TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת F5 מרחיבה את שירותי אחסון השכבות החכם לסביבת הענן


משיקה תוספות חדשות לתיק המוצרים של החברה בתחום פתרונות הנתונים – גרסה וירטואלית ו"גרסת ענן" למוצר וירטואליזצית הקבצים ARX
חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה- Application Delivery Networking הודיעה על תוספות משמעותיות לתיק מוצרי פתרונות הנתונים שלה, באמצעות השקת מספר פתרונות:
ה- ARX Cloud Extender, התומך במגוון רחב של ספקי אחסון בענן, ה- ARX Virtual Edition (VE), הגרסה הוירטואלית של מוצר וירטואליזצית הקבצים של F5 וה- iControl, פתרון לשירותי קבצים בתצורת ניהול פתוחה (API).

תוספות משמעותיות אלה לשירותי אחסון השכבות החכם של F5 (Intelligent Automated Storage Tiering) יסייעו ללקוחות להרחיב את תשתית אחסון הקבצים שלהם מתוך מרכז הנתונים (Data Center) לסביבת הענן, באופן חלק ופשוט. התוספות החדשות יחזירו את ההשקעה במהירות ויעניקו יכולות פריסה גמישות יותר ללקוח. בהיותם נקודת שליטה אסטרטגית בתשתית אחסון הקבצים, ה- ARX וה- iControl מאפשרים ללקוחות ולספקים חיצוניים לקבוע מדיניות ניהול נתונים עוצמתית ומדויקת יותר, דבר התורם לתפעול משופר ולהפחתת עלויות.

"הבעיה האמיתית של הארגונים בתחום הנתונים אינה רק העובדה שכמות הנתונים הולכת וגדלה באופן ניכר, אלא שהם נאלצים כל העת לשפר את הדרך בה מידע מקוטלג ומאורגן", אמר ריצ'ארד וילרס (Richard Villars), סמנכ"ל לנושאי אחסון ואסטרטגיות IT בחברת המחקר הבינ"ל IDC. "פתרונות כדוגמת אלה של F5 מקלים על לקוחות לתכנן ולהטמיע פתרונות ניהול מידע המפחיתים עלויות, משפרים את הביצועים ושומרים על נכסי המידע".

"התוספות החדשות של F5 לקו מוצרי ה- ARX יאפשרו לשותפים וללקוחות ליהנות מאותם יתרונות שסיפק בשעתו ה- iControl לתפקוד של בקרי העברת היישומים ברשת הארגונית", אמרה קיית'לין פרארו (Kathleen Ferraro), סמנכ"לית פתרונות נתונים ב-F5. "ה-iControl מספק גישה ישירה לבקרי העברת היישומים, באופן המוסיף לערכם כנקודות שליטה אסטרטגיות בכל תשתית ה-IT. התוספות החדשות ישנו את חוקי המשחק בתחום אחסון המידע".

חברת F5 הינה מתמחה בתחום Application Delivery Networking. החברה מבצעת אופטימיזציה ליישומי הארגון ומאפשרת להם לעבוד בצורה מהירה יותר תוך ניצול משאבים מינימלי. תשתית המוצרים האוניברסלית של F5 (TMOS) מאפשרת שילוב של יכולות אופטימיזציה, אבטחת מידע, יציבות ושרידות ליישומי הארגון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il