TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת שו"ב ישראלית תנטר את מערך המחשוב של חברת תוכן אמריקאית המנהלת 65 מיליון קבצי וידאו בחודש‎


חברת VIUMBE האמריקנית בחרה ב- CENTERITY הישראלית לניטור מערך המחשוב

החברה מפעילה אתר תוכן המדורג בין 500 האתרים הנצפים בארה"ב; היקף הפרויקט מוערך בעשרות אלפי דולרים



חברת VIUMBE האמריקאית השלימה את הטמעת מערכת השו"ב - Centerity Monitor של חברת סנטריטי הישראלית. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בעשרות אלפי דולרים. במסגרת הפרויקט שביצעו נציגי VIUMBE וחברת סנטריטי, הוטמעה מערכת Centerity Monitor כפלטפורמת שו"ב מרכזית עבור כלל המערכות בארגון.



חברת VIUMBE פועלת בתחום ה-Digital Media ומפעילה מספר אתרים המאפשרים ללמעלה מ-15 מיליוני משתמשים לגלות ולשתף קטעי וידאו, תמונות, משחקים ועוד. החברה מפעילה ומשתפת פעולה עם יצרני תכנים ומנהלת למעלה מ-65 מיליון קטעי וידיאו בכל חודש. האתר מדורג בין 500 אתרי התוכן המובילים בארה"ב ופונה לקהלים בגילאי 18-34.



המערך הטכנולוגי של החברה ממוקם ב- DATA CENTER המרכזי בניו יורק וכולל מגוון רחב של טכנולוגיות לרבות שרתים, אחסון, תקשורת, רכיבי אבטחת מידע ועוד הנדרשות לספק זמינות של 24X7 למיליוני משתמשים בכל רחבי העולם. הצורך במערך בקרה עבור כלל הרכיבים ובעיקר השירותים העיסקיים של החברה הביא לבחירה במערכת סנטריטי שבזמן קצר איפשרה ניטור מלא ומעמיק של כלל המערכות, השירותים והתהליכים העיסקיים של החברה.

"מערכת CENTERITY MONITOR אפשרה לנו להחליף מספר מערכות נפרדות במערכת מרכזית המספקת מסך מרכזי יחיד עבור כלל המערכות הטכנולוגיות בארגון וכן יכולת ניטור מעמיקה עבור רכיבים ושירותים קריטיים " מסר אריק מק'יג'ווסקי סמנכ"ל הטכנולוגיות של VIUMBE. "הפתרון של חברת CENTERITY נבחר לאחר בדיקת היתכנות מעמיקה אשר הוכיחה יכולת ניטור מתקדמת גם עבור סביבות טכנולוגיות לא סטנדרטיות לצד הטמעה מהירה ותפעול פשוט שהביא לחיסכון ניכר בעלויות".

רועי קרן, מנכ"ל סנטריטי מסר: "בחירתה של חברת VIUMBE בפתרון של חברת סנטריטי מהווה חיזוק נוסף לייחודה ועוצמתה של מערכת CENTERITY כפתרון שו"ב מרכזי. חברת CENTERITY מציעה ללקוחותיה, מארגונים קטנים ועד חברות גלובליות, גישה ייחודית של מערך שו"ב ALL IN ONE ביחס עלות תועלת ללא תחרות עם יכולות מתקדמות לניטור שירותים עסקיים ומתן ערך מוסף הן לאנשי מערך המחשוב והן לדרג הניהולי עד רמת ה- CEO".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il