TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Google Apps שדרגה את רמת הזמינות ל-99.99%


גוגל
עם הנתונים החדשים יכולה להיות לכל היותר השבתה (מתוכננת או לא מתוכננת) של היישום בהיקף של 53 דקות בשנה במצטבר, בהשוואה לכ- 9 שעות השבתה ברמת השירות הקודמת
גוגל הכריזה לאחרונה על שיפור ה- SLA (הסכם רמת השירות) אותו היא מספקת ללקוחות העסקיים של Google Apps. זמינות יישומי Google Apps שופרה לרמה של 99.99% במקום 99.9%. משמעות השינוי הזה היא כי עם הנתונים החדשים יכולה להיות לכל היותר השבתה (מתוכננת או לא מתוכננת) של היישום בהיקף של 53 דקות בשנה במצטבר, בהשוואה לכ- 9 שעות השבתה ברמת השירות הקודמת.

"אנשים מצפים מהאימייל להיות אמין וזמין עבורם ממש כמו צליל החיוג בטלפון שלהם", מסביר ואדים סולובי, מנכ"ל DoIT, המשווקת את ישומי Google Apps בישראל. "גוגל היא אחת החברות הגדולות והידועות בעולם המספקות יישומים בענן, החל מתיבת הדואר Gmail, דרך אלבום התמונות המקוון פיקאסה ועד התוכנות המשרדיות אשר בחבילת Google Apps והיא עובדת העת על שיפור הזמינות של היישומים, כאשר כל שינוי של עשירית האחוז מביא לשינוי משמעותי בזמינות היישומים".

לדברי סולובי, "מחקר אחרון שביצע מכון המחקר Radicati Group מצא כי לאימייל שלא מסופק במודל ענן, אלא on-premises יש זמן הדממה של 3.8 שעות בממוצע לחודש. בהשוואה לכך, חישובים של מכוני מחקר דוגמת Radicati Group מצאו כי Gmail אמינה פי 32 ממערכת אימיילים ממוצעת, וזמינה יותר פי 46 מ- Microsoft Exchange".

במקביל, עושה גוגל השוואה בין זמינות הפתרון Google Apps לפתרון מקביל מבית מיקרוסופט – BPOS. במהלך שנת 2010, שירותי ה- BPOS של מיקרוסופט לא היה זמין 113 פעמים (ע"פ דיווחי מיקרוסופט עצמה), מתוך זה 74 השבתות לא היו מתוכננות וב-33 ימים אחרים ההשבתה הייתה מתוכננת.

גם לקוחות Microsoft Exchange יכולים להרוויח מהמהימנות של Google Apps באמצעות Google Message Continuity המספקת פתרון המשכיות עסקית לשרתי Exchange של חברת מיקרוסופט.

חברת DoIT! היא החברה המובילה בישראל המציעה מגוון פתרונות Software as a Service (SaaS) תחת קורת גג אחת ומתמחה באינטגרציה של יישומים במודל מחשוב ענן בארגונים בכל סדר גודל. DoIT! מתמחה באינטגרציה בין פתרונות SaaS מודרניים לבין יישומים רגילים המותקנים בבית הלקוח (ON PREMISES). DoIT! היא השותף הבכיר בישראל המשווק את חבילת הפתרונות Google Apps ו- Postini לארגונים בכל סדר גודל בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il