TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סקר של סימנטק: למחצית מהעסקים הקטנים והבינוניים אין תוכנית פעולה למקרי אסון


ראם מגן, מנהל מכירות ערוצי הפצה ועסקים קטנים בסימנטק ישראל
נתוני הסקר מגלים כי העלות של חוסר מוכנות הנה גבוהה, עד לרמה של סכנת הפסקה מוחלטת של פעילות עסקית; ראם מגן, סימנטק ישראל: "אסונות קורים, וארגונים אינם יכולים להרשות לעצמם להסתכן באובדן המידע שלהם ובאובדן מידע קריטי של לקוחותיהם"
סימנטק פרסמה את ממצאי סקר מוכנות גופי SMB לאסונות 2011, אשר מדד את הגישות והנהלים של עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) ולקוחותיהם לקראת מוכנות לאסונות.

ממצאי הסקר מראים כי למרות ש- SMBs נתונים בסיכון, הם עדיין לא מקנים עדיפות למוכנות לאסונות, אלא רק לאחר שהם חווים אסון או אובדן נתונים. נתוני הסקר גם מגלים כי העלות של חוסר מוכנות הנה גבוהה, עד לרמה של סכנת הפסקה מוחלטת של פעילות עסקית של SMB .
השבתות לא רק עולות ל- SMB אלפי דולרים, אלא גם גורמות ללקוחות לנטוש.

"על-פי ממצאי הסקר, SMBs עדיין לא הכירו בהשפעה העצומה שעלולה להיות לאסון על עסקיהם. על אף אזהרות, נראה כי רבים עדיין חושבים שלהם זה לא יקרה", אומר ראם מגן, מנהל מכירות ערוצי הפצה ועסקים קטנים בסימנטק ישראל. "אסונות קורים, וארגונים אינם יכולים להרשות לעצמם להסתכן באובדן המידע שלהם – או חשוב מכך: אובדן מידע קריטי של לקוחותיהם. תכנון פשוט יכול לאפשר ל- SMBs להגן על המידע שלהם במקרה של אסון, מה שיעזור להם לבנות אמון בקרב לקוחותיהם."

למרות אזהרות, SMBs עדיין אינם מוכנים
ממצאי הסקר מראים כי SMBs רבים אינם מבינים את החשיבות של מוכנות לאסון. ל- 50 אחוז מהמשיבים אין תוכנית פעולה קיימת בנושא זה. 41 אחוז אמרו כי מעולם לא חשבו לגבש תוכנית, ו- 40 אחוז קבעו כי מוכנות לאסון אינה בעדיפות אצלם.
חוסר המוכנות מפתיע, בהתחשב בכך ש- SMBs רבים נמצאים בסיכון. 65 אחוז מהמשיבים חיים באזורים רגישים לאסונות טבע. ב- 12 החודשים האחרונים חווה SMB טיפוסי 6 השבתות מחשב, כאשר הסיבות העיקריות הן תקיפות סייבר, נפילות חשמל או אסונות טבע.
הסקר מגלה כי המידע אשר מניע עסקים קטנים ובינוניים ממש אינו מוגן. פחות ממחצית ה- SMBs מגבים נתונים באופן שבועי או לעתים תכופות יותר, ורק 23 אחוז מגבים נתונים מדי יום. משיבים לסקר גם דיווחו כי אסון יגרום לאובדן נתונים. למעשה, 44 אחוז מה- SMBs אמרו כי הם יאבדו לפחות 40 אחוז מהנתונים שלהם במקרה של אסון.

SMBs פועלים רק אחרי אסון
לפי ממצאי הסקר, 50 אחוז מה- SMBs אשר הטמיעו תוכניות מוכנות לאסונות, אמרו כי עשו זאת אחרי שחוו השבתה ו/או אובדן נתונים. 42 אחוז יצרו את תוכניותיהם ב- 6 החודשים האחרונים. עם זאת, רק 28 אחוז בחנו בפועל את תוכניות ההתאוששות שלהם – רכיב קריטי של מוכנות לאסון אפשרי.

חוסר מוכנות פוגע בעסקים

לאסונות עלולה להיות השפעה פיננסית משמעותית על SMBs. העלות הממוצעת של השבתה עבור SMB הנה 12,500 דולר ליום. השבתות גורמות ללקוחות לעזוב – 54 אחוז מהמשיבים בקרב לקוחות SMB דיווחו כי הם החליפו ספקי SMB בגלל מערכות מחשב לא אמינות, גידול של 12 אחוז בהשוואה לשנה שעברה.

השבתות אלה עלולות פשוט להוציא SBMs מעסקים. כמו כן, 44 אחוז מלקוחות SMB בסקר דיווחו כי ספקי SMB שלהם הושבתו זמנית בגלל אסון. לקוחות של SMBs גם דיווחו על השלכות שליליות משמעותיות על עסקיהם שלהם.

כאשר SMBs חווים השבתה, זה עולה ללקוחותיהם בממוצע 10,000 דולר ליום. בנוסף לעלויות כספיות ישירות, 29 אחוז מהלקוחות שהשתתפו בסקר איבדו נתונים חשובים במידה מסוימת או רבה כתוצאה של אסונות שפגעו בספקי SMB שלהם.

המלצות
הסקר מצא כי 36 אחוז מה- SMBs מתכוונים ליצור תוכנות מוכנות לאסונות בעתיד. עבור ארגונים אלה ואחרים, סימנטק מציעה את ההמלצות הבאות:

אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי – קריטי ל- SMBs לא לחכות עד אחרי אסון כדי לחשוב שהיה עליהם להגן על המידע שלהם. לא רק שהשבתות הנן יקרות מנקודת מבט כספית, אלא הן עלולות להיות סופו של העסק. SMBs אינם יכולים לחכות עד שיהיה מאוחר מדי, ועליהם להתחיל למפות תוכנית מוכנות לאסון כבר היום. תוכנית צריכה לכלול זיהוי של מערכות עיקריות ונתונים חיוניים להרצת העסק. בסיסית – יש לזהות משאבים קריטיים.

יש להגן על המידע באופן מלא – על מנת להפחית את הסיכון של אובדן מידע עסקי קריטי, SMBs חייבים להטמיע את פתרונות האבטחה והגיבוי המתאימים לארכוב קבצים חשובים כמו רשומות לקוחות ומידע פיננסי. אסונות טבע, נפילות חשמל ותקיפות סייבר, עלולות כולן להביא לאובדן נתונים והפסד כספי. לכן צריכים SMBs להבטיח כי קבצים חשובים יישמרו לא רק בדיסקים חיצוניים ו/או ברשת החברה, אלא באתר מרוחק מאובטח.

דרושה מעורבות עובדים – עובדי SMB ממלאים תפקיד מרכזי בעזרה למניעת השבתות, ויש ללמד אותם נהלים מומלצים לאבטחת מחשב, ומה לעשות אם מידע נמחק בטעות או אינו ניתן לאיתור בקלות בקובציהם. מאחר של- SMBs יש פחות משאבים מאשר לארגוני אנטרפרייז, כל העובדים צריכם לדעת איך לאחזר את המידע העסקי בזמן אסון.

יש לבחון לעתים קרובות – אחרי שאסון פוגע, זה הזמן הגרוע ביותר כדי ללמוד שקבצים קריטיים לא גובו כמתוכנן. בחינות קבועות של התאוששות מאסון הן רבות ערך. יש לבחון תוכנית בכל פעם שמשהו משתנה בסביבה.

לבדוק את התוכנית – במידה ובחינת תוכניות אינן מעשיות בגלל העדר משאבים ורוחב פס, SMBs צריכים לבחון את תוכנית המוכנות לאסונות שלהם לפחות על בסיס רבעוני.

על סקר סימנטק, מוכנות SMB לאסונות
הסקר הנו תוצאה של מחקר שבוצע באוקטובר ונובמבר 2010 על ידי חברת Applied Research, אשר דגמה מקצועני IT האחראים למחשבים, רשתות ומשאבי טכנולוגיה בעסקים קטנים ובינוניים. המחקר כלל יותר מ- 1840 משיבים מ- 23 ארצות בצפון אמריקה, EMEA (אירופה, מזה"ת ואפריקה), אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית.

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il