה סייעו בהפחתת דרישות האחסון בקרוב ל- 50%.

חברת החשמל של טוסון
חברת החשמל של טוסון (TEP) מנהלת נפחי נתונים הולכים וגדלים כתוצאה מהתרחבות מערכת המידע הגיאוגרפית שלה שכוללת יותר תמונות באיכות גבוהה המחייבות נפחי אחסון גדולים יותר. יישומי ה- GIS וכן התמונות משמשים את החברה למטרות בדיקה, ביצוע מהיר של הערכות, ניהול צוותים בשטח, חיזוי הפסקות חשמל וניהול מצבי חירום. בנוסף, הושפעו דרישות האחסון מבערך 60 פרויקטים של שדרוג יישומים מדי שנה.
במהלך שש השנים האחרונות, חסכה חברת החשמל של טוסון, תודות ליעילות האחסון יוצאת הדופן של NetApp, כ- 7.3 מיליון דולר בעלויות חומרה וכוח אדם. חיסכון זה מושקע כעת ביישום פרויקטים חדשניים כגון התכנית לאנרגיה מתחדשת וניהול נתונים מדיד.

לדברי כריס קאמינגס, סגן נשיא מוצרים ופתרונות שיווק ב- NetApp: "כיום, משקיעים ארגונים חלק ניכר מתקציביהם רק כדי שהמערכות תמשכנה לפעול. יעילות של מערך ה- IT הכרחית היום יותר מאי פעם מכיוון שלקוחות תרים אחר גישות חדשות לניהול נפחי הנתונים הדגלים, להפחתת עלויות ולשיפור התגובתיות העסקית. הצלחותינו בסיוע ללקוחות ליהנות מחיסכון משמעותי באמצעות השימות בחבילת טכנולוגיות יעילות האחסון של NetApp מדגימות את המחויבות שלנו לספק חדשנות בעלת עוצמה שתורמת רבות להצלחת לקוחותינו."

אודות NetApp
NetApp היא יצרנית של פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול נתונים המקדמים פריצות דרך ומאפשרים יחס יוצא דופן של עלות-תועלת. מידע נוסף על פעילותנו האינטנסיבית המסייעת לחברות בעולם כולו להגיע רחוק יותר, מהר יותר ניתן למצוא בכתובת www.netapp.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il